• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yenidoğan meme reddi, Ağlamayan bebek

Çok sağolun 🥺 ancak iki ay geçti doğalı emrler mi dşyorsunuz yinede
Eğer imkanınız yetiyorsa bir emzirme danışmanı tutun böyle sağıp vermek sizi de çok yoruyordur eminim. Ben internette ilk 3.5 ay hiç emziremeyip sonrasında tamamen anne sütü alan memeye dönmüş bebekler gördüm. Kadın kendisi de doktor hatta. Stres olmayın burdaki en temel şey rahat olmanız. Ben de becerememiştim ama dönüp bakınca insan anlıyor. Ve 2 aylık bebek daha minnacıktır emerken hemen yorulur emmek istemez süt az gelince sinirlenir. biz büyüdü sanıyoruz 2 aylık oldu tren kaçtı gibii hissediyoruz hele ki sizin ikizleriniz var ister istemez çeneleri daha yavaş güçlenebilir.
 
Ayni sureclerden gectim sütünüź varsa sagmayi birakin biberondur bilmem ne hic ugrasmayin ac kalan cocuk mutlaka o gelir tutar memeyi bir bebegin bir aparati ubutma suresi 3 gun o yuzden sabredir ve sakin olun.
Ben bu yoruma katılmıyorum. Ne kadar denenirse denensin bazı bebekler dediğiniz gibi o memeye gelmiyor maalesef ki. Açlıktan çatlayana kadar ağladıklarını ama yine de o memeyi tutmadıklarını biliyorum.
 
Nasıl sağıyorsunuz acaba bende aynı durumdyım ikizlerimle 🥺
Merhaba. Allah yardımcınız olsun öncelikle :)
Lansinoh çiftli elektrikli pompayı kullanıyorum en başından beri. Benim çoğu zaman destegim oluyordu yanımda ya annem ya eşim onlar çocuklara bakarken ben sağım yapıyordum. İlk zamanlar sütüm artsın diye iki saatte bir biraz büyüdüklerinde iki bucuk saatte bir sürekli sağım yapıyordum.
 
Ben bu yoruma katılmıyorum. Ne kadar denenirse denensin bazı bebekler dediğiniz gibi o memeye gelmiyor maalesef ki. Açlıktan çatlayana kadar ağladıklarını ama yine de o memeyi tutmadıklarını biliyorum.
Bir tanıdığım var kendisi yıllarca yenidoğan yoğun bakım hemşireliği yaptı kendi ve çevresi komple emzirme danışmanlığı yaptılar ama kendisi bebeğini emziremedi. Aylarca uğraştı bunun için emzirme danışmanına mı gitmedi aylarca kendi evde neler neler denemedi ama sütü artmadı emziremedi bebeğini aç da bıraktı. Size katılıyorum her çocuk farklı ayroca çok acıkan bebek daha sinirli tahammülsüz oluyor daha sakin zamanlarında denemek daha iyi özellikle uykuluyken
 
Ben bu yoruma katılmıyorum. Ne kadar denenirse denensin bazı bebekler dediğiniz gibi o memeye gelmiyor maalesef ki. Açlıktan çatlayana kadar ağladıklarını ama yine de o memeyi tutmadıklarını biliyorum.
Aç kalan cocuk o memeyi tutar bir ormandasiniz bebeginiz ve siz varsiniz baska hicbir aparat yok kime gelecek bebek ? Annesine gelecek. Biz hem bir alternatifle bebeklerin kafalarini karistiriyoruz.
 
Aç kalan cocuk o memeyi tutar bir ormandasiniz bebeginiz ve siz varsiniz baska hicbir aparat yok kime gelecek bebek ? Annesine gelecek. Biz hem bir alternatifle bebeklerin kafalarini karistiriyoruz.
Bu dediğiniz ilk doğduğu anda geçerli ama araya biberon şırınga vs vs girince acıksa da tutmuyor bebek. Önce geçiş için eds gibi yöntemler kullanılmalı. Ya da biraz doyurup sonra meme teklif edilmeli. Eğer çok açken teklif ederseniz daha çok sinirlenip komple memeyi reddedebiliyor bebekler. Tüm danışmanlar bebeğin çoook aç olmadığı ama tok da olmadığı sakin sessiz huzurlu bir ortaöda tentene temas ile meme reddini aşabileceğini söylüyor
 
Aç kalan cocuk o memeyi tutar bir ormandasiniz bebeginiz ve siz varsiniz baska hicbir aparat yok kime gelecek bebek ? Annesine gelecek. Biz hem bir alternatifle bebeklerin kafalarini karistiriyoruz.

Bu dediğiniz ilk doğduğu anda geçerli ama araya biberon şırınga vs vs girince acıksa da tutmuyor bebek. Önce geçiş için eds gibi yöntemler kullanılmalı. Ya da biraz doyurup sonra meme teklif edilmeli. Eğer çok açken teklif ederseniz daha çok sinirlenip komple memeyi reddedebiliyor bebekler. Tüm danışmanlar bebeğin çoook aç olmadığı ama tok da olmadığı sakin sessiz huzurlu bir ortaöda tentene temas ile meme reddini aşabileceğini söylüyor
Bu dediğinize ek her bebek zamanında doğmuyor, emme refleksi olmuyor, her bebek annesine hemen kavuşmuyor. Daha bir çok sebep sayabilirim.
Gittigim çoğu doktor bile ememezler ama her fırsatta teklif et dedi.
Diğer yorumda bahsedildigi gibi Bu kadar net bir düşünce her bebekte işlemiyor kısacası.
20 aydır sağım yapma külfetini çeken biri olarak bir çok şeyi de denedim açıkcası aç bebek tutar falan kalıplaşmış şeyler.
 
Back
X