hepinize çok teşekkür ederimm..telefonda falan sık sık knouşuoruz erkek arkımla naptıgımzdan haberimz oluyo ama deniycem bu dediklerinizi bu haftaiçi bi süpriz yapıyım ona barii..aile knousunda sadece genel olarak biliyo herseyi ayrıntılarıyla tabiki anlatmam yani yarın bigün erkek arkımla nolcagımız belli degil ama aile her zaman bnmle istesemde sitemesemde tabiki.bu arada aileden kastım halalar teyzelerr falan öyle bi ailem yok sildim hepsini kötü olaylar yaşadık babamlada asgari düzeyde 6 7 ayda bir görüşüroyrz. dediginz gibi sanırım biraz cesaret toplamam lazımm asosyal olmayı kendime yakıştıramıorum,üzülüorum..