annelik

  1. L

    Hamilelikte nefes darlığı?

    Kızlar 18+2 hamileyim dün eşimle tartıştık sonra ağlamaya başladım kötü oldum nefesim daraldı nefes alıyordum ama zor alıyordum 3-4 dakika böyle oldu dün geceden beri çok korkuyorum nefes darlığı bebeğe bir şey yapar mı aranızda bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun daha kontrol günüme...
  2. B

    Anneliğim yanlış mı?

    Merhaba hanımlar; Konu aslında benim anneliğim iki tane çocuğum var ve ben onlara asla hayır diyemiyorum. Oğlum 10 yaşında ve çok sakin bir çocuk hep öyleydi ama kızım 5 yaşında çok agrasif ve herseyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor kreşe gidiyor 2 yıldır hep bi şikayet geliyor çocuklarla kavga...
  3. E

    Dr yasin bıyık kütahya anadolu hastanesi öneriler nedir kızlar

    Kızlar dr yasın bıyık hakkında bılgınız var mı ya da deneyımlerınızı donus yaparmısınız
  4. G

    Sat ve ultrason uyumsuzluğu

    Arkadaşlar merhaba ben 4 aylık hamileyim:)) bugün kontrole gittim ve ultrason da 18+2 gözüküyor haftam. Sat’a göre 17+5 olmam lazım. Doktorum bebeğin gelişimi önden gidiyor her şey yolunda dedi ama ilk gebeliğim olduğu için anlayamadığım şey şu, son adet tarihini mi baz almam lazım yoksa...
  5. M

    Hamilelik olabilir mi?

    Merhaba arkadaşlar en son 11.10.2023 tarihinde adet oldum normal bir adetti olmam gerekenden 2 gün önce oldum fakat bu ay 12 gün adetim gecikti 10. gün idrarda gebelik testi yaptım negatif sonuç aldım belim, karnım ve göğüslerim ağrıyor regl olacak gibiyim fakat olamadım hamilelik ihtimali var...
  6. N

    Bebeğim sürekli ıkınıyor

    Merhaba hanımlar, ben 21 günlük bir anneyim ve ilk bebeğim. Bebeğim kakasını veya gazını yapmasına rağmen dizlerini karnına çekerek ıkınıyor, neden olabilir. Aynı zamanda emdiği sütleride çıkarmaya başladı. Şimdiden teşekkürler🙏
  7. P

    Yumurta nakli hakkında görüşlerinize ihtiyacım var

    Arkadaşlar içimdeki fırtınalar ve konuşup bu konuyu açabileceğim kimsenin olmaması nedeniyle buraya yazıyorum. Ben çok dinine bağlı ergenliğe girdiğimden beri namazını bırakmamış tesettüründe Allahın yasakladığı şeylerden kaçan biriyim. Bunları benim penceremden değerlendirmeniz için yazıyorum...
  8. Y

    2.5 Aylık bebeğim ve bıkmak

    Annemi kaybettim . 23 yaşımdayım. Amerika’da yaşıyorum. 2.5 Aylık oğlum var ama tükendim . Yardım edebilecek kimse yok ve eski hayatımı özlüyorum . Annemi istiyorum gelsin bana yardım etsin açıp dertleşeyim geçecek kuzum desin inanmayayım ama bekleyeyim malesef onu anne olunca hem çok iyi...
  9. B

    Fetal doppler ile evde bebeğinin kalp atışlarını dinlemek

    250 lira mı ne trendyolda. Aldım. Çok da memnunum 😄 başka kullanan var mı ? Merak ettim. 1000 lira falan olanlar da vardı ama 250 liraya aldığım da işimi çok güzel gördü. 12.haftada bangır bangır duydum 😄 bir de normalde kutusundan kulaklıkta çıkıyor ama ben kutudan çıkan aux kablosunu evdeki...
  10. E

    Sizce sonuç ne

    .
  11. Caglar56

    DOGUM SONRASI LOHUSALIK SURECI ANNE PSIKOLOJISI (ANLATIN RAHATLAYIN)

    Sevgili hanimlar hepimiz dogum sonrasi bazi zorluklarla karsilasiriz etraftan soylenenler sizden beklenenler bir canin sorumlulugu esinizin sizden beklentileri.Bi yandan anne olmaya calisirken bi yandan es evlat gelin oluyoruz kimimiz kisa surede ise donmek zorunda kaliyor.Ve sizden insan ustu...
  12. M

    Uyku Problemi Bebekten sonra evlilik

    Merhabalar. Şuan 7,5 aylık bir oğlum var. Daha öncede burda 4. Ay atağında bir konu açmıştım hatta şifremi bile unutmuşum yeniden sıfırladım ve şuan mevzum bambaşka yeniden buradayım. Oglumdan sonra eşimle aram resmen barut fıçısına döndü.Esim masa başı çalışıyor öyle çok ağır bir işi yok...
  13. B

    Gebeliğe Hazırlık Gebelik Belirtileri Mi?

    A
  14. meliss9514

    Gebeliği en erken ne zaman anlarım ?

    30 Kasımda son adetimi oldum. Aralık ayının 14ünde yumurtlama günümdü. Eşimle ayın 12si ve 14ünde korunmasız ilişkiye girdik. Hatta dün akşam kasık ağrısı yaşadım adet sancısı gibiydi. Ve 4-5 gündür göğüslerim çok şişler. Normalde adet belirtilerim de böyle olur ayırt edemiyorum... Olursa ilk...
  15. R

    Lütfen yardımcı olabilir misiniz

    tekrar ben merhabalar, reglim hiç düzenli olmadı haliyle her ay şh gün reglim diyeceğim bir tarih hiç olmuyor. Yaklaşık 5 gün once ustuste 3 gün birer kez cinsel ilişkide bulundum. İlk iki günün sonunda prezervatif kullansak bile emin olamayıp ertesi gün hapı kullandım. Daha sonra üçüncü gün de...
  16. C

    Adetimdem once birlikte olduk sonrasında adet oldum ve 2,3 hafta sonra resimdeki gibi kanamam oldu yerleşme kanaması mi?

    Adetimdem once birlikte olduk sonrasında adet oldum ve 2,3 hafta sonra resimdeki gibi kanamam oldu yerleşme kanaması mi?
  17. P

    Annelik ne demek?

    Herkese merhaba, Yaklaşık 1 ay önce doğum yaptım, beklenenden 1 ay önce geldi bebeğim ve apar topar sezaryene alındım.. gebelik boyunca da bebeğiyle ilgili düşler kurmak zorunda hissetse de yapamayan bir anne oldum malesef.. bunu mükemmeliyetçi kişilik yapıma bağlıyorum☹️ Derdime gelince...
  18. whispersOFhope

    Anneden kalan travmaları aşmak

    Annesinden kalan travmaları aşabilen, bu travmaları aştıktan sonra annesi ile iyi geçinebilen biri var mı aranızda? (Biraz uzun olmuş. Anne kız problemleri. Okumak istemeyen geçebilir.) Benim bunun için bir psikoloğa ayıracak bütçem yok. Kendim olanları olduğu gibi kabul etme, affetme noktasına...
  19. Lizan

    Çocuk büyütmek mi kariyer mi?

    İşletme mezunuyken ve işimi bulmuşken eşimin aldatmasıyla boşanma aşamasına gelirseniz.çocuklarınız küçükse ve aileniz yoksa akrabalarınızda eleştiriyorsa boşanıp dul kademesine terfi etmenizi.Çocuklara işe girip bakıcı mı tutardınız,yada kendinizmi bakardınız daha fazla travma yaşamamaları için?
  20. G

    Evden iş imkanı

    Hanımlar hayırlı günler. Benim 3 tane evladim var eşim çalışıyo ama maddi olarak zorlaniyoruz evden yapabileceğim bi iş var mi acaba güvenilir olabilecek.
X