• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Vajinusmusum iki senedir ve yenemiyorum ? Nasıl yenmeliyim yenen nasıl yendi ne yaptı ?

Bebek istiyorsunuz bebeğin masraflarını nasıl karşılamayı düşünüyorsunuz peki? Çocuk doğunca masraflarını kendisi mi karşılıyor?
Ona ayrı bütçe ayiracagiz Allah
Verir rızkını tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdıkndogumda da para veriliyor anneye ama şu an maddi durumum borçlardan
Yeterli değil ayrıca benim sorum bu değil kadın dayanışması neden hemcinslerimde yok herşeyi burda herkese tek tek aciklayamam ki herkesin derdi de ayrıca kendine ağırdır bunu unutmayalim ben vajinusmusu yenen varsa nasıl yendi ne yapmalıyım bide on bin lira vajinusmus botoks için bütçe ayırdık yeterli mi diye soruyorum yaptıran veya bu hastalığı atlatanlar nasıl atlattı sorum açık ve net .bilip bilmeden de kimseyi yargılamayın kinamis gibi olursunuz bilmeden buda hem kırıcı hem etik değil iyi günler. Son olarak da şunu da diyim terapi alıp faydasını göremeyen onlarca kadın yorumu var burda boşa borçlanmak istemediğim için soru sordum atlatanlar ve yaşayan bilir ne çektiğini bence herşeyi bilmeden konuşmak doğru değil.
 
Bir cocuk dogurmak ozelde 100 bin üstüne çıkmış.. Bence maddi durumunuzu duzeltene kadar forumlardan bu korkuyu yenenler nasil yenmis onu okuyun daha sonra evliligin biraz tadini çıkarıp maddi durumunuzu duzeltince oyle cocuk yapin
Ozel aşıları olsun sutun gelmezse mama parasi eee birde bez parasi derken yada hasta olacak ilac alacaksin her seferinde devlette muayene olmama ragmen eczaneye en az 500 tl veriyorum kolay değil yani once durumunuzu duzeltip evliliginizin tadini cikarin derim ben tecrübeli biri olarak..
Ona ayrı bütçe ayiracagiz Allah

Verir rızkını tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdıkndogumda da para veriliyor anneye ama şu an maddi durumum borçlardan

Yeterli değil ayrıca benim sorum bu değil kadın dayanışması neden hemcinslerimde yok herşeyi burda herkese tek tek aciklayamam ki herkesin derdi de ayrıca kendine ağırdır bunu unutmayalim ben vajinusmusu yenen varsa nasıl yendi ne yapmalıyım bide on bin lira vajinusmus botoks için bütçe ayırdık yeterli mi diye soruyorum yaptıran veya bu hastalığı atlatanlar nasıl atlattı sorum açık ve net .bilip bilmeden de kimseyi yargılamayın kinamis gibi olursunuz bilmeden buda hem kırıcı hem etik değil iyi günler. Son olarak da şunu da diyim terapi alıp faydasını göremeyen onlarca kadın yorumu var burda boşa borçlanmak istemediğim için soru sordum atlatanlar ve yaşayan bilir ne çektiğini bence herşeyi bilmeden konuşmak doğru değil.
Bir cocuk dogurmak ozelde 100 bin üstüne çıkmış.. Bence maddi durumunuzu duzeltene kadar forumlardan bu korkuyu yenenler nasil yenmis onu okuyun daha sonra evliligin biraz tadini çıkarıp maddi durumunuzu duzeltince oyle cocuk yapin
Ozel aşıları olsun sutun gelmezse mama parasi eee birde bez parasi derken yada hasta olacak ilac alacaksin her seferinde devlette muayene olmama ragmen eczaneye en az 500 tl veriyorum kolay değil yani once durumunuzu duzeltip evliliginizin tadini cikarin derim ben tecrübeli biri olarak..
Durumunu düzeltmek için soru sordum bilenler cevaplarsa siz bu durumu yaşadınız mı ? Bende durumumu düzeltmek için yol arıyorum aslında maddi olarak da yipranmadan
 
e bu kadar durumunuz yoksa bebege nasil bakacaksiniz? allah korusun sizin sutunuzu emmese market mamalarinin 700 grami 1000 tl, bir ay yetmez
bez desen ortalama marka 150lisi 1000 tl, bir ay yetmez
çözülecek basit bir problemi olsa kulagina kepce kulak duzeltici, basina kask , ayagina düzgün basici aparat gerekse bunlari devlet karsilamiyor dunyanin parasi.
bu kadar sifira sifirken bebek icin dogru zaman mi?
planli sezaryen ucretini hic saymiyorum bile.
bence elinize para gectigi zaman tedavinizi olun, bir esinizle birbirinize doyun. cinselliginizin tadini cikartin. o arada iki kisi calisiyorsunuz uc bes bir birikim yapin kenara, sonra bebek calismalarina baslarsiniz
Ona ayrı bütçe ayiracagiz Allah
Verir rızkını tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdıkndogumda da para veriliyor anneye ama şu an maddi durumum borçlardan
Yeterli değil ayrıca benim sorum bu değil kadın dayanışması neden hemcinslerimde yok herşeyi burda herkese tek tek aciklayamam ki herkesin derdi de ayrıca kendine ağırdır bunu unutmayalim ben vajinusmusu yenen varsa nasıl yendi ne yapmalıyım bide on bin lira vajinusmus botoks için bütçe ayırdık yeterli mi diye soruyorum yaptıran veya bu hastalığı atlatanlar nasıl atlattı sorum açık ve net .bilip bilmeden de kimseyi yargılamayın kinamis gibi olursunuz bilmeden buda hem kırıcı hem etik değil iyi günler. Son olarak da şunu da diyim terapi alıp faydasını göremeyen onlarca kadın yorumu var burda boşa borçlanmak istemediğim için soru sordum atlatanlar ve yaşayan bilir ne çektiğini bence herşeyi bilmeden konuşmak doğru değil.
Birçok kadın dilatör kullanıp yendiğinden bahsediyor Burada ama dilatör bana iğrenç geliyor hiç de denemedim. 1 seanslık cinsel terapi ile çözüldü benim sorunum. Size de tavsiye ederim. Vajinismus başlıklarını da okuyabilirsiniz.
Nereden terapi aldınız neler yapıldı hocam ne anlatıldı terapi çok fiyat istiyor ve bı seansda garantisini de veremiyolar
 
Birçok kadın dilatör kullanıp yendiğinden bahsediyor Burada ama dilatör bana iğrenç geliyor hiç de denemedim. 1 seanslık cinsel terapi ile çözüldü benim sorunum. Size de tavsiye ederim. Vajinismus başlıklarını da okuyabilirsiniz.
Hocam bana mesaj atarmisiniz dilator banada iğrenç geliyor
 
Ona ayrı bütçe ayiracagiz Allah
Verir rızkını tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdıkndogumda da para veriliyor anneye ama şu an maddi durumum borçlardan
Yeterli değil ayrıca benim sorum bu değil kadın dayanışması neden hemcinslerimde yok herşeyi burda herkese tek tek aciklayamam ki herkesin derdi de ayrıca kendine ağırdır bunu unutmayalim ben vajinusmusu yenen varsa nasıl yendi ne yapmalıyım bide on bin lira vajinusmus botoks için bütçe ayırdık yeterli mi diye soruyorum yaptıran veya bu hastalığı atlatanlar nasıl atlattı sorum açık ve net .bilip bilmeden de kimseyi yargılamayın kinamis gibi olursunuz bilmeden buda hem kırıcı hem etik değil iyi günler. Son olarak da şunu da diyim terapi alıp faydasını göremeyen onlarca kadın yorumu var burda boşa borçlanmak istemediğim için soru sordum atlatanlar ve yaşayan bilir ne çektiğini bence herşeyi bilmeden konuşmak doğru değil.
Bebek için ayrılan bütçe neden vajinismusu çözmek için ayrılamıyor aklıma yatmayan kısım bu. Henüz cinsel birliktelik yaşayamıyorken bebek düşünmeniz sizce de biraz garip değil mi? Öncelikle bu sorunu çözüp daha sonra bebek düşünmeniz en mantıklısı değil mi ? Bebek için bütçe olup da nasıl daha az mastaflı olan bir durum için olmaz ? İnanın kendinize eziyet ediyorsunuz bu sorunu çözmek için doktora,terapiye gitmeyerek. Ben de bu sorunu yaşadım ve emin olun hiç gereği yokmuş diyorum geriye dönüp baktığımda. Sizin 2 yıl olmuş 2 yıldır bu hastalık hakkında okuyabileceğiniz her şeyi okumuşşaunuzdur verilebilecek tüm tavsiyeleri uygulamıssınızdır zaten diye düşünüyorum. Bu hastalığı tedavi etmek için araştırmaya dün başlamadınız değil mi? Demek ki kendi kendinize çözemiyorsunuz ve inanın yaptığınız şey kendinize eziyetten başka bir şey değil. Ben burda akıl ve mantık çerçevesinde iki cümle yazınca günah keçisi tuttluyorum ama bu hastalığı yaşamış biri olarak ne çektiğinizi biliyorum ve inanın hiçbir kötü amacım yok. Zaten ne olabilir, nasıl bir kötü amaç olabilir? Ama her nedense günah keçisi bellenip senin de hikayen bitmedi dur sen demeye geliyor olay. Son olarak kınadığım tek bir cümleyi bana gösterseniz sevinirim görmeyi çok isterim.
 
Siz nasıl yendiniz benim sorum bu herşeyi burda tek tek aciklayamiyorum eşim istiyor bebek vajinusmus olup hamile olan da var . Terapiler aşırı pahalı giden bı kaç kişi kucuk sehirdeyim.memnun kalmamış boşa para diyor eşimde herşeyi açıklamak inanın beni daha çok üzüyor sizde yasadiysaniz bilirsiniz stres olmaktan yoruldum bı anlayış bekliyor insan . Ayrıca dediklerinizi düşünmesem buraya yazmam
 
İşinize karışmak gibi olmasın ama bütçe konusundan ziyade doya doya kadınlığınızı yaşamadan anneliğe direkt geçiş yapmayın derim. Çocuk birini üzmemek için yapılan ya da birine ödül olsun diye yapılan bir şey değil neticede. Bir canlı getireceksiniz dünyaya tüm sorumluluğu size ait olan bir canlı. Eşinizin sizin sağlık sorununuza saygısı yok terapiye verilecek parayı boşa masraf olarak görüyor. Bu adamı hemen baba yapma konusunda kararlı mısınız?
 
Siz nasıl yendiniz benim sorum bu herşeyi burda tek tek aciklayamiyorum eşim istiyor bebek vajinusmus olup hamile olan da var . Terapiler aşırı pahalı giden bı kaç kişi kucuk sehirdeyim.memnun kalmamış boşa para diyor eşimde herşeyi açıklamak inanın beni daha çok üzüyor sizde yasadiysaniz bilirsiniz stres olmaktan yoruldum bı anlayış bekliyor insan . Ayrıca dediklerinizi düşünmesem buraya yazmam
Merhaba bende vajinusmus 10 aydır evde olmamicagibi anladım doktor aradım bana da çok yüksek fiyat çektiler yazdım hata bı kaç kişi madi anlamda çok şey söylendi bende dedim bu kadar parayı nerden bulucaz yeni evliyim üstelik borç vs vs derken bı kaç dokyir daha araştırdım eşimi ikna etim ve neyseki bı tane doktor buldum üstelik alanda çok başarıliymis konuştum hata fiyatı da bana iyi geldi en azından tek seans diyip 55 istemeid bana bağlı seansları eşim gelince gidicegim çünkü evde dilatöru alamıyorum gercten bu benim için çok zor ve eerteledikce de zamanım gidiyor umarım doktora git diyen arkadaşlar haklı çıkarsınız ve buraya yenmiş olarak dönerim inşallah sizde biran önce bulup gidersiniz veya belkide benden daha cesaretli olup dilatöru alırsınız
 
e bu kadar durumunuz yoksa bebege nasil bakacaksiniz? allah korusun sizin sutunuzu emmese market mamalarinin 700 grami 1000 tl, bir ay yetmez
bez desen ortalama marka 150lisi 1000 tl, bir ay yetmez
çözülecek basit bir problemi olsa kulagina kepce kulak duzeltici, basina kask , ayagina düzgün basici aparat gerekse bunlari devlet karsilamiyor dunyanin parasi.
bu kadar sifira sifirken bebek icin dogru zaman mi?
planli sezaryen ucretini hic saymiyorum bile.
bence elinize para gectigi zaman tedavinizi olun, bir esinizle birbirinize doyun. cinselliginizin tadini cikartin. o arada iki kisi calisiyorsunuz uc bes bir birikim yapin kenara, sonra bebek calismalarina baslarsiniz
Hani aynı şeyi söyleyecektim de neyse dedim

Bebek kendi kendine büyüyor sanki
 
Siz nasıl yendiniz benim sorum bu herşeyi burda tek tek aciklayamiyorum eşim istiyor bebek vajinusmus olup hamile olan da var . Terapiler aşırı pahalı giden bı kaç kişi kucuk sehirdeyim.memnun kalmamış boşa para diyor eşimde herşeyi açıklamak inanın beni daha çok üzüyor sizde yasadiysaniz bilirsiniz stres olmaktan yoruldum bı anlayış bekliyor insan . Ayrıca dediklerinizi düşünmesem buraya yazmam
Ben ilişkiye giremediğimi fark eder etmez jinekoloğa gidip fizyolojik bir engel var mı bunu öğrendim önce. Doktor bana hiçbir anormallik yok İlk ilişki de gerçekleşmiş dedi ( doktordan çekindiğim için eşime acısa da bugün olacak demiştim ve yine yapamayınca eşimle denerken saçma sapan bir şeye gülmeye başladık. Daha sonra ben ne olduğunu anlamadan eşim kanadığını söyledi ve bir de baktık ki olmuş. Ertesi gün doktora gittim)
Daha sonra yine denedik ve yine yapamadığımız oldu ama eşim çok destek oldu hep beni rahatlattı ve ben ilkini yapabildiğimiz için daha rahattım artık. Eşimşn yanında parmağımla deneyince hiç acımadığını fark ettim. Çok araştırdım çok video izledim bu konuyla alakalı. Daha sonraki denememizde öpüşerek denedik ve bu da beni çok rahatlattı. Siz de sizi gevşetecek bir şeyler varsa bununla deneyebilirsiniz. İlişkiye giremiyor olmanız eğer fizyolojik bir engeliniz yoksa tamamen kaslarınızı sıkmanızla alakalı. Ben yeneli 6 ay oluyor ama kaslarımı sıkarsam kendimi kasarsam ben de yapamam mesela. Dar vs diye kendinizi kandırmayın ben de ilk başlarda acaba dar da ondan mı diye düşünüyordum ama bu yapamadıpımız için kendimizi kandırmak oluyor. Tamamen sakin kalmanız ve bir kerelik acı yaşasanız bile bunun bu psikolojide kalmaktan dahakolay olduğunu bilemeniz gerekiyor. Kendinizi kastıgınızı poponuza iğne yapılacakmış gibi hissetmenizden anlayabilirsiniz demişti burdan biri. İlişki esnasında kaslarınız çişinizi yaparkenki kadar rahat olmalı. Ve eğer ilk ilişkiniz gerçekleşmediyse biraz acı yaşayacağınızı kabul etmelisiniz ama asla dayanılmaz bir acı değil. Bir kerelik ve çok kısa. Daha sonrasında da kaslarınızı sıkmamayı öğrenene kadar acı hissedebilirsiniz ve bu da normaldir ve yine çok katlanılmaz bir acı asla değildir. Denerken gerginlikten ıslanamayabilirsiniz kesinlikle jel kullanmanızı öneririm. Hem kendinize hem eşinize bol bol sürün. Bazı kayganlastırıcılar cok cabuk kuruyabılıyor kuruyunca eger suyla ıslatırsanız eskisinden daha kaygan oluyor. Pozisyon olarak doğum posizyonu deniyor sanırım bunu öneririm. Bir de bunu yapılması gereken bir görev olarak görmemelisiniz. Kendiniz de istemelisiniz. Bunun zevkli bir şey olduğunu bilip kabul edip kendiniz için yapmak istemelisiniz eşinizi mutlu etmek için değil. Allah kadınları buna uygun yaratmış sizin o bölgeye bir sey giremegeceği inacınız yaradılışımıza ters bunu bu durumun içerisindeyken fark edemegebiliyoruz. Son olarak bunun bir süreç olduğunu bilmeniz bir gün gececeğine inanmanız gerekiyor. Ve derdi veren Allah çözümünü de vermiş. %100 tedavi oranı ben hiçbir hasalıkta duymadım mesela ama bunun var tedavisi. Bu durumu çözmek için eğer dilatör kullanmanız gerekiyorsa yapamam edemem demeden denemeniz gerekiyor. Eğer hiç yapamıyorsanız doktora gitmeniz gerekiyor. Umarım en kısa sürede aşarsınız. Bebek konusunda söylediklerimi de tekrardan bir düşünün.
 
Siz nasıl yendiniz benim sorum bu herşeyi burda tek tek aciklayamiyorum eşim istiyor bebek vajinusmus olup hamile olan da var . Terapiler aşırı pahalı giden bı kaç kişi kucuk sehirdeyim.memnun kalmamış boşa para diyor eşimde herşeyi açıklamak inanın beni daha çok üzüyor sizde yasadiysaniz bilirsiniz stres olmaktan yoruldum bı anlayış bekliyor insan . Ayrıca dediklerinizi düşünmesem buraya yazmam
Doktordan memnun kalmayanlar o alanda uzman bir doktora gitmiyor genelde. Ya online terapi adı altında kazıklanıyor, ya sıradan bir kadın doğum uzmanına, psikoloğa falan gidiyor. Alanı vajinismus olan başarılı bir sürü doktor var. İnternet elimizin altında, biraz araştırmayla hepsi bulunuyor. Eşiniz sizin hastalığınızın tedavisi için “boşa para” diyor, siz de ondan üremeye çalışıyorsunuz, ilginç vallahi. Bebeğin her şeyi masraf, doğumla bitmiyor. Bu kadar kötü durumdaysanız biraz ertelemeniz lazım. Bunu sizin iyiliğiniz için yazıyor herkes.
 
Doktordan memnun kalmayanlar o alanda uzman bir doktora gitmiyor genelde. Ya online terapi adı altında kazıklanıyor, ya sıradan bir kadın doğum uzmanına, psikoloğa falan gidiyor. Alanı vajinismus olan başarılı bir sürü doktor var. İnternet elimizin altında, biraz araştırmayla hepsi bulunuyor. Eşiniz sizin hastalığınızın tedavisi için “boşa para” diyor, siz de ondan üremeye çalışıyorsunuz, ilginç vallahi. Bebeğin her şeyi masraf, doğumla bitmiyor. Bu kadar kötü durumdaysanız biraz ertelemeniz lazım. Bunu sizin iyiliğiniz için yazıyor herkes.
Benim sorum bu değil eşimde paramız olsa saçmak ister internetteki fakr yorumlarla doktora mi gideceğim?
 
Benim sorum bu değil eşimde paramız olsa saçmak ister internetteki fakr yorumlarla doktora mi gideceğim?
Cinsel hayatınızı yolunuza koymadan çocuk yapmayın öncelikle.
Vajşnusmusken hamile kalmak istiyorsunuz anladığım kadarıyla ama böyle bir şeyi başarsanız dahi evliliğinize dinamit koyarsınız.
Önceliğiniz bebek değil vajinusmusu yenip normal bir cinsel hayat yaşamak olmalı.
Bir de penisin girmesinden korktuğunuz yerden 9-10 cm kalınlığında bir bebek kafası çıkarmak daha kolay mı geliyor size?
Bebek için ayırdığınız ayrı bütçeyi vajinusmus için ayırın bence gidin tedavinizi olun.
 
Benim sorum bu değil eşimde paramız olsa saçmak ister internetteki fakr yorumlarla doktora mi gideceğim?
Tabii ki öyle gideceksiniz. O yorumların bazıları reklam ve çok anlaşılıyor. Ama çoğunda olumlu/olumsuz bir sürü yorum oluyor. Şikayet çoksa direkt eliyorum ben. Şimdiye kadar çocuğumun ameliyatı dahil hep öyle araştırarak buldum doktorları. Sosyal medya profillerini bile inceliyorum. Her zaman çevremizden tavsiye üzerine doktor bulamayız. Mecbur böyle yapacağız, neyini garipsediniz anlamadım.
 
Hocam bana mesaj atarmisiniz dilator banada iğrenç geliyor
Bu sayfada bir çok "vajinismusu yendim" diye başlayan konu başlıkları var..

İnternetten dilator kullanımı için araştırma yaptınız mı bilmiyorum.

Basit bir arama ile çıkan sonuçları paylaşıyorum.

Vajinismus dilatör tedavisi, pelvik taban kaslarını kademeli olarak gevşetmek ve esnetmek için kullanılan, küçükten büyüğe değişen boyutlardaki tüp şeklinde tıbbi cihazlarla (dilatörler) yapılan bir egzersiz yöntemidir. Kayganlaştırıcı eşliğinde yapılan bu uygulama, kasların penetrasyona alışmasını sağlayarak ağrıyı azaltır ve cinsel birleşme korkusunu yenmeye yardımcı olur. [1, 2, 3, 4]
Vajinismus Dilatör Tedavisi Nasıl Uygulanır?
  • Hazırlık: Genellikle su bazlı bir kayganlaştırıcı (örn. KY veya Astroglide) kullanılır.
  • Küçükten Başlama: En rahat hissettiğiniz, genellikle en küçük boy dilatörle başlanmalıdır.
  • Pozisyon: Sırt üstü rahat bir pozisyonda uzanarak dizlerinizi bükün.
  • Uygulama: Dilatörü vajina girişine yerleştirin ve kaslarınızı gevşetmeye odaklanarak derin nefes alarak nazikçe içeri itin.
  • İlerleme: Bir boy dilatörle rahat hissettiğinizde ve ağrı hissetmediğinizde, bir sonraki boyuta geçin.
  • Süreklilik: Bu süreç, bireyin rahatlığına bağlı olarak birkaç hafta sürebilir. [1, 2, 3, 4]
Önemli Noktalar ve Faydaları
  • Kas Gevşemesi: Pelvik taban kaslarını rahatlatarak cinsel ilişki sırasında oluşan istemsiz kasılmaları (vajinismus) önler.
  • Psikolojik Rahatlama: Cinsel birleşme korkusunu azaltır ve güven duygusunu artırır.
  • Fiziksel Alışkanlık: Vajinal dokunun dokunulmaya ve penetrasyona alışmasına yardımcı olur.
  • Kombine Tedavi: Genellikle pelvik taban egzersizleri ve psikoseksüel terapi ile birlikte daha yüksek başarı sağlar. [1, 2, 3, 4, 5]
Dilatör tedavisine başlamadan önce bir jinekolog veya pelvik taban fizyoterapistine danışılması, tedavinin doğru ve güvenli bir şekilde uygulanması için önemlidir.
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle iki seneye yakın evliyim arada vajinusmus oluyorum daha doğrusu bi iki kere girdi tam doğru nefes almayı bilmediğimi de düşündüm iki gün önce ondan yana birlikte olamadık eşim de bende çocukta istiyoruz ama ilk birlikteligimizde eşim direk girmeye çalışmıştı sulanmadan sanırım onun etkisiyle kaldı bende şimdi arada uzun uzun sevissekde olmuyor sanki duvar var gibi hayır bide istediğim halde ha kuruluk da var kuruluğu nasıl Yenerim o ayrı sorun kuruluğu geçtim içine girmeden hamile kalan var mı ucu giriyor ama vajinamda dar sanırım çalışıyorum işyerinden izin almam zor sürekli başka rahatsizliklar geçirdim izin aldım bı şimdi botoks düşünüyorum kasların gevşemesi için ona da emin olamıyorum online terapi düşündüm yoksa çok çok pahalı ve maddi imkanlar meselesi yaşayan varsa bilir. Artık hemen çözüm bulmak istiyorum ne yapmalıyım eşimle istiyorum alet falan bana tiksindirici geliyor serce parmagimi soktuğumda bile dar yani ayrıca nasıl genislicek kendiliginden çok dar olabilir mi nasıl açılacak orası doğru nefes alma ile mi alakalı ikin deniliyor o olay nasıl yapılacak lütfen destek olun özellikle Krem falan anestol aldım ama denemedim kremle botoksla yada nefes almayla yenen varsa nasıl yendi botoks mantıklı mı ? Yaptıran varmı lütfen uzak sehirlerdeki doktor veya pahalı online terapi önerisinde bulunmayalim gerçek yaşadığınız şeyleri soruyorum bi kadın olarak yardım istiyorum özellikle çocuk olur mu böyle yaşayan varmi
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle iki seneye yakın evliyim arada vajinusmus oluyorum daha doğrusu bi iki kere girdi tam doğru nefes almayı bilmediğimi de düşündüm iki gün önce ondan yana birlikte olamadık eşim de bende çocukta istiyoruz ama ilk birlikteligimizde eşim direk girmeye çalışmıştı sulanmadan sanırım onun etkisiyle kaldı bende şimdi arada uzun uzun sevissekde olmuyor sanki duvar var gibi hayır bide istediğim halde ha kuruluk da var kuruluğu nasıl Yenerim o ayrı sorun kuruluğu geçtim içine girmeden hamile kalan var mı ucu giriyor ama vajinamda dar sanırım çalışıyorum işyerinden izin almam zor sürekli başka rahatsizliklar geçirdim izin aldım bı şimdi botoks düşünüyorum kasların gevşemesi için ona da emin olamıyorum online terapi düşündüm yoksa çok çok pahalı ve maddi imkanlar meselesi yaşayan varsa bilir. Artık hemen çözüm bulmak istiyorum ne yapmalıyım eşimle istiyorum alet falan bana tiksindirici geliyor serce parmagimi soktuğumda bile dar yani ayrıca nasıl genislicek kendiliginden çok dar olabilir mi nasıl açılacak orası doğru nefes alma ile mi alakalı ikin deniliyor o olay nasıl yapılacak lütfen destek olun özellikle Krem falan anestol aldım ama denemedim kremle botoksla yada nefes almayla yenen varsa nasıl yendi botoks mantıklı mı ? Yaptıran varmı lütfen uzak sehirlerdeki doktor veya pahalı online terapi önerisinde bulunmayalim gerçek yaşadığınız şeyleri soruyorum bi kadın olarak yardım istiyorum özellikle çocuk olur mu böyle yaşayan varmi
Merhaba 🌸
Ben de aynı şeyleri yaşadım, “duvar var gibi” hissi ve kuruluk tamamen kasılmadan kaynaklı oluyor, yani vajinanın dar olmasıyla alakalı değil. Krem vs. tek başına çözmüyor çünkü olay daha çok kas kontrolü ve zihinsel.


Ben online terapi aldım ve gerçekten düşündüğümden hızlı ilerledim. Nefes ve gevşemeyi öğrenince giriş kolaylaşıyor.

Önce terapiyi denemeni tavsiye ederim.


Ben Safinaz Kara ile çalıştım, online olması benim için çok daha iyiydi


Kendine yüklenme, çözümü var 🤍
 
Back
X