Yarın boşanıyorum.Mahkemem var.Saat 10:30..Eşimin metresi var.Araftayım.

putixa

Guru
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2009
224
266
Kuzum benim oncelikle bir sakin ol. Hic kimsenin seni yargilamaya hakki yok. Bir kere ne haddimize. Ne yasadigini, ne cektigini bir sen bilirsin.

Ancak tavsiye verebiliriz, onu da sen istesigin için. Evlilik bu. Gurur falan aranmaz. Benim sana tavsiyem, yarin bosanma. Nikah sende kalsin. Daha sonra da o kadinla gorusmeye devam ederse, eşini eve de alma. Bu arada bence iyi bir avukatla goruş. Madem sadece onun uzerine olan evler var. Uzerine belki tedbir falan koydurursun, bir avukat daha iyi bilir. Tamamen o kadina gider, o kadinla yasarsa,bosanmadan bile cocuklarina nafaka davasi acabilir, nafaka alabilirsin.

Belli ki bu adam da kadin da senin canini cok yakmislar, e onlarin da cani yansin. Eşin kendi bosanmak ister ve israr ederse de bir zahmet seni maddi olarak mest etsin, o evleri sana versin, guzel bir nafaka versin. Tabi o hatun onu o haliyle kabul ederse😉
 

Mune

Nirvana
Yönetici
Super Moderator
Doğa Severler Kulübü
12 Temmuz 2006
45.437
148.269
49
Anladım. Çocukların hakkı korunsun da. 😊😊
Korunuyor, o konuda sorun yok, hatta yaşarken bazı anne babalar mallarını kaçırıyor diye mağdur olan çocuklar olduğundan kanun yapıcı anne ya da babalarına mal kaçırma davası açma hakkı da tanıdı.
Konu sahibesi eşinin ortak tapu olan evlerden birini vermediğini söylüyor, öyle bir hakkı yok adamın, 2 ev ortak tapuysa otomatikman yasa her 2 evin yarısını konu sahibesinin hakkı sayıyor, ya evlerden birinin tapusunu verecek diğer evden feragat etmesini isteyecek veya 2 evde satışa çıkacak konu sahibesi 2 evden hakkına düşeni alacak.
Şu an oturdukları evin tapusu ortaksa konu sahibesi aile konutu şerhi koydurup bu evden çıkmıyorum da diyebilir, nereden baksanız adamın mal rejimi konusunda eli kolu bağlı, üniversiteye giden çocuk da var galiba, o bile babasına nafaka davası açabiliyor diye biliyorum.

Sağlam
bir avukat desteğiyle konu sahibesi ve çocukları haklarını sonuna kadar alır ama burada mesele konu sahibesinin defalarca bu adamla evlenip evlenip ayrılarak çocuklarını bu tükenmiş birliktelikte psikolojik olarak yıpratması.

Çocuklar için vb savunmalar beni ikna eden savunmalar değil, sürekli aldatan bir adama bir kere tekme atarsınız bir daha kapılarda yatıp ağlasa almazsınız.
 

Feslegen Kokulu Nane

Durmak, yıkılmaktan önceki son adımdır.
Pro Üye
Anneler Kulübü
30 Ekim 2018
15.921
37.014
Korunuyor, o konuda sorun yok, hatta yaşarken bazı anne babalar mallarını kaçırıyor diye mağdur olan çocuklar olduğundan kanun yapıcı anne ya da babalarına mal kaçırma davası açma hakkı da tanıdı.
Konu sahibesi eşinin ortak tapu olan evlerden birini vermediğini söylüyor, öyle bir hakkı yok adamın, 2 ev ortak tapuysa otomatikman yasa her 2 evin yarısını konu sahibesinin hakkı sayıyor, ya evlerden birinin tapusunu verecek diğer evden feragat etmesini isteyecek veya 2 evde satışa çıkacak konu sahibesi 2 evden hakkına düşeni alacak.
Şu an oturdukları evin tapusu ortaksa konu sahibesi aile konutu şerhi koydurup bu evden çıkmıyorum da diyebilir, nereden baksanız adamın mal rejimi konusunda eli kolu bağlı, üniversiteye giden çocuk da var galiba, o bile babasına nafaka davası açabiliyor diye biliyorum.

Sağlam
bir avukat desteğiyle konu sahibesi ve çocukları haklarını sonuna kadar alır ama burada mesele konu sahibesinin defalarca bu adamla evlenip evlenip ayrılarak çocuklarını bu tükenmiş birliktelikte psikolojik olarak yıpratması.

Çocuklar için vb savunmalar beni ikna eden savunmalar değil, sürekli aldatan bir adama bir kere tekme atarsınız bir daha kapılarda yatıp ağlasa almazsınız.
Kessinlikle haklısınız. Ama durmuş durmuş boşanmamış madem hem kendi hem çocukların aleyhine olacak bir şekilde boşanmasın demek istedim.
 

eylulcmre

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
6.094
17.157
aslında gitmek istiyor mu ? Yine boşanmayı isteyen ben oldum.. Israrla boşanmam dedi aylarca.. aylarca boşanalım dedim. Kadın hayatında.. SAdece ona resmi nikah kıymak istemiyordu..
Haklısınız.. Gitmek isteyenin hakkıdır gitmek.. Çirkefleşmeye gerek yok aslında.. Haklısınız. Ama nasıl toparlanacağım bilmiyorum... :KK43: Herkes beni eleştiriyor ama herkesin bünyesi duyguları gücü çk farklı.. Kimse kimsenin yerinde olamazki.. Benim yaşadıklarımı hislermi sadece ben biliyorum..
Çocuklarınızı çok sevin, o adamı değil. Evlatlarınızı düşünün. O kadını değil. Ama başta size kızsam da aslında boşanmayın kadını ve kocayı da süründürmek mantıklı geliyor ama amaaan ne denir bilemedim.
 

Nastasya flipovna

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Ağustos 2014
1.978
4.091
Evet aynı kişi.
Zira çocuğu sürekli ağlıyormuş, konularında öyle yazmış. Çocukla da buradaki gibi konuştuysa çocuğunda psikolojisi bozulmuştur.
Neler demedi ki yıllardır.Nasıl bir aşksa bu ayrıldık ama kopamıyoruz, evlendiği kadına çok acıyorum, bitmiyor bitemiyor aşkımız filan diyordu.Yıllardır sürüyor bu mesele, hastalık bu başka bir şey değil.Böyle yaşamak hoşuna mı gidiyor yoksa bir girdabın içinde mi bilmiyorum.Ama o çocuklar kavramları doğru öğrenmediler muhtemelen şu süreçte.yazık.
 

-Cheryl Blossom

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2018
7.619
19.777
Neler demedi ki yıllardır.Nasıl bir aşksa bu ayrıldık ama kopamıyoruz, evlendiği kadına çok acıyorum, bitmiyor bitemiyor aşkımız filan diyordu.Yıllardır sürüyor bu mesele, hastalık bu başka bir şey değil.Böyle yaşamak hoşuna mı gidiyor yoksa bir girdabın içinde mi bilmiyorum.Ama o çocuklar kavramları doğru öğrenmediler muhtemelen şu süreçte.yazık.
Garip bir kadın.
Çok garip.
Kendi doğurduğu çocuklarını gidip kocasına vermeyi düşünüyordu falan. Okudum bütün konularını, çok aşırı garip bir kadın. Ama bir yandan da çocuklar için birşeyler yapılmalı diye düşünüyorum. Zira burada yorum yapan herkes konu sahibinin hasta olduğunu biliyor.
 

LaraPars

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2015
1.736
4.132
Garip bir kadın.
Çok garip.
Kendi doğurduğu çocuklarını gidip kocasına vermeyi düşünüyordu falan. Okudum bütün konularını, çok aşırı garip bir kadın. Ama bir yandan da çocuklar için birşeyler yapılmalı diye düşünüyorum. Zira burada yorum yapan herkes konu sahibinin hasta olduğunu biliyor.

Çocuklar için bile bence şu durumlardan sonra yapılacaklar kısıtlı. Yani bir de 2 buyuk kiz çocuğu var sanırım. Böylesine travmalar. 3 kere evlenip boşanma yaşananlar hepsi göz önünde. Hangi psikolog silebilir ki. Yazık etmiş hem kendi hem 2 kizin hayatına.
Ben olsam ne böyle anneyle ne de babayla muhattap olurdum. Kendime ayrı ev tutar yaşardım. Evlatlikta bir yere kadar bence bu dünyaya secim yapamadıkları anne ve babadan geldiler diye saçma salak bir kadın ve bir adam bu kızlara asla kapanmayacak travmalar açmışlar. Bir yere kadar çekilir sonra insan kendi hayatına bakmalı. Allah cidden akıl fikir versin ya. Bu cahillikte degil bambaşka birsey. Köyde olsalar 3 kuruş paraya muhtaç olsalar hadi tamam da birde bu kadar paranın pulun içinde insan kendi kendini böyle psikolojik hasta etmesi çok zordur ve zoru başarmış Hanimefendi. Sanki dünyada tek aldatilip boşanan oymuş gibi. 10 tane bosanmis kadın cevirsek sokaktan 7si zaten aldatilmistir ve bu nedenle boşanmıştır. Neyin kafası bu ben anlamadım senelerdir 🤷‍♀️🤷‍♀️ acıysa yaşarsın ve biter yani. Bende böğürerek ağladım günlerce zamanında ama bitti şimdi umrumda bile değil. Bırakmayan herkes bu hale gelir.
 

eylulcmre

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
6.094
17.157
Garip bir kadın.
Çok garip.
Kendi doğurduğu çocuklarını gidip kocasına vermeyi düşünüyordu falan. Okudum bütün konularını, çok aşırı garip bir kadın. Ama bir yandan da çocuklar için birşeyler yapılmalı diye düşünüyorum. Zira burada yorum yapan herkes konu sahibinin hasta olduğunu biliyor.
Koca endeksli çünkü. Eminim yemek yerken, tv izlerken, yürürken, tuvalette bile onu düşünüyor eminim
 

cilek.yagmuru

Nirvana
Pro Üye
31 Temmuz 2009
7.593
32.874
Ya bu adamı çok merak ediyorum kimse kopamıyo adamdan. Bu kaçıncı kadın. Millet red pill filan bi ton uğraşıyo. Napıyosa artık konu sahibinin kocası sırlarını kamuya açsa nasiplense sefiller.

Adam da normal değil ki.
Hadi konu sahibi sağlıklı düşünemiyor, saplantı haline getirmiş; peki adamın derdi ne?
Uçkuruna sahip olamıyorsun, bir sürü kadınla birlikte oluyorsun, onu bunu hamile bırakıp çocuk aldırtıyorsun, belli ki evliliğe uygun bir insan da değilsin...
E o zaman niye bu kadınla evlenip duruyorsun?
Hazır boşanmışsın, git ye ne halt yiyorsan.
İkisi de birbirinden garip.
 

-Cheryl Blossom

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2018
7.619
19.777
Çocuklar için bile bence şu durumlardan sonra yapılacaklar kısıtlı. Yani bir de 2 buyuk kiz çocuğu var sanırım. Böylesine travmalar. 3 kere evlenip boşanma yaşananlar hepsi göz önünde. Hangi psikolog silebilir ki. Yazık etmiş hem kendi hem 2 kizin hayatına.
Ben olsam ne böyle anneyle ne de babayla muhattap olurdum. Kendime ayrı ev tutar yaşardım. Evlatlikta bir yere kadar bence bu dünyaya secim yapamadıkları anne ve babadan geldiler diye saçma salak bir kadın ve bir adam bu kızlara asla kapanmayacak travmalar açmışlar. Bir yere kadar çekilir sonra insan kendi hayatına bakmalı. Allah cidden akıl fikir versin ya. Bu cahillikte degil bambaşka birsey. Köyde olsalar 3 kuruş paraya muhtaç olsalar hadi tamam da birde bu kadar paranın pulun içinde insan kendi kendini böyle psikolojik hasta etmesi çok zordur ve zoru başarmış Hanimefendi. Sanki dünyada tek aldatilip boşanan oymuş gibi. 10 tane bosanmis kadın cevirsek sokaktan 7si zaten aldatilmistir ve bu nedenle boşanmıştır. Neyin kafası bu ben anlamadım senelerdir 🤷‍♀️🤷‍♀️ acıysa yaşarsın ve biter yani. Bende böğürerek ağladım günlerce zamanında ama bitti şimdi umrumda bile değil. Bırakmayan herkes bu hale gelir.
Ya ben parası olduğuna da inanmıyorum yani. Konu sahibi bir değişik, saplantılı. Takıntılı. Eski üyelerden bir üye anlattı, gerçekten garip ruh hali içerisindeymiş. Yok o benim kocam, yok beni çok seviyor falan diyormuş sürekli. Net hasta yani. Zira bu sebeple önceki konusunda konu sahibini bakanlığa şikayet etmek isteyenlerde olmuş, hak verdim. Aşırı gelgitli ve söylemleri garip bir kadın. Adam ne yani? Dünyanın en yakışıklı erkeği olsun, karakteri beş para etmedikten sonra bu ısrar ne? 5 kadından 2si aldatılıyor yani, bak sende yaşamışsın. Ama böyle tiplere girdin mi? Hayır. Seni aldatan kocana tekmeyi basmışsın acını ağlatarak çıkartıp bitirmişmiş..konu sahibinin de yapması gereken buydu, 3 kere evlenmek değil. Ve adım gibi eminim boşanmayacak boşansa bile bu adamla yeniden evlenecek. Diğer 3ünde de öyle demiş, okudum hepsini. Çünkü ta kın tı lı. Adama karşı saplantılı. Adam evlenmiş sönsün diye beklemiş, boşanmış ertesi gün gel yuvana dön diye yalvarmış. Böyle birşey olabilir mi ya? Adamda kadında zerre normal değiller ama o çocuklara çok yazık, büyük üniversite kazanıp gitse küçük kalacak. Keşke anneanne babanne biri sahiplensem de çocukların psikolojisi daha da bozulmasa. Bir de çok iyi anneyim falan diye iddia etmiş değil ya. Bu annelik değil, çocukta derin yaralar açmak iyi annelik değil.
 

-Cheryl Blossom

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2018
7.619
19.777
Koca endeksli çünkü. Eminim yemek yerken, tv izlerken, yürürken, tuvalette bile onu düşünüyor eminim
Düşünüyordur. Yahu kadın günlük tutmuş, intihar edicem falan demiş.. Kocasızlık bu kadar zor mu? Abi 22 yıldır kocasızım ben yani, hiçte eksiklik hissetmiyorum. Hele ki aldatıldığım adama dön diye yalvarıcam, üstüne bir de çocuk yapıcam. Pes yani peeessss.
 

Vander

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Nisan 2018
6.706
13.963
Ya ben parası olduğuna da inanmıyorum yani. Konu sahibi bir değişik, saplantılı. Takıntılı. Eski üyelerden bir üye anlattı, gerçekten garip ruh hali içerisindeymiş. Yok o benim kocam, yok beni çok seviyor falan diyormuş sürekli. Net hasta yani. Zira bu sebeple önceki konusunda konu sahibini bakanlığa şikayet etmek isteyenlerde olmuş, hak verdim. Aşırı gelgitli ve söylemleri garip bir kadın. Adam ne yani? Dünyanın en yakışıklı erkeği olsun, karakteri beş para etmedikten sonra bu ısrar ne? 5 kadından 2si aldatılıyor yani, bak sende yaşamışsın. Ama böyle tiplere girdin mi? Hayır. Seni aldatan kocana tekmeyi basmışsın acını ağlatarak çıkartıp bitirmişmiş..konu sahibinin de yapması gereken buydu, 3 kere evlenmek değil. Ve adım gibi eminim boşanmayacak boşansa bile bu adamla yeniden evlenecek. Diğer 3ünde de öyle demiş, okudum hepsini. Çünkü ta kın tı lı. Adama karşı saplantılı. Adam evlenmiş sönsün diye beklemiş, boşanmış ertesi gün gel yuvana dön diye yalvarmış. Böyle birşey olabilir mi ya? Adamda kadında zerre normal değiller ama o çocuklara çok yazık, büyük üniversite kazanıp gitse küçük kalacak. Keşke anneanne babanne biri sahiplensem de çocukların psikolojisi daha da bozulmasa. Bir de çok iyi anneyim falan diye iddia etmiş değil ya. Bu annelik değil, çocukta derin yaralar açmak iyi annelik değil.
Abooooo
Ben de neden dünyanın en uzun boşanma mahkemesi rekoru bu üyede diyordum
Bari üniye giden kendini kurtarsa