dax supergro

  1. B

    Dax supergro resimli bir ay denedim sonuçlar

    Meraba kızlar bu aralar çok meşhur olan dax supergro kullandım merak edenler için ben daha üç ay önce 65tlye aldım şuan 110 TL filan uçmuş fiyatları yaklaşık 40 gün kullandım 3.4 günde bir kullandim yani en az haftada 2kez yıkaması bende sorun olmadı açıkçası saçlarım kalın telli duzlestirmeden...
  2. stusem

    Hint mucizesi diyorlar !

    Arkadaşlar merhaba internette dabur amla bektaşi üzümü yagına rastladım ve kullanan herkes Cook memnun kalmış ve öve öve bitiremiyorlar... Bu Ürünü kullananlar varsa lütfen bana yazarmısınız.? saclarımı acil bir sekilde uzatmam gerekiyo ve ne denediysem de normal uzama hızının üstüne...
  3. Mathilda02

    Doğum günüme kadar saçımı uzatıyorum:))

    Öncelikle merhaba kızlar , 2yıl öncesine kadar adeta rapunzel kadar uzun saçlarım vardı,amma ben tabiki kiymetını bilmedim,ve bir anlık hevesle saçımı kestirdim ve son 2aya kadar asla pişman olmadım,uzadıkça kestirdim uzadıkça kestirdim en uzun göğüsümün 2-3sm aşağısı oldu :)) Şimdi ağustosa...
  4. P

    Saman saçlara dax super gro ve kantaron yağı

    Arkadaşlar saçlarıma bir hafta önce ışıltı attırmak isterken saçlarım dibi gelmiş turunculu bişey gibi oldu. Saçlarım platine kadar açılıp boyandığı için( ışıltı için gerek var mıydı bilmem) uçları saman gibi oldu. Bir kere keratin bakımı yaptırdım ve saçlarıma kantaron yağı ve dax super gro...
  5. P

    Saman saçlara dax super gro ve kantaron yağı

    Arkadaşlar saçlarıma bir hafta önce ışıltı attırmak isterken saçlarım dibi gelmiş turunculu bişey gibi oldu. Saçlarım platine kadar açılıp boyandığı için( ışıltı için gerek var mıydı bilmem) uçları saman gibi oldu. Bir kere keratin bakımı yaptırdım ve saçlarıma kantaron yağı ve dax super gro...
  6. severb

    Saç uzatma günlüğüm (hardal kürü+at kuyruğu şampuanı)

    Herkese merhaba, saçlarım şu an katlı kesim ve omuzlarima ancak değiyor. 7 ay sonra düğünüm var ve saçlarımı olabildiğince uzatmak istiyorum. Arastirirken hardal kürüne denk geldim ve denemeye karar verdim. Ayrica uzun zamandir at kuyrugu şampuanını da denemek istiyodum. Revox markasini cok...
  7. Saricik3

    Sac uzatma gunlugum :(

    Kullandığım urunler;
  8. H

    Saç Uzatmak İçin Yöntemler

    Merhabalaaaar Buralarda yeniyim uzun süredir kayıt olmak istiyordum ama saçımla uğraşmaktan gelemedim. Saçım için şuan dax supergro kullanıyorum. Eğer kullanıp sonuç alan varsa lütfen buraya yazsın. 5 ay gibi bir sürem var. Ayrıca 2 ay önce kestirdim. Sınameki kullandım soğan suyu kullandım...
  9. assyrantas

    su saçlarını uzatıyor ( fotografli )

    merhaba arkadaslar. 2016 ocak ayinda girdigim buyuk bunalim tabi ki en cok saclarimi etkiledi. nerdeyse belime gelen saclarimi kulak hizasinda kestirdim ( arka erkek trasi onden uzun model ) beni gene bir telas sardi kilo verdim saclarim da uzasin istiyorum. mart ortasi sogan suyuyla basladim. 2...
  10. Blackcatt1

    Saç uzatma günlüğü

    Merhaba kızlar 6 aydır saç uzatıyorum fakat çok bi sonuç elde ettiğimi düşünmüyorum yağ bakimlarindan sogan suyuna bemiks ampullerden sirkeli suya her seyi yaptim yapiyorum da yine de hala kisa geliyor saclarim
  11. CuriousCat

    CuriousCat'in saç bakım serüveni

    Yine, yeni, yeniden merhabalar! Önceki konularda saçlarımı boyadan kurtulmak için hunharca uzatma çabasındaydım, bu aşamada, sarımsak yağı, zeytinyağı, dax, mecitefendi bakım yağı, sığır iliği kürü gibi bir ton tarif denedim sonundada mutlu sona kavuştum. 2 Mart'ta son kesimimi yaptırdım, onun...
  12. R

    Benimle saç uzatmaya varmisiniz ??

    saclarim bu sekilde ekleri açin lutfen :)) merhaba herkese ben foruma yeni uye oldumm 3 yildir ugrasiyorum bir cok sMpun denedim hic biri ise yaramadi . saclarim uclari kuru dipleri normal yani 2 gun temiz durur ucuncu gun sonmeye baslar . ince telli kalin telli karma bi sacim var . okula...
  13. H

    Hala inanamıyorum! Dax supergro mucizesi. Fotoğraflı :)

    Arkadaşlar merhaba. Uzun zamandır buradaki forumları takip ediyorum. Saç ile ilgili öğrendiğim ne varsa sizin sayenizde :) Hatta öğrendiğim ve eşe dosta öğrettiğim :) Gel gelelim benim saç hikayeme. 2014 yılında saçlarımı belime kadar uzatmıştım. Tabi bu yıllar sürdü ve saçlarımın uçları...
  14. elf0

    YANIKLARDAN KURTULDUM ŞİMDİ UZATMA ZAMANI !!

    Uzun zamandır saçlarımı uzatmak için uğraşıyordum ancak iki kuaför de yanıklardan dolayı saçlarımın döküldüğünü söyledi. Saçlarım gür ancak eski dolgunluğunu kaybediyoduu :eek: Zaten yanık yerler kremlenmeden taranmıyordu ve tabi uzamasını da az çok etkiliyodu. Cumadan karar verip pazartesi kısa...
  15. CuriousCat

    Curiouscat'in saçıyla imtihanı 2!

    Merhabalar :KK24: Başlıktan da anlaşıldığı gibi saç uzatma maceram kaldığı yerden devam ediyor.. Hemen söyleyeyim neden yeni bir konudan devam ediyoruz; sayfalar arttıkça ben bile aradığımı bulmakta zorlanınca siz hanımları fazla yormamak ve konuyu güncel-düzenli ve kontrol edilebilir tutmak...
  16. Tutkuuuu

    Tutkunun saç uzatma günlüğü...

    Bir çok konu var ama bende kendi konumu açmak istedimm herkez gibi bende saçlarımı uzatmak istiyorum. 2 ay sonra bir sene olacak saçlarımı kestireli dogumdan sonra kestirdim bidaha dokundurttmadim uzun zamandir masa ve duzlestirici ozel bi gün olmadigi surece sürmuyorum onceden duzlestirmeden...
  17. - Janna -

    Janna'nın Saç uzatma günlüğü :)

    Saç bakımı konusunda bu kadar aktifken benım de bir saç uzatma günlüğü açmam gerekir diye düşünerekten açmış bulundum. En son saçlarımı Nisan sonunda kestirmiştim. Ve yüklediğim resimdeki kısa olan halimden 1 cm falan daha kısaydı. Daha sonra bende bir pişmanlık başladı ve saç uzatma...
  18. kafkaokur

    Adım Adım Saç Uzatma (resimli)

    Merhaba herkese, Şimdiye kadar saçlarımı çok kez kestirdim kimi zaman keyfi kimi zaman kesimini beğenmedim ama uzunca süre kısa saç kullandıktan sonra insan değişiklik istiyor :KK55: Tabi aklıma yatan ilk fikir saçlarımı uzatmak oldu Şuan ki başlangıç boyu bu elimden geldiğince yaptığım...