• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yüzük fali

Genelde tuttgunu soylerler bna daha bekarkn bakilmisti 24 yasnda evlenip uc cocugun olck ilki kiz demişlerdi tam24de evlendm ve bi kizim var suan
 
Hamilykn hmn yaptm tkkrr kiz cikmisti ve tuttu bklm digerleri tutackmi
 
Allah bilir tabi fakat tutuyo yani ben de drlardan önce bu yöntemle öğrendim ama evlilik yüzüğü olcak yapan kisi düzgün tutmali kac defa yaptım hep aynı esimde de aynı cıkıyo cevremde yapan da cok doğruluk payı cok yüksek belki bilimsel bi acıklaması vardr
Szde evliklik icinmi bebek icinmi bakmistnz
 
Kizlar konuyu takibi birakmissnz sanirm kmse bisey yazmiyo bn yazim dedim baklm bugn hamile oldugunu ogrendigimiz bi kardesmize daha yaptk bu testi beklyip gorucez
 
Nasıl yapılıyor acaba

Öncelikle taşsız, yazısız sade bir yüzük alyans da olabilir. Bu alyansa 60-70 cm aralığında ip bağlayınız.
Öncelikle yüzüğü ipten geçiriniz ve ipin iki ucunu birleştirerek tutunuz. Sol elinizi kaldırarak ip yardımıyla yüzüğü yavaşça sol bileğinizin hizzasına getirmeye dikkat ediniz. Sağ elinizle tuttuğunuz ipi sabit bir durumda bekletin. Bir süre zarfında yüzük ya daire çizmeye başlayacak yada ileri geri gidip gelmeye başlayacaktır. Yüzük daire çiziyorsa ilk çocuğun erkek olacağını size haber verir. Yüzük ileri geri gidip geliyorsa çocuğun kız olacağını haber verir. Yüzüğü bir süre o şekilde salınmasını bekleyin. Bu arada salınma gözle görülür bir şekilde olmalıdır. Akabinde sol elinizle yüzüğü tutarak durdurun. Ve tekrar sol bileğinizin hizzasına duracak konuma getirtin. İkinci çocuk istiyorsanız aynı işlemi yine yapın. Ne zamanki sıra diğerine geçtiğinde yüzük hareket etmezse fal sona ermiş demektir.
 
Kizlarrr Merhaba ilk kez konu aciyorum hatam olursa affola aranzda yüzükle evlilik veya bebek fali bakan varmi siz bu falin dogruluk payina ne diyosunuz ???
Canm byle sylere inanma sakin rabbim fal bakanada baktiranada lanet okuyor byle seylere inanma dua en guzel sey
 
meraktan bende yaptım şimdi ikisindede dik gidip geldi üçüncüde durduu bakalım tutcakmı :)
 
Buna bende tamamen inanmıyorum tabiki ama bir kaç kez denedim ve her seferinde aynı sonucu verdi ilki erkek ikinci kız üçüncüde duruyordu. Geçen hafta cinsiyetimizi öğrendik oğlumuz olucak ilki bende şimdilik tuttu bakalım bundan sonra nolcak :KK45:
 
Evet inanmamak lazm ama insanoğlu iste inaniyrz yada yapmadn duramiyorz şaşırtıcı olan anne ve teyzElerrmzde tutmus olmasi bu falin
 
kızlar bende sac telıme gecırıp yaptım bıldıgın halka halka donmeye basladı --- kız demek sanırım

bırde cın takvımınde 23 yasa göre de kız 24 yasa gore de kız cıkıyor bana -

içime doganda oyle hep. ama herseyden önemlısı saglıklı sıhhatlı olması - RABBIM en hayırlısını bılır
 
kızlar bende sac telıme gecırıp yaptım bıldıgın halka halka donmeye basladı --- kız demek sanırım

bırde cın takvımınde 23 yasa göre de kız 24 yasa gore de kız cıkıyor bana -

içime doganda oyle hep. ama herseyden önemlısı saglıklı sıhhatlı olması - RABBIM en hayırlısını bılır
K

Canm baklm ogrennce yaz cinsiyetini titackmi fal
 
Sizinkide evlilik ve cocuk icinmi tutan oldumu
Evet hem evlilik yasim tuttu. Hemde ilk cocugum için erkek cikti tuttu şimdi 2.ye hamileyim tutar mi diye merak ediyordum doktor kiz dedi yani o da tuttu. 3. Cocuk çıktı ona da kiz cikmisti bakalim ne olacak
 
Evet hem evlilik yasim tuttu. Hemde ilk cocugum için erkek cikti tuttu şimdi 2.ye hamileyim tutar mi diye merak ediyordum doktor kiz dedi yani o da tuttu. 3. Cocuk çıktı ona da kiz cikmisti bakalim ne olacak
Cok ilginc ya elbt aciklamasi vrdir ama ne xok merk ediyorm cok merk sardi resmn ☺
 
Kizlarrr nspiyosnz konu kapnmasn hadi sohbete
 
Back
X