- Katılım
- 2 Ekim 2024
- Mesajlar
- 748
- Emoji Skoru
- 470
- Puanlar
- 23
- Yaş
- 33
- Konu Sahibi casedebambini
- #21
Eğer imkanınız yetiyorsa bir emzirme danışmanı tutun böyle sağıp vermek sizi de çok yoruyordur eminim. Ben internette ilk 3.5 ay hiç emziremeyip sonrasında tamamen anne sütü alan memeye dönmüş bebekler gördüm. Kadın kendisi de doktor hatta. Stres olmayın burdaki en temel şey rahat olmanız. Ben de becerememiştim ama dönüp bakınca insan anlıyor. Ve 2 aylık bebek daha minnacıktır emerken hemen yorulur emmek istemez süt az gelince sinirlenir. biz büyüdü sanıyoruz 2 aylık oldu tren kaçtı gibii hissediyoruz hele ki sizin ikizleriniz var ister istemez çeneleri daha yavaş güçlenebilir.Çok sağolunancak iki ay geçti doğalı emrler mi dşyorsunuz yinede