• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yerleşme kanaması olabilir mi?

loelia

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Aralık 2025
Mesajlar
89
Emoji Skoru
18
Puanlar
3
Yaş
27
beklenen adet tarihime 3 gün var. Bugün sümüksü uzayan ip gibi açık kahve bej gibi bir akıntım oldu aradan iki saat sonra rengi çok açıldı açık bej açık ama çok açık pembe gibi oldu ve bu sümüksü kıvamın dışında herhangi bir sulu akıntı çamaşıra bulaşa. Bir leke yok. Sadece sildiğimde bu sümüksü akıntı geliyor. Yerleşme kanaması olabilir mi? Bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen var mı?
 
Yerleşme de olabilir adetin sökülmeye çalışıyor da olabilir maalesef. Ya yarın ya da yarından sonra erken gebelik testi yapsan sanki varsa çıkar gibi
 
Yerleşme de olabilir adetin sökülmeye çalışıyor da olabilir maalesef. Ya yarın ya da yarından sonra erken gebelik testi yapsan sanki varsa çıkar gibi
İnşallah ya bakalım yarın olmadı bi test yaparım daha sökülen bişey yok. İnşallah hamileyimdir bu belirsizlik çok yorucu
 
İnşallah ya bakalım yarın olmadı bi test yaparım daha sökülen bişey yok. İnşallah hamileyimdir bu belirsizlik çok yorucu
Belirsizlik artık en sevmediğim kelime duymak bile istemiyorum o derece.. Ama test yap kendine bekleyip de eziyet etme, ben bu ay bekledim ama kendime eziyet etmişim beynimin yorulduğunu hissettim sonuç negatifti ama yine de keşke yapsaydım.
 
Belirsizlik artık en sevmediğim kelime duymak bile istemiyorum o derece.. Ama test yap kendine bekleyip de eziyet etme, ben bu ay bekledim ama kendime eziyet etmişim beynimin yorulduğunu hissettim sonuç negatifti ama yine de keşke yapsaydım.
Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Gerçekten bekletip kendimizi strese sokmaktansa test yapmak daha mantıklı olmazsa iki gün sonra tekrarlarız
 
Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Gerçekten bekletip kendimizi strese sokmaktansa test yapmak daha mantıklı olmazsa iki gün sonra tekrarlarız
Amin amin inşallah yerleşme kanamasıdır
 
Herkese merhaba reglime 5 gün var 2 gün önce pembe akıntı şeklinde bir şey geldi ve bu akşam yine aynı şey oldu bu sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı? Sizce neden negatif çıktı ve bebek yoksa bu hafif kanama neden olur? Bebek hala yerleşme sürecinde olduğu için mi negatif çıktı? Pozitife döner mi? Lütfen benim gibi olan varsa veya bir bilgisi fikri olan yazsın.
 
yerleşmeye başladığında hcg değerin yeni yükselmeye başlıyor diye biliyorum birde 48 saatte 2 katına çıkıyormuş. Yani eğer yerleşme kanamasıysa kanaman bittikten 4 gün sonra falan 10mlu hassasiyetinde bir gebelik testi yapabilirsin ya da kan verebilirsin tam ben de bilmiyorum canım ama inşallah yerleşmedir
 
Back
X