Verdiğim notu değiştirmemi istediler inanamıyorum ya! :oklava:

suayaz

Guru
Kayıtlı Üye
23 Şubat 2008
116
1
kızlar selam.tam tatile giderayak çok canım sıkıldı. paylaşıp rahatlamak istedim.
malatya'da bir kenar mahalle okulunda ing. öğretmeniyim.
bugün karneler verildi, tam töreni yapacağız okul md. yrd. yanıma geldi elinde bir karne ve bir telaş bir telaş.
dedi ki hocam siz bu öğrencini karnesine 1 vermişsiniz ingilizce'de. eee? dedim. onun babası milli eğitimde. hem bizim işlerimizi falan hallediyor notunu bir değiştiriverseniz. telefon etti de.
abbaooovvv. dedim içimden. ve törenin ortasında yuhhh beee yuuhhhhh! diye bağırasım geldi. cürete bak!
hani gözlerinden ateş saçıyor derler ya. resmen gözlerimden fışkıran alevi hissettim.delikafadulden
bende dedim ki: hocam bu hoş değil ama. asla böyle birşey yapmam. allame i cihan olsa babası değiştirmem notumu. ne demek bu? diğer 1 gelen çocuklarıma yazık değil mi? babaları bilmemnerde bilmemne olmadıkları için onların notları 1 kalacak biz küçük beyin notunu değiştireceğiz. o zaman benim terazim dengede durmaz. vicdanım da rahat etmez. benim babam milli eğitim bakanlığında üst düzey bürokratlık yapmış adamdır. karnede zayıf oldumu değil birilerine telefon falan etmek. aksine bizim canımıza okurdu çalışmamışsınız tembeller diye. bi ton fırça hatta arada sopa da yerdik.

ay ne yapayım ben kızlar. diyeceğimi dedim. ha bir de çıkarken odasına uğrayıp hocam ne siz böyle birşey söylemiş olun ne de ben duymuş olayım. kapansın dedim. sıkıntılı sıkıntılı tamam dedi.
şimdi Allah biliyor ya işgillendim. notunu falan değiştirirler mi diye. zırt pırt e-okulu kontrol ediyorum. İnşallah böyle birşey yapmazlar yoksa iş büyür çok.
ay sinir oldum yaaa. :1no2:
sevgiler kızlar.
 

Nadas

Guru
Kayıtlı Üye
31 Temmuz 2008
2.930
55
36
işte burası türkiye.
senin okumuşlğun beş para etmiyor...
çıkar dünyası işte..
torpil torpil üstüne lanet olsun böyle düzene
belki de o bir puanla kaç kişinin önüne geçecek
diğer insanlar gece gündüz ders çalışşın çabalasın
paşazade sırf babasından sebep ingilizce gibi bir dersten torpille geçecek
benim kuzenim de ingilizceden kalmış.kız ağlaya ağlaya bi hal oldu kaç gündür
siz o öğrenciyi geçirirseniz böyle öğrencilerin vebalini kim çekecek:sm_confused:
 

nesrin111

hayat boş boş boş
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2008
3.867
18
gerçektende çok sinir bozucu bir durum...sen oradaki notu istersen 5 yap..çocuk 5 lik ingilizcemi biliyor sanki....yine ingilizcesi 1 olacak...değişen bir şey olmayacakti..adam birde eğitim camiasının içinde imiş..insan çocuğuna çalış ,adam ol der..ondan sonrada vayyyyyyyy benim oğlum üniv kazanamadı da ,bir baltaya sap olamadı da der,dururlar...hayret bişi yaaaaaaaaa...
 

Zehir

her seçiş bir vazgeçiştir
Kayıtlı Üye
6 Ocak 2009
1.865
1
Lanet olsun böyle sisteme !!! ne denilebilir ki baska !!!
Hep yapilmiyor mu sanki bunlar :kızgın:
Ilerleriz biz böyle acayip hemdee :kızgın: :kızgın:
 

rhodora

Noldu Hiçbişey
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2007
701
39
seni çok iyi anlıyorum canım, bende oylr bi okulda o tip müdürlerle çalışmıştım eskiden, okurken baştan korktum inşallah değiştirmemiştir dedim..
oh değiştirmemişsin, helal olsun sana, takip et bakalım oynucaklarmı, hayret bişi ya, okumuş insanda bile bu mantık var, çileden çıkmamak elde değil
 

nesrin111

hayat boş boş boş
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2008
3.867
18
ya kızlar bu da bişi mi..ben öğetmenlik yaptığım dönemde,bir ilçenin okuluna gidiyordum ama köy gibi bir yer...öğrencler7-8 zayıfla geçmiş zamanında,şimdide çalışmıyorlar..nasıl olsa geçecez diyip...inanırmısınız proje,performans ödevlerinden bile haberleri yoktu...çok basit bişi veriyordun yapamıyorlardı...müdür beyin de bir ayaklarına kapanmadıkları kalmıştı proje,ve performans ödevlerini almak için...kitaptan yazıp verirlerdi ders esnasında..biz not vereceğiz yaaa.....soruları bile veriyorduk,mecbur kalıyorduk çünkü çalışmıyorlardı..müdürde bırakmayın bunları,gitsinler diye sıkıştırıyordu...oooooooffffffffffffffffffffffffffffffff
 

Gxuxlsxuxm Sultan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Ağustos 2007
6.222
42
Öncelikle seni tebrik ederim canim, cok yerinde ve güzel bir sekilde tepkini koymussun!!a.s

Bu diger ögrencilere cok büyük bir haksizlik olur, ama iste Türkiyede bu durum böyle malesef, bilemem nerde bilmem neyin oldumu isin rast gider hep degilmi??
Benim tanidigim bir cocuk var, sadece annesinin ve babasinin ögretmenine yaptigi hediyeler sayesinde okulu bitirdi, calismayan okuluna alakasi olmayan biri nasil olurda sinifi gecer iyi notlar alir?? :nazar:

Bu olay almanyada yok yada cok nadiren var, isterse baban cumhurbaskani olsun, kimse sana torpil gecmez!! Neyse o!! :kahve:
 

Biricik

üç böcek bir çiçek
Kayıtlı Üye
22 Mart 2007
1.173
6
aslında not sistemini değiştirmeleri lazım!!! öyle uzun uzun yazılılarla sözlülerle uğraşmaya gerek yok. öğrencilerin anne ve babalarının mesleklerini sorup ona göre karnelerine notlarını vermek lazım. annesi babası işsiz olanlara basacan sıfırı....allahım ne günlere kaldık....
 
E

EcinniliBarones

Ziyaretçi
siz notu değiştirince çocuğu adammı olacak mış!
bence bu durumu milli eğitim bakanlığına iletin.
notla değil çalışmayla adam olunacağını bilmeyen korkak bir eğitimci olmamalı!!!
 

HeartLess

HUZUR MELEĞİMSİN SEN..
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2007
12.832
40
49
ilk önce böyle bir teklifle gelen müdürü kınıyorum,
daha sonra da o veliyi ve bu zihniyette olan bütün velileri kınıyorum...
yaptıkları hareketin kendilerini kandırdıklarını,bu mevkilere gelmişler ama
hala idrak edememişler...
diyecek çok şey var aslında...
sizi tebrik ediyorum,yapmanız gereken hareket buydu,
keşke bütün öğretmenlerimiz bu kadar duyarlı olsa ve
sadece öğrencilerini düşünse...
sevgilerimle...
 

Feronia

İyi ki varsın :)
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
16 Ekim 2007
6.804
52
Ben olsam bende değiştirmezdim...
Okula yaptığı yardımlar benim notumu değiştirmeme sebep olamaz...
Çalışsaymış çocuğu yüksek not alsaymış...
 

JJuLiEtt

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Temmuz 2008
11.598
68
yuhhh diyorum
ülkemizde bu müdür gibi eğitimciler varken
bu türkiye hiç bir yere gelemez :kızgın:
insallah size gıcık kapıpta işinizle oynamazlar

duyarlılığınız içinde sizi tebrik ediyorum a.s.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1931 gün geçti.

Eftelya6122

YaŞıYoRsAm AşK sEbEbİm
Kayıtlı Üye
12 Mayıs 2008
429
0
sizi tebrik ediyorum canı gönülden inanına.s. böyle insanlar yüzünden türkiye bu halde onlarada yazıklar olsun diyorum:kızgın: kendilerini kandırıyorlar herşeyden önce çünkü :1closedeyes: karneye 5 gelince sanki çocuk herşeyi öğrenmiş olacak yazık çok yazık :enbuyukkk: