ameliyat

  1. narmu yvz

    Rahim şekil bozukluğu

    hanımlar selam fikirlerinize ihtiyacım var 🌸 Ben şu an 4.yılımı bitireceğim 5. Yıla gireceğiz evliyim. 3 buçuk senedir korunmuyoruz diyebilirim. genel olarak sıkıntım yoktu fakat artık tüm tahliller hsg rahim emarı falan derken rahmimde perde ya da kalp şeklinde olma durumu diye bir şey ortaya...
  2. M

    Ankara, Samsun ve Çevresinde Çikolata kisti ameliyatı için doktor önerisi

    Kızlar merhaba Ankara, Çorum, Samsun ve çevre illerde çikolata kisti ameliyatı olup memnun kaldığınız doktorları önerir misiniz? Sağlı sollu çikolata kistlerim var biri 9 diğeri 8 cm olmuş. çocuğum yok çocuk istiyorum ama kistler yüzünden olmuyor. doktorlar ameliyat olmadan tüp bebek bile olmaz...
  3. EfervesaN

    Derin Endometriozis (Çikolata Kisti) sebepli Rahimin bağırsaklara yapışması - Bağırsak Ameliyatı-Yapışıklıklar

    Merhaba arkadaşlar , 1 aralıkta geçirmiş olduğum derin endometriosiz , bağırsak rezeksiyonu , karın içi yapışıklıkların açılmasına dair ameliyatım hakkında benimle aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlarıma yol göstermesi için bilgiler paylaşmak istedim 32 yaşındayım 10 yıldır çikolata kisti...
  4. L

    Doktor Leyla Arvas hakkinda yorumlariniz lutfen.

    Iyi gunler bayanlar, Doktor Leyla Arvas´a ameliyat olan varmi? Deneyimleriniz? Yorumlarini bekliyorum
  5. C

    Prof. Dr. Onur Erol

    Merhaba arkadaşlar, son zamanlarda Prof. Dr. Onur Erol’a burun ameliyatı olan var mı acaba? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
  6. rreyhann

    Dr. Öğr. Üyesi Ali Yıldız

    Kızlar merhaba, Haftaya eşim Okan Üniversitesinde Dr.Öğr.Üyesi Ali Yıldız'a varikosel için ameliyat olacak. Doktoru bileniniz tanıyanınız var mı acaba ? Nasıldır ? Biz özgeçmişini filan okuduk muayene olduğu zamanda sonuç gösterdiğimiz zamanda memnun kaldık güven verici ama yine de size...
  7. K

    Ahmet Dilber

    Merhaba ahmet dilbere ameliyat olmayı düşünüyorum yaptığı işleri çok başarılı buluyorum tecrübesi olanlar vs fikir belirtebilir mi teşekkürler
  8. L

    Burnum şişti yardım edin lütfen:(

    Merhabalar size bir şey danışmak istiyorum. 10 gün önce burun estetik ameliyatı oldum. çok büyük ve kemerli bir burnum vardı. ameliyatın 1.haftasında tamponlarım ve burnumun üstündeki atel çıktı, ilk görüşte burnumu oldukça beğendim. Fakat dünden beri farkediyorum ki burnumun ortasından başlayıp...
  9. K

    Burun ameliyatı sonrası ödem ve kalkıklık

    Merhaba hanımlar, bugün burun ameliyatımı olalı 16 gün oldu. Şeklini bazen beğeniyorum bazen beğenmiyorum hala alışamadım yüzümde. Şiş mi değil mi onu da anlamıyorum bu böyle mi kalacak yoksa çok mu değişecek. Çok fazla değişiklik olmayacak gibi geliyor bana. Burun deliklerim karşıdan bakınca...
  10. Elifmanisadan36

    Yarın Burun Estetiği oluyorum hayır duanızı beklerim 🙋‍♀️🤲☘️🌸

    Arkadaşlar merhaba, kadınlar KULUBU başta olmak üzere, ekşi sözlük, donanım haber, vb bir çok burun estetiği forumunu yaladım yuttum... Çok istiyordum ama cesaretim yoktu ama... Artık tamamdır deyip, muayeneye gittim. Çünkü bulunduğum yerdeki devlet hastanesine, özelde çalışan bir çok burun...
  11. N

    uygun burun estetiği

    arkadaşlar bu yaz iyi bir doktora uygun estetik yaptırmak istiyorum burnumu pek beğenmiyorum da şehir farketmez ama tercihen istanbul ankara bursa civarı bildiğin uygun fiyatlı iyi bir doktor var mı yardımcı olursanız çok sevinirim
  12. Z

    Meme ameliyat cerrahı ve ameliyat fiyatları (Istanbul)

    Merhaba hanımlar (: 7 senedir göğüs ameliyatı olmayı düşünüyorum ve sonunda bütün araştırmalarımdan sonra olmaya karar verdim. İstanbul civarında silikon taktırıp memnun olan arkadaşlar doktorlarının ismini ve ameliyatlarının fiyatlarını yazabilir mi? Cildim çok hasas, yani tırnağımla kaşısam...
  13. S

    Sürekli çıban çıkaranlar???

    Iyi akşamlar. Baldır bölgemde sürekli çıkan çıbanlar var, biri bitiyor, diğeri başlıyor...nette araştırma yaptığım zaman bu çıbanların stafilokokk aeurus bakterisinden kaynaklandığını gördüm. Sorum şöyle çıban falan çıkardıktan sonra herhangi bir nedenle ameliyat geçiren oldu mu? Mesela burun...
  14. Alysanne

    Ameliyat Öncesi ve Sonrası Gerekenler

    Başlıktan da anlaşıldığı üzere yardım almak istediğim konu ameliyata girmeden önce hastaneye giderken yanınıza aldığınız veya almayıp oraya gittiğinizde keşke alsaydım dediğiniz eşyalar nelerdi? Örnek vermem gerekirse ameliyat sonrası eve geldiğinizde buza ihtiyacınız oldu mu? Bunun için önden...
  15. ressamhanim

    Bartholin Bezini Aldıranlar

    Merhabalar benim bartholin apsesi hikayem o kadar uzun ki... Cerrahi drenaj mi yapılmadı, hastaneye yatış yapıp ameliyat saati beklerken mi patlamadı, ağzı açık bırakılıp mi dikilmedi. Neler neler. Son iki seferdir evde antibiyotik tedavisi alırken patladı kendisi. Hatta az önce patladı...
  16. Mayammm

    Kizlar ne olur deneyimli olanlar fikir versin

    Ben 28 yaşındayım ve orta yüz germe yaptırmak istiyorum yanaklarim gülme çizgisinin olduğu kısimdan hafif sarktı çok az resimde ekledim onlarca yazı makale okudum ama sürekli dolgu için bütçe ayıramam para biriktirdim ve ömürlük bisi olmasını istiyorum 5 yıllık dolgular varmis ama sanım...
  17. K

    Memelerim gerçekten sarkık, estetik dışında bir yolla dikleştirebilir miyim?

    Ya arkadaşlar daha 19 yasindayim. Kendimi bildim bileli memelerim böyle. Genetik değil cunku genimdeki herkesin memesi gercekten cok guzel. Bi 7 8 kilo vermisimdir 4 yil once ama sporla verdim onu da. Bunun sebebini gercektrn anlayamadim 80 beden takiyorum hem kucuk hem gencim ve bu sarkik neden...
  18. M

    Meme buyutme ameliyati oldum

    Kizlar selam meme buyutme ameliyati oldum kas altindN yapildi 53 kilo 1.68 boyundayim 365 cc konuldu bu gun 25. Gunum agrim sizim yok sadece sag mememin kol alti tarafi biraz sancili gibi. Ama beni etkikeyen hic bir agri vs yok. Meme ameliyati olanlar neler yaşadı
  19. ilginchakkatenn

    Ameliyatta Olan Dedem İçin Dua

    Dedem yoğunbakımda makineye bağlıydı , nefes alması makineden kurtulabilmesi için şuan ameliyata alındı ismi Yüksel.Nolur dualarınızı esirgemeyin hepinizden şimdiden Allah razı olsun 🙏 Dedemin ameliyatının ve sonrasının başarılı sağlıklı sorunsuz gecmesi icin bir dua okurmusunuz? Allah...
  20. ilginchakkatenn

    Ameliyatta ki Dedem İçin Acil Dua

    Dedem yoğunbakımda makineye bağlıydı , nefes alması makineden kurtulabilmesi için şuan ameliyata alındı ismi Yüksel.Nolur dualarınızı esirgemeyin hepinizden şimdiden Allah razı olsun 🙏