bebek .

  1. A

    Hamile kalmaya çalışanlar buraya

    Arkadaşlar 6 senedir bebek istiyoruz sorun bende pco var bir tüp bebek denemesi oldu olumsuz oldu iki aydır ovülasyon takibi yapıyorum geçen ay yine olmadı bu ay 20sinde yumurtlama başladı 3 gün degerlendirdik beklemedeyim bakalm sizler nezamandır istiyosunuz bebek neler denediniz fikir...
  2. B

    Nasil hamile kalabilirim?

    Merhaba arkadaslar bundan yaklasik 3 aydir cocuk sahibi olmaya calisiyorum. 3 ay once ultrason vs girdim kan tahlili yaptim ve hersey normal cikti. Fakat bebek yapmayi denedigimiz aydan itibaren kasiklarimda cok agrilar oluyor. Hayatta hic bu agrilari regl oncesi yasamamistim. Halada yasiyorum...
  3. D

    Yerleşme kanaması yaşayanlar yardım mmmm

    Merhaba kızlar.benim.adetime 4 gün var.hep adetim günü gününe gelmiştir hiç şaşmaz.ama bugün çok açık pembe lekelenmem oldu 2 defa. kasık ağrım vardı iki gün önce ama bugün çok az. Yerleşme kanaması mi sizce .yerleşme kanaması yaşayan var mı.ne zaman oldu
  4. Z

    Bebekte fazla kilo alımı

    Bebeğim 50 günlük. Yarı mama yarı anne sütü kullanıyorum. Bir haftada 400 gram almış. Doktorumuz çok fazla dedi kolik bir bebek olduğu icin kaka problemimizde var. Doktor 4 saatten önce besleme çok isterse rezene ya da su içir dedi. Ya da mamaya fazla su koy ver dedi. Basına böyle birsey gelen...
  5. M

    10,5 aylık bebeğim adıyla seslendiğinde pek bakmıyor?

    Merhaba. 10,5 bebeğim adıyla seslendiğimizde pek dönüp bakmıyor hep başka şeyle ugrasıyo oluyo odaklanmıyor bize başka hiç sıkıntımız yok baba dede diyo oyuncalarıyla oynuyo sadece bakmama sıkıntımız var böyle birsey yaşayan oldu lütfen yardımcı olur musunuz endişe ediyorumda 🙁
  6. F

    Bebegim geriden geliyor.:(

    33.haftada bebegim 32. Haftadaymis. Baş çevresi ve uyluk kemiği geride. Karın cevresi normal bi tek. Kilo 1900. Bu durumu yasayan var mi moralim cok bozuk
  7. D

    Gebe kalamiyorummm

    Merhaba kızlar .3ay önce düşük yaptım.1 ay korundum.doktorum tekrar hamile kalabilecegimi söyledi.2 ay denedik ama olmadı.dusuk sonrası hemen hamile kalınır diyordu olmayınca üzüldüm.enfeksiyon vardı en son. sizce o engel olmuş olabilir mi.surekli hamile miyim diye düşünüyorum.ama adetim gelince...
  8. S

    Atopik dermatit

    Merhabalar 4 buçuk aylık bebeğim atopik dermatit.Çeşitli kremler kullandık özellikle yanakları geçmeyince doktor besin ya da süt alerjisi olabilir 20 gun süt ürünleri ve yumurta tüketmeyerek deneyebilirsin dedi.Bende internetten süt alerjisi belirtilerine baktım kolik kusma gaz ve kanlı dışkı...
  9. S

    Gece ağrısı

    Arkadaşlar ben 9 haftalık hamileyim ve geceleri çok şiddetli olmazsa ağrılarım oluyo sizce normal mi yada yaşayan varmı bana bir bilgi veririmisiniz lütfen
  10. X

    Adetim 5 gün geciktiii !!! Yardımmm !!

    Arkadaşlar selam. Benim durumum şuan çok stres ve endişe verici. Adetim ilk defa bu kadar gecikti. 10 aylık evliyim ve 8 aydır çocuk istiyoruz. Bir gün gecikmeler de hatta gecikme olmadan bile idrar testi yapıyordum negatifleri göre göre psikolojim bozuldu. Yaşım 22, adetim düzenlidir normalde...
  11. melos0508

    Kuru incir ve havuç suyu kürü ile selamlaaaar :)

    Sevgili yaşıtlarım reşitlerim büyük veya küçüklerim forumdan beni tanıyan tanımayan burda olma sebebimi yine yeniden bilip tahmin eden herkese selam olsun öncelikle 🤭🙈🤎 2/3 ay gibi bir süre ara vermenin ardından yeniden ayağa kalktım ve bebiş için yola koyuldum tekrardan. Ve şimdi ise 4 gündür...
  12. F

    18 aylık oglum beni ve herkezı dovuyor

    Merhaba 18 aylık oglum herkezı dovuyo sacını cekıyor ısırıyor elindekını fırlatıyor bize oyle kızınca fln yapımıyor durduk yere saldırıyor yapma acıyo dıyoruz kaşlarım catıyorum kızdım dıyorum bazen anlıyor öpüyor ama bir dk gecmeden unutuyor buyuklerım o vurunca eline vur ısırınca agzına vur...
  13. M

    9 buçuk aylık bebeğim tutunup kalkamıyor ve yerdeyken kendi başına oturamıyor nasıl yardımcı olabilir ona ?

    Merhabalar. Benim bebeğim 9 buçuk aylık ileri doğru sürünmesi yok etrafında dönüyor geri geri gidip bide yuvarlanıyo ama kendi başına doğrulup oturamıyor sanırım bide bu aylarda tutunup kalkması gerekiyormuş ayına göre kilosu fazla ondan olabilir mi ne yapmam lazım acaba yardımcı olur musunuz...
  14. EceCigdem

    Hamile miyim lütfen yardım

    Kızlar ben emziren bir anneyim 17 aylik bir oglum var. Bir haftadir sanki yeni dogan çocuğu yanlış emzirmiş de yara olmus gibi goguslerimde cok aci oluyor. Emzirmek resmen eziyet gibi geliyor. Kramplar kasik ağrıları aşırı susama ani duygusallik gibi bazi belirtiler var. adetim normalde...
  15. C

    Tüp bebek tutma belirtileri

    Merhaba arkadaşlar dondurulmuş embriyo transferim oldu bugün 9. Günüm yüzde sivilcelenme ara sıra bel ağrısı ve gaz oluyor. Progestan dex iğne fitil kullanıyorum. Aynı sorunu yaşayıp gebe kalan var mı?
  16. B

    Bebeğin kalp atışı belirtileri var mı

    Merhaba hanımlar 6+4 günlük hamileyim ilk hamilelik düşük oldu 5 haftalıkken şimdi de önceki gibi lekelenmem geldi ama progestan iyi geldi devamlı uzanıyorum Neyse sorum şu dr 10 gün sonraya randevu verdi kalp atışlarını duymak için ama günler geçmiyor ya duyamazsam diye korkuyorum siz ne zaman...
  17. reyhanuley

    Beta hcg 181

    Merhaba bayanlar 6 aydır evliyim 4. Denemede şükür testte çift çizgi gördüm beta hcg ise181 çıktı ayın 23 ünde doktor muaynem umarım herşey yolundadır rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤰🏻🌸👼🏻
  18. Z

    Bebeğimin kilosu

    Kızlar selam. 28. Haftaya giriyoruz. Bebeğimin kilosu 2 3 gün önce 1 kilo 250 gr çıktı sizce normal mi sizin bebeklerin kilosu kaç bu haftalarda?
  19. E

    Prolaktin... tekrar yukselir mi??

    Kizlar ben eylulde proklaktinime baktirdim 30 kusurlerdeydi ve bana dostinex verdi doktorum ekimde hamile kaldim.sonrasinda 6 haftalikken dusuk oldu.ocakta proklaktinime baktirdim 3.95 idi. Ama sonrasinda hamilelik olmadi. Bu ayda kendimi cok stresli ve gergin hissediyorum. Proklaktinim yukselir...
  20. S

    Cinsiyet tahmini

    Bebeğimin cinsiyet tahmini lutfenn