• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yalan Söylemece

oha çok güzel bir hayatım var :P
 
kocama aşık değilimmmmm :D
 
şuan hiç midem bulanmıyor :KK73:
 
Kız dedi doktor OĞLAN geliyor ama onu çok seviyorum .. :KK47::KK46::KK47:
 
İnsan yalan söylemez :KK70:
 
Uykum yok, erken de kalmayacağım.
 
hamile kalmayı hiç istemiyorum :KK61:
 
az önce kayınvalideciiiiiim aradı..anneciiiim diye açtım teli..kızım nasılsın seni çok özledim dedi bende seni anneciiiim dedm......(:63:ya git allasen yalanı bile kötü:63:)
 
Ne kadar da doğru anlıyorlar beni, hayret ediyorum, ne güzel anlayan insanlar var. Hiç ön yargıları da yok.
 
Ben vejeteryanım:KK42:
 
Back
X