Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

foodme

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2019
369
746
Cidden almayabilirsin 75 kilo olup diyetisyen eşliğinde sağlıklı beslenip almadan bitiren arkadaşım var. Tansiyon ve şekerden korkuyordu mecburen dikkat etmesi lazımdı oda öyle yaptı. Sen sağlıklı beslen gerisini boşver😁
Ay harikaymış yaa. Bu haftada işteyim. Bayramdan sonra mutlaka diyetisyen,me g,dp kilo almamak için ne yapabilirim soracagım. Çok tesekkür ederim desteğin için. Peki o kilo almayan arkadasın şimdi daha zayıftır dimi. Hamile kaldığı kiloya göre.
kizlar merhaba.bebegim 1 haftalik oldu ama 300 gr vermis cok üzüldüm. oysaki emiyor.

Korkma canım. Çok normal ödeme ve şişlik gidiyo. Genelde her cocuk verir. Helede biraz iri doğan bebekler keisn veriyo. Takipe devam et. Bir memeyi emzirince sonrakindede o memeden başlaki asıl yağlı kısmı alabilsin. Yoksa hep sulu ön kısmı içip doyabilir.
Kızlar bende bir şey sorucam, iki hafta önceki kontrolde dikkatimi çok cekmemisti doktora soramadım ama kafama takılıyor birkaç gündür.
Bebek 26.haftada 900 gram 34 cm demişti.Ama ultrason fotolarinda ölçülerinin olduğu kâğıtta karın olcusu 5 ya da 6 gun geri çıkmıştı,baş ilerde,bacaklarda ilerde ama son adet tarihimle yakin.
Yasayaniniz var mı? yapılması gereken bir şey filan 😳
Ultrason ölçümleri mm rik hatalara bağlı. Arada 3 haftadan buyuk fark yoksa normal. eğer boyu kısa Ac değeri cok yuksekse sıkıntı sanırım.
 


Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.010
29
Ay harikaymış yaa. Bu haftada işteyim. Bayramdan sonra mutlaka diyetisyen,me g,dp kilo almamak için ne yapabilirim soracagım. Çok tesekkür ederim desteğin için. Peki o kilo almayan arkadasın şimdi daha zayıftır dimi. Hamile kaldığı kiloya göre.


Korkma canım. Çok normal ödeme ve şişlik gidiyo. Genelde her cocuk verir. Helede biraz iri doğan bebekler keisn veriyo. Takipe devam et. Bir memeyi emzirince sonrakindede o memeden başlaki asıl yağlı kısmı alabilsin. Yoksa hep sulu ön kısmı içip doyabilir.

Ultrason ölçümleri mm rik hatalara bağlı. Arada 3 haftadan buyuk fark yoksa normal. eğer boyu kısa Ac değeri cok yuksekse sıkıntı sanırım.
Suan 60 kilo falan. Ya almak dert degilde insan nefes alamıyorum daralıyor yürüyemiyor sıkıntı. Hani cok zyıf olunur tabi alacak ama kilom gayet müsait almamaya bunu degerlendir ki zorlanmayasın cok. Zaten hamilelik cok zor Bi dönem
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 555 gün geçti.

Eyslg

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2018
3.203
4.015
32
kizlar merhaba.bebegim 1 haftalik oldu ama 300 gr vermis cok üzüldüm. oysaki emiyor.
Canim seni endiselendirmeyim ama 1 haftada dogum kilosunu yakalamasi beklenir genellikle dr bisey dedi mi tam cekemiyormu acaba
 


gamzeli_bebis

Guru
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2011
7.196
21.047
29
kızlar bu hafta ve önümüzdeki 3 hafta edebildiğim kadar dikkat edip yürüyüşlerimide yapıcam
doktora gittiğimde kg almamış olmalıyım :) hedefim bu :KK70:
sabah : 1 haşlanmış yumurta bir dilim peynir 6-7 zeytin bi dilim tam buğday ekmeği
öğlen : yarım kase ezogelin yarım tabak kuru fasulye 1 bardak ayran
akşam içinde niyetim yulaf lapası fln yapcam bu hafta hem soğuk soğuk hem sağlıklı.

ve işten eve yürüyerek gidiyorum hergün 45 dk yürüyüş.
sudan yanna sıkıntım yok zaten 3,5 4 lt içiyorum
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 441 gün geçti.

_derin masalim_

KUZEY Rüzgar'ı..
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2012
751
545
Kızlar bende bir şey sorucam, iki hafta önceki kontrolde dikkatimi çok cekmemisti doktora soramadım ama kafama takılıyor birkaç gündür.
Bebek 26.haftada 900 gram 34 cm demişti.Ama ultrason fotolarinda ölçülerinin olduğu kâğıtta karın olcusu 5 ya da 6 gun geri çıkmıştı,baş ilerde,bacaklarda ilerde ama son adet tarihimle yakin.
Yasayaniniz var mı? yapılması gereken bir şey filan 😳
Benim de karın ölcüsü bacaklardan ileri
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 545 gün geçti.

Eyslg

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2018
3.203
4.015
32
tam çekiyor ama emmeye basladigi an uyuyor. uyandırarak emzirmeye çalışıyorum
Kan şekeri mi dusuyor acaba ilk haftalarda sık sık emzirmek gerekiyor sarılık olmasin diye aklinda bulunsun canim birde yanlış hatirlamiyorsam V volveron arkadasimizin bebegi de ilk hafta kilo almamisti mama takviyesi yapmisti
 


pufboregi

Guru
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2011
3.276
3.111
tam çekiyor ama emmeye basladigi an uyuyor. uyandırarak emzirmeye çalışıyorum
Cnm endişelenme 10 gün dolunca doğum kilosunu yakalayacak mutlaka. Sen istese se istemese de sık sık emzir. Başka bir arkadaş da demiş son emzirdiğin memeden başla diye. Aynen öyle yap. İlk gelen sulu süt sonra yağlı süt geliyor. Onu mutlaka içsin. Bol proteinli beslen. Ve sürekli aklından oooo ne de çok sütÜm var şuna bak bebeğim nasıl da doyuyor diye düşün. İki saatte bir üç saatte bire takma gak dedikçe emzir. Uyandır mıncıkla emzir. İlk iki hafta kızımı mıncıklaya mıncıklaya bi hal olmuştum uyandırmak için. Ve gece de sık sık emzir gece içtiği daha kalorili bi süt oluyor
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 597 gün geçti.

volveron

Guru
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2010
4.438
4.487
Kan şekeri mi dusuyor acaba ilk haftalarda sık sık emzirmek gerekiyor sarılık olmasin diye aklinda bulunsun canim birde yanlış hatirlamiyorsam V volveron arkadasimizin bebegi de ilk hafta kilo almamisti mama takviyesi yapmisti
Benim kızım 20 gün almamış canım hatta 100 gr vermişti ama bizde laktoz intoleransı varmış ve sütüm baya baya azmış
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 786 gün geçti.

Eyslg

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2018
3.203
4.015
32
Benim kızım 20 gün almamış canım hatta 100 gr vermişti ama bizde laktoz intoleransı varmış ve sütüm baya baya azmış
Nasilsin canim nasil geçiyor ek gidaya basladinizmi artik
 


gayed

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2013
648
94
31
MERHABALAR BU SABAH
1 YUMURTA
PEYNİR
ZEYTİN
DOMATES VE SALATALIK
BİR CEVİZ İÇİ
ÖĞLEN BİR KASE YOĞURT
AKŞAM HENÜZ BELLİ DEĞİL
:)
BU HAFTA SONU ÇOK FAZLA KAÇIRDIM BU HAFTA DENGELEMELİYİM.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 434 gün geçti.

gamzeli_bebis

Guru
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2011
7.196
21.047
29
akşam yulaf lapası yeme hayalim canımın aşırı derecede ekşi birşey istemesiyle çiğköfteyle yer değiştirmiş oldu :KK70:
ama sonrasında hiç bir şey yemedim.

bugunde gayet iyi gidiyorum

sabah : haşlanmış yumurta bir dilim peynir 6-7 zeytin 1 dilim tam bugday ekmeği

ara : biraz ceviz bi avuç içi kdr

öğlen : yarım kase ezogelin yarım tabak taze fasulye 1 bardak ayran ekmeksiz yedim

ara : nektari getirdim iş yerine onu yicem

akşamda : patlıcan yemeği pişirdim kendime bi tabak ondan + yoğurt yerimmm :)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 441 gün geçti.

L O L

5.ci takım Bş.85.5 Güncl.75.5 Hedef 72
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Mart 2019
5.359
11.570
23
Ay tam benlik konu :halay: bende menü vereym inşaAllah

Sabah 11.00
3 4 çatal patates kızartma
1 yk domates sosu
Peynir
Yeşilzeytin
1 dilim ekmek

Ara 14.00
1 avuç karısık çerez

Akşam 18.00 en geç
Adana kebap 🙈 memleketimin kebabın özledim
Bol Salata ayran
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :94 Kg. Şimdiki Kilom :75.5 Kg.