Çok basit, telefonlarını her aradıklarında acmayacaksiniz. Eşiniz açıklama yapmayı bırakacak. Anlamiyorlar diye bir şey yok, anlatmaya çalışmayınca seslerini keserler (benzer modelden bizde de var)Herkese merhabalar,
Eşimin ailesi ile yıllardır çözemediğimiz durumlar hakkında sizlerden fikir almak istiyorum. Öncelikle eşim aşırı bastırılmış bir karakter, ne olursa olsun hiç kimseye kendini savunabilen, ifade edebilen biri değil. Örneğin daha ailesiyle ilgili tek bir olayda ben bunu konuşman lazım demeden konuşmadı. Tek bir şeye hayır demedi, uyarmadı, kızmadı öyle düşünün...
Bunun sebebi de tabii ki ailesi çünkü asla hayırı kabul etmiyorlar ve sürekli bizim hayatımıza dahil olmak istiyorlar. Kontrolcü, ısrarcı ve çok talepkarlar. İnanır mısınız 5 yıldır aynı şeyleri söylüyorlar ve ben artık başa çıkamıyorum.
Sonradan mesafe koydum ama tanıştığımız günden itibaren evlenene kadar çalışmadığım tek gün saatlerce hoparlörden ev ahalisiyle konuştuğum halde kayınbabam dahil "bak ara bizi ihmal etme" demeden asla telefonu kapatmadılar.
Asla onları memnun edemeyeceğimi fark edip mesafe koyduğumda "biz sadece iyi misiniz onu merak ediyoruz ara iletişimde kalalım" diyorlar hadi tamam anladılar diyorum başlıyorlar onu niye söylemediniz bunu haber vermediniz demeye.
Tatile mi gideceğiz diyelim öncesinde gideceğiz diye haber vereceğiz, indiğimizde indik diyeceğiz, orada mutlaka onlar arayacak tekrar bir soracak ne zaman döneceksiniz sonra dönüp bir daha arayacağız istedikleri bu. Onların yanına giderken uçak rötar yaptı eşim uzun uzun rötarın neyden kaynaklandığını nerede indiğimizi vs anlattığı halde yine de oraya gidene kadar birkaç saat içinde en az 5-6 kere aradı.
Eşimin kuzenleri evimize gelen misafirin dedikodusunu yapıyor (evli barklı koca adam bunlar) kayınvalidem de oğlumun geleninden gideninden kime ne diyeceğine arkadaşlarınız gelmiş sizde kalmış bana niye söylemediniz onlardan duyuyorum diyor.
Tanıştığımız günden beri sen bizim kızımızsın ara haber ver merak ederiz dediler, nişanlıyken eşimin olduğu şehre gittiğimi haber verdiğimde eşime destanımsı mesajlar atmışlar. Bize niye söylemedin biz niye bunu karşı taraftan duyuyoruz vs. Sonra eşime benim nerede kalacağımı sormuşlar. Eşim ben söylemedim rahatsız olursun belki diye ama üst üste sordular sana da sorabilirler dedi. Ve sonrasında telefonda konuşurken kayınbabam bana sordu. Öğrenmezse dünya yıkılacak çünkü.
Anlayacağınız ne yapsak fazlasını beklediler daha memnun edebildiğimiz olmadı. Onlar sürekli atak ve baskı halinde olduğu ve sürekli eşimi eleştirdikleri için eşim 10 yapıp 1 kez yapmadığı şeyi bile çok büyük bir şeymiş gibi başıma kakıyor. Kısacası normalin bu kadar zorlu yollardan geçmesi beni çok yordu.
Eşimin ailesine bir şey anlatmak mümkün değil. Misafir meselesinde dahi evimde kalanın raporunu vermem iletişim değil, akrabaların işi gücü bırakıp kulaktan kulağa bunu yayması asıl sorun dedim ama bunu anlatmak bile yarım saatimi almıştır. Israrla "hayır ben onu demiyorum haberim olsun ben gelmesin demem ki sevinirim" diyor. Abartısız bu döngü aramızda defalarca döndü. O aynı şeyi söylüyor ben aynı şeyi
Eşim bir şey söylese, uyarsa hep beraber yükleniyorlar ve asla kabul etmiyorlar ne yapmalıyım? Şimdiden çok teşekkür ederim herkese.
Çok klişe olacak ama iş eşinizde bitiyor , 5 yıldır usülünce size ne benim evime giren çıkandan diyememiş, dedi laftan anlamıyorlar diyeceksiniz o zaman farklı yöntemlerle bu işi çözecekti.Herkese merhabalar,
Eşimin ailesi ile yıllardır çözemediğimiz durumlar hakkında sizlerden fikir almak istiyorum. Öncelikle eşim aşırı bastırılmış bir karakter, ne olursa olsun hiç kimseye kendini savunabilen, ifade edebilen biri değil. Örneğin daha ailesiyle ilgili tek bir olayda ben bunu konuşman lazım demeden konuşmadı. Tek bir şeye hayır demedi, uyarmadı, kızmadı öyle düşünün...
Bunun sebebi de tabii ki ailesi çünkü asla hayırı kabul etmiyorlar ve sürekli bizim hayatımıza dahil olmak istiyorlar. Kontrolcü, ısrarcı ve çok talepkarlar. İnanır mısınız 5 yıldır aynı şeyleri söylüyorlar ve ben artık başa çıkamıyorum.
Sonradan mesafe koydum ama tanıştığımız günden itibaren evlenene kadar çalışmadığım tek gün saatlerce hoparlörden ev ahalisiyle konuştuğum halde kayınbabam dahil "bak ara bizi ihmal etme" demeden asla telefonu kapatmadılar.
Asla onları memnun edemeyeceğimi fark edip mesafe koyduğumda "biz sadece iyi misiniz onu merak ediyoruz ara iletişimde kalalım" diyorlar hadi tamam anladılar diyorum başlıyorlar onu niye söylemediniz bunu haber vermediniz demeye.
Tatile mi gideceğiz diyelim öncesinde gideceğiz diye haber vereceğiz, indiğimizde indik diyeceğiz, orada mutlaka onlar arayacak tekrar bir soracak ne zaman döneceksiniz sonra dönüp bir daha arayacağız istedikleri bu. Onların yanına giderken uçak rötar yaptı eşim uzun uzun rötarın neyden kaynaklandığını nerede indiğimizi vs anlattığı halde yine de oraya gidene kadar birkaç saat içinde en az 5-6 kere aradı.
Eşimin kuzenleri evimize gelen misafirin dedikodusunu yapıyor (evli barklı koca adam bunlar) kayınvalidem de oğlumun geleninden gideninden kime ne diyeceğine arkadaşlarınız gelmiş sizde kalmış bana niye söylemediniz onlardan duyuyorum diyor.
Tanıştığımız günden beri sen bizim kızımızsın ara haber ver merak ederiz dediler, nişanlıyken eşimin olduğu şehre gittiğimi haber verdiğimde eşime destanımsı mesajlar atmışlar. Bize niye söylemedin biz niye bunu karşı taraftan duyuyoruz vs. Sonra eşime benim nerede kalacağımı sormuşlar. Eşim ben söylemedim rahatsız olursun belki diye ama üst üste sordular sana da sorabilirler dedi. Ve sonrasında telefonda konuşurken kayınbabam bana sordu. Öğrenmezse dünya yıkılacak çünkü.
Anlayacağınız ne yapsak fazlasını beklediler daha memnun edebildiğimiz olmadı. Onlar sürekli atak ve baskı halinde olduğu ve sürekli eşimi eleştirdikleri için eşim 10 yapıp 1 kez yapmadığı şeyi bile çok büyük bir şeymiş gibi başıma kakıyor. Kısacası normalin bu kadar zorlu yollardan geçmesi beni çok yordu.
Eşimin ailesine bir şey anlatmak mümkün değil. Misafir meselesinde dahi evimde kalanın raporunu vermem iletişim değil, akrabaların işi gücü bırakıp kulaktan kulağa bunu yayması asıl sorun dedim ama bunu anlatmak bile yarım saatimi almıştır. Israrla "hayır ben onu demiyorum haberim olsun ben gelmesin demem ki sevinirim" diyor. Abartısız bu döngü aramızda defalarca döndü. O aynı şeyi söylüyor ben aynı şeyi
Eşim bir şey söylese, uyarsa hep beraber yükleniyorlar ve asla kabul etmiyorlar ne yapmalıyım? Şimdiden çok teşekkür ederim herkese.
İşte bahsettiğim tam olarak buydu. Ben bir kez o hataya düştüm tatilde açtım. Diğer tatilde eşimi aradılar ve ben dedim mesaj at acil mi diye bence arama dedim. Ben müdahil olmazsam mümkün değil hiçbir sınır koymuyor.Çok basit, telefonlarını her aradıklarında acmayacaksiniz. Eşiniz açıklama yapmayı bırakacak. Anlamiyorlar diye bir şey yok, anlatmaya çalışmayınca seslerini keserler (benzer modelden bizde de var)
Tatilde niye açıyorsunuz ki telefonları ne diyecekleri belli.
Ben yeni yeni konuşmaya başladım aslında eşim halletsin istemiştim ama ilk fırsatta yine tüm sınırları zorladıkları ve durumu dramatize ettikleri için dahil olmak istedim. Eşim şu an dünya üzerindeki en hayırsız evlat onlar için. Bir de beni daha çok ciddiye alıyorlar. Eşim hiç mi değişmiyor değişiyor tabii ama ben aynı mesele için eşimi 100 kere uyarmaktan bıktım. Boşanalım dedim boşanmak istemiyor ama konuşmaya başladığım an suratı asılıyor ikimizin de birbirine tahammülü kalmadı.Çok klişe olacak ama iş eşinizde bitiyor , 5 yıldır usülünce size ne benim evime giren çıkandan diyememiş, dedi laftan anlamıyorlar diyeceksiniz o zaman farklı yöntemlerle bu işi çözecekti.
Beş yıl yahu dile kolay her dakka ne yaptığınızı rapor etmişsiniz, bir de laftan anlamadıklarını bunca yıldır anlamış olmanız lazım, ne diye daha yarım saat laf anlatmaya çalışıyorsunuz ki?
Konunuza ekleme yapmışsınız ama, ben eşinizin babasına beni darlamayın evliyim artık önceliğim eşim vs. diye saydırıp telefonu yüzüne kapattığına ve bir yıl konuşmadığına pek inanmadım.Ben yeni yeni konuşmaya başladım aslında eşim halletsin istemiştim ama ilk fırsatta yine tüm sınırları zorladıkları ve durumu dramatize ettikleri için dahil olmak istedim. Eşim şu an dünya üzerindeki en hayırsız evlat onlar için. Bir de beni daha çok ciddiye alıyorlar. Eşim hiç mi değişmiyor değişiyor tabii ama ben aynı mesele için eşimi 100 kere uyarmaktan bıktım. Boşanalım dedim boşanmak istemiyor ama konuşmaya başladığım an suratı asılıyor ikimizin de birbirine tahammülü kalmadı.
Eşin müdahale etsin diye yorum geldiği için müdahale ettiğinde ne olduğu detayı aklıma geldi ekledim. Neyine inanmadınız, eşimin bu pasifliği kendini ifade edebildiği bir ortamda mümkün müydü? Harf harf tartışmayı yazamadım aynen bu yüzden küstü. Niye döndüğünü haber vermiyorsun çok mu zorla başlayıp tamam madem haber vermek çok zor zaten 3 ay önce de bunu yapmıştın 5 ay önce de şöyle demiştin sanki sen benim için ne yapıyorsun da haber verince baskılamış oluyorum diye ayların birikimini kustu ve irtibatı kestiKonunuza ekleme yapmışsınız ama, ben eşinizin babasına beni darlamayın evliyim artık önceliğim eşim vs. diye saydırıp telefonu yüzüne kapattığına ve bir yıl konuşmadığına pek inanmadım.
Ama diyelim ki öyle demek ki isteyince yapabiliyor o zaman yine yapsın, iş boşanma konuşmaya kadar gelmişken üstelik.
Çok haklısınız çokOlur olmadık her dediğinizi yapan adamlarla evleniyorsunuz ve sonra hooop o adamın ailesine de aynı şekilde davrandığını fark edip rahatsız oluyorsunuz.
Mantıklı değil. O eş evlendim ben resti çekene kadar elli kere savuşturma fırsatını tepmiş. Adamın istediği değişmek değil senin bu düzene ayak uydurman. Uydurursan kendini ayarla yoksa ayrıl yoluna bak bu nasıl hayat?
Ne bela bir aileymişHerkese merhabalar,
Eşimin ailesi ile yıllardır çözemediğimiz durumlar hakkında sizlerden fikir almak istiyorum. Öncelikle eşim aşırı bastırılmış bir karakter. Ne olursa olsun hiç kimseye kendini savunabilen, ifade edebilen biri değil. Örneğin daha ailesiyle ilgili tek bir olayda ben bunu konuşman lazım demeden konuşmadı. Tek bir şeye hayır demedi, uyarmadı, kızmadı öyle düşünün...
Bunun sebebi de tabii ki ailesi çünkü asla hayırı kabul etmiyorlar ve sürekli bizim hayatımıza dahil olmak istiyorlar. Kontrolcü, ısrarcı ve çok talepkarlar. İnanır mısınız 5 yıldır aynı şeyleri söylüyorlar ve ben artık başa çıkamıyorum.
Sonradan mesafe koydum ama tanıştığımız günden itibaren evlenene kadar çalışmadığım tek gün saatlerce hoparlörden ev ahalisiyle konuştuğum halde kayınbabam dahil "bak ara bizi ihmal etme" demeden asla telefonu kapatmadılar.
Asla onları memnun edemeyeceğimi fark edip mesafe koyduğumda "biz sadece iyi misiniz onu merak ediyoruz, ara iletişimde kalalım" diyorlar. Hadi tamam anladılar diyorum başlıyorlar yine onu niye söylemediniz, bunu haber vermediniz demeye.
Tatile mi gideceğiz diyelim öncesinde gideceğiz diye haber vereceğiz, indiğimizde indik diyeceğiz, orada mutlaka onlar arayacak tekrar bir soracak ne zaman döneceksiniz sonra dönüp bir daha arayacağız istedikleri bu. Yapmak da sorun değil yaparız da devlet meselesi haline getiriyorlar. Bir keresinde döndüğümüz gün aramadık diye kayınbabam kıyameti kopardı. Eşim de "baba beni bu kadar kasma, evlendim ben artık önceliğim eşim. Bu kadar dahil olmaya çalışmayın" dedi diye saydırıp en son sana karınla mutluluklar deyip 1 sene eşimle konuşmadı.
Bir kere de onların yanına giderken uçak rötar yaptı. Kayınvalideme uzun uzun rötarın neyden kaynaklandığını nerede indiğimizi vs anlattığı halde yine de oraya gidene kadar birkaç saat içinde en az 5-6 kere aradı.
Tanıştığımız günden beri sen bizim kızımızsın ara haber ver merak ederiz dediler, nişanlıyken eşimin olduğu şehre gittiğimi haber verdiğimde eşime destanımsı mesajlar atmışlar. Bize niye söylemedin, biz niye bunu karşı taraftan duyuyoruz vs. Sonra eşime benim nerede kalacağımı sormuşlar. Eşim de ben söylemedim rahatsız olursun belki diye ama üst üste sordular sana da sorabilirler dedi. Ve sonrasında telefonda konuşurken kayınbabam bana sordu. Öğrenmezse dünya yıkılacak çünkü.
Anlayacağınız ne yapsak fazlasını beklediler daha memnun edebildiğimiz olmadı. Onlar sürekli atak ve baskı halinde olduğu ve sürekli eşimi eleştirdikleri için eşim 10 yapıp 1 kez yapmadığı şeyi bile çok büyük bir şeymiş gibi başıma kakıyor. Kısacası normalin bu kadar zorlu yollardan geçmesi beni çok yordu.
Eşimin ailesine bir şey anlatmak mümkün değil. Eşim bir şey söylese, uyarsa hep beraber yükleniyorlar ve asla kabul etmiyorlar. Ne yapmalıyım? Çok uzattım kusura bakmayın ama farklı örneklerle netleştirmek istedim. Şimdiden çok teşekkür ederim herkese.
Bu ikisi 15 yaşında takılı kalmış.insan hiç mi olgunlaşmaz ya.mqnyak her yaşta manyak demek ki.Herkese merhabalar,
Eşimin ailesi ile yıllardır çözemediğimiz durumlar hakkında sizlerden fikir almak istiyorum. Öncelikle eşim aşırı bastırılmış bir karakter. Ne olursa olsun hiç kimseye kendini savunabilen, ifade edebilen biri değil. Örneğin daha ailesiyle ilgili tek bir olayda ben bunu konuşman lazım demeden konuşmadı. Tek bir şeye hayır demedi, uyarmadı, kızmadı öyle düşünün...
Bunun sebebi de tabii ki ailesi çünkü asla hayırı kabul etmiyorlar ve sürekli bizim hayatımıza dahil olmak istiyorlar. Kontrolcü, ısrarcı ve çok talepkarlar. İnanır mısınız 5 yıldır aynı şeyleri söylüyorlar ve ben artık başa çıkamıyorum.
Sonradan mesafe koydum ama tanıştığımız günden itibaren evlenene kadar çalışmadığım tek gün saatlerce hoparlörden ev ahalisiyle konuştuğum halde kayınbabam dahil "bak ara bizi ihmal etme" demeden asla telefonu kapatmadılar.
Asla onları memnun edemeyeceğimi fark edip mesafe koyduğumda "biz sadece iyi misiniz onu merak ediyoruz, ara iletişimde kalalım" diyorlar. Hadi tamam anladılar diyorum başlıyorlar yine onu niye söylemediniz, bunu haber vermediniz demeye.
Tatile mi gideceğiz diyelim öncesinde gideceğiz diye haber vereceğiz, indiğimizde indik diyeceğiz, orada mutlaka onlar arayacak tekrar bir soracak ne zaman döneceksiniz sonra dönüp bir daha arayacağız istedikleri bu. Yapmak da sorun değil yaparız da devlet meselesi haline getiriyorlar. Bir keresinde döndüğümüz gün aramadık diye kayınbabam kıyameti kopardı. Eşim de "baba beni bu kadar kasma, evlendim ben artık önceliğim eşim. Bu kadar dahil olmaya çalışmayın" dedi diye saydırıp en son sana karınla mutluluklar deyip 1 sene eşimle konuşmadı.
Bir kere de onların yanına giderken uçak rötar yaptı. Kayınvalideme uzun uzun rötarın neyden kaynaklandığını nerede indiğimizi vs anlattığı halde yine de oraya gidene kadar birkaç saat içinde en az 5-6 kere aradı.
Tanıştığımız günden beri sen bizim kızımızsın ara haber ver merak ederiz dediler, nişanlıyken eşimin olduğu şehre gittiğimi haber verdiğimde eşime destanımsı mesajlar atmışlar. Bize niye söylemedin, biz niye bunu karşı taraftan duyuyoruz vs. Sonra eşime benim nerede kalacağımı sormuşlar. Eşim de ben söylemedim rahatsız olursun belki diye ama üst üste sordular sana da sorabilirler dedi. Ve sonrasında telefonda konuşurken kayınbabam bana sordu. Öğrenmezse dünya yıkılacak çünkü.
Anlayacağınız ne yapsak fazlasını beklediler daha memnun edebildiğimiz olmadı. Onlar sürekli atak ve baskı halinde olduğu ve sürekli eşimi eleştirdikleri için eşim 10 yapıp 1 kez yapmadığı şeyi bile çok büyük bir şeymiş gibi başıma kakıyor. Kısacası normalin bu kadar zorlu yollardan geçmesi beni çok yordu.
Eşimin ailesine bir şey anlatmak mümkün değil. Eşim bir şey söylese, uyarsa hep beraber yükleniyorlar ve asla kabul etmiyorlar. Ne yapmalıyım? Çok uzattım kusura bakmayın ama farklı örneklerle netleştirmek istedim. Şimdiden çok teşekkür ederim herkese.
Öff bu nedir ya? Bunlar resmen manyak.diğer konulardakilerden de beterler. Bunca zaman nasıl cinnet geçirmedin hayret ediyorum.bence sen de en az kocan kadar pasifsin. Tamam onlara birşey diyemiyorsun anlarım ama kocanla öyle sus pus ne olduğu belli olmayan triplere falan girme.belli ki adamda etki etmiyor.daha etkili bir şeyler gerekiyor.cinnet geçirip evi terkederdim ben olsam.ama sende bunu yapacak ışık da pek görmüyorum açıkçası.biraz kocana laf etsek hemen savunmaya geçecekmişsin gibi bir enerji aldım senden.ama tavsiyem budur yani.Eşin müdahale etsin diye yorum geldiği için müdahale ettiğinde ne olduğu detayı aklıma geldi ekledim. Neyine inanmadınız, eşimin bu pasifliği kendini ifade edebildiği bir ortamda mümkün müydü? Harf harf tartışmayı yazamadım aynen bu yüzden küstü. Niye döndüğünü haber vermiyorsun çok mu zorla başlayıp tamam madem haber vermek çok zor zaten 3 ay önce de bunu yapmıştın 5 ay önce de şöyle demiştin sanki sen benim için ne yapıyorsun da haber verince baskılamış oluyorum diye ayların birikimini kustu ve irtibatı kesti
Yok be bu manyaklığı hiçbir şey açıklayamaz.benim bu tarz bir eski görüştüğüm kişi vardi( eski sevgilim bile diyemiyorum bu manyağa) , daha doğrusu görüşmedim bile tanışmıştım sadece.ayni bunlar gibiydi.konuyu okuyunca bile yaşamış kadar oldum.nasil cinnet geçirmeden bu günlere gelmiş aklim almıyor.benim resmen sinirden elim ayağım titriyordu.kurtulana kadar anam ağladı.sonra başkasıyla evlendi 2 çocuk yaptı.geçen yine mesaj atmış internetten sırf merakıma yenik düştüm baktım yine aynı manyak.evde eşi ve 2 çocuğu var.işe gidiyor.yalnizliktan, boşluktan falan değil bu kadarı.çok ileri bir durum.İşi gücü hobisi çevresi olmayan eş ailesi ne kadar da bıktırıcı sıkılmışlar karı koca birbirlerinden çocuk için evli kalmışlar çocuk büyüyüp aile kurunca oh başbaşa kaldık karı koca hayatimizi yaşayalım yerinde sağolsun arada görürüz yerine birbirlerine olan bıkkınlıkları ve hayatlarının sıkıcılıgına tahammül edemeyip sarıyorlar zor berbat bir durum
Asla. Beni de eleştirebilirsiniz. Boşanma konusu sık sık açılıyor tamam konuşacağım halledeceğim diyor. Kısa süreli bir rahatlama yine aynı. Eskisi kadar yapamıyorlar ama eşim sınırları gevşettiğinde aynısı değilse de bir benzerini yaşıyoruz. Yaptığımız şeye yapmadınız diyorlar hayır yaptık diye direten benim, tamam mesajı göndereyim diyorum gönderiyorum asla utanmıyorlar da biz yalan yanlış bunaltıyoruz demiyorlar. Bunu eşimin yerine ben yaptığım için çok öfkeliyim. Bunlarla uğraşmak zorunda değilim. Ne yapsam kesin çözüm olur onu arıyorum...Öff bu nedir ya? Bunlar resmen manyak.diğer konulardakilerden de beterler. Bunca zaman nasıl cinnet geçirmedin hayret ediyorum.bence sen de en az kocan kadar pasifsin. Tamam onlara birşey diyemiyorsun anlarım ama kocanla öyle sus pus ne olduğu belli olmayan triplere falan girme.belli ki adamda etki etmiyor.daha etkili bir şeyler gerekiyor.cinnet geçirip evi terkederdim ben olsam.ama sende bunu yapacak ışık da pek görmüyorum açıkçası.biraz kocana laf etsek hemen savunmaya geçecekmişsin gibi bir enerji aldım senden.ama tavsiyem budur yani.
Hmm ama söyleyeyim bunlar hep aynı kalacak.öyle lafla sözle anlayacak tipler değil.hastalik derecesinde bunlarınki.klinik vaka artik.bu işi halledecek olan eşin.karşı tarafı tam olarak hasta olarak kabul et.gerekiyorsa tedavi ettirsin diyeceğim ama bu yaştan sonra izin vermezler.eşini tam olarak hasta olduklarına ikna edebilirsen günde sadece 1 defa telefonla konuşma sınırı koydurabilirsin belki.diğer aramaları açmasın.acilse mesaj yazsınlar.becerebilirler heralde.zor bir durum ama yani.kesin bir tavsiye de veremiyoruz ki.başka çocukları yok mu size bu kadar sarmişlar? Kendisi nasıl dayanıyor bilmem.Asla. Beni de eleştirebilirsiniz. Boşanma konusu sık sık açılıyor tamam konuşacağım halledeceğim diyor. Kısa süreli bir rahatlama yine aynı. Eskisi kadar yapamıyorlar ama eşim sınırları gevşettiğinde aynısı değilse de bir benzerini yaşıyoruz. Yaptığımız şeye yapmadınız diyorlar hayır yaptık diye direten benim, tamam mesajı göndereyim diyorum gönderiyorum asla utanmıyorlar da biz yalan yanlış bunaltıyoruz demiyorlar. Bunu eşimin yerine ben yaptığım için çok öfkeliyim. Bunlarla uğraşmak zorunda değilim. Ne yapsam kesin çözüm olur onu arıyorum...
Görümcem var o daha sert o yüzden izin verdiği kadar karışabiliyorlar. Hep de söylerler zaten oğlumuz başka son zamanlarda değişse de eskiden şöyle iyiydik vsHmm ama söyleyeyim bunlar hep aynı kalacak.öyle lafla sözle anlayacak tipler değil.hastalik derecesinde bunlarınki.klinik vaka artik.bu işi halledecek olan eşin.karşı tarafı tam olarak hasta olarak kabul et.gerekiyorsa tedavi ettirsin diyeceğim ama bu yaştan sonra izin vermezler.eşini tam olarak hasta olduklarına ikna edebilirsen günde sadece 1 defa telefonla konuşma sınırı koydurabilirsin belki.diğer aramaları açmasın.acilse mesaj yazsınlar.becerebilirler heralde.zor bir durum ama yani.kesin bir tavsiye de veremiyoruz ki.başka çocukları yok mu size bu kadar sarmişlar? Kendisi nasıl dayanıyor bilmem.