flört

  1. M

    Eski Sevgilimin Ayrılırken Kurduğu Cümle

    Selam
  2. S

    İlk adımı kadın mı atmalı?

    Arkadaşlar merhaba geçenlerde de bir konu açmıştım durumumla ilgili şimdi ise bir güncelleme var yazayım. Özetle ilk konum şuydu: bir adamdan hoşlandım ama işte flört vs bu işlerde tecrübesizim, farklı şehirlerde oturuyoruz, kendimi nasıl hatırlatabilirim? Di. Şimdi ise şöyle ben onun bir sosyal...
  3. G

    Ben ne yapicam bir akıl verin

    Kızlar toplanın olayı anlatıyorum bana bir yardım! Şimdi yaklaşık bir ay önce tamamen tesadüf eseri çok yakışıklı kibar beyefendi sempatik bir çocukla tanıştım. Ama gerçekten tamamen tesadüf yolun ortasında tanıştık. İnstagramimi istedi ben de çocuğu çok beğendiğim için verdim. Çok az konuştuk...
  4. S

    BİR ERKEĞİN BENİ HATIRLAMASI İÇİN NELER YAPABİLİRİM?

    Merhabalar ben uzun süreden ilk defa bir erkekten etkilendim ama hayatımda ne flört ne de başka bir şey yaptım. Bu konuda çok tecrübesizim. Kısa zaman önce birisini gördüm ve bana ilgi gösterdi, açıkçası gösterdiği ilgi hoşuma gitti, bana değer verdiğini hissettim. Benimle konuşurken gelen...
  5. Ece Mv

    Kızlara yalan söylemişler

    Kızlara yalan söylemişler Dün apartmanın kapısından çıkarken, biraz ileride beyaz renkli polo marka bir otomobil durdu. Yakışıklı bir adam indi, bagajdan bebek arabasını çıkarıp hazırlarken, arka kapı açıldı ve bir kadın dışarıya doğru sakince ayağını atarak doğruldu. Sonra tekrar içeriye...
  6. L

    Eşinizle tanışma aşamasından komik bir anınız var mı?

    Ben sevgilimden bahsetmek istiyorum. Çok çok tesadüfler zincirlemesiyle bir araya gelmiştik. Telefonumdan bir video göstermek zorundaydım, videoyu açtı izledikten sonra ekranı çevirip diğer videoyu geçmek üzereyken, telefonu lap diye elinden almıştım. 😄 Yanımızdaki arkadaşı da gülmüştü. Çok...
  7. G

    Erkek kişisini anlama konusunda bize tavsiye verir misiniz

    Merhaba hanımlarrr.Arkadaşımla beraber size bir konu hakkında danışmak istiyoruz.Flört ettiği kişi birkaç gündür pek fazla iletişim kurmuyor ama ondan öncesinde hep erkek bir şeyler yapıyormuş,şunu yapalım buraya gidelim gibi,evlenmek istediğini söylemiş ve ilgiliymişde.Arkadaşımsa evlenmek için...
  8. M

    Arkadaş mıyız yoksa başka bir şey miyiz anlam veremedim

    birbirimizden hoşlanıyoruz ama söyleyemiyoruz. geçen beni uyandırır mısın diye mesaj attı. ayrıca alarm da kurmuş ve ondan önce kalkmış. kıskandırmak kıskanma olayları falan da var arkadaş mıyız yoksa başka bir şey miyiz anlam veremedim..
  9. M

    Önümü görmek istiyorum, flört etmek🙄

    Herkese merhaba, Uzunca bir süredir aklıma takılan bir konuyu çok kişiye anlatmayı sevmediğim için buraya yazmak istiyorum. Konu biraz uzun ve flört ile ilgili olduğunu baştan belirteyim. Kapsamlı anlatmak istiyorum, sıkışıp kaldığımı hissediyorum artık. 2018 sonlarında ablamın nişan mekanına...
  10. B

    Neden böyle davranıyor?

    Merhaba kızlar. Sanırım benim bir flörtüm var. Aslında öyle miyiz bilmiyorum ben onu bir süredir seviyorum ciddi şekilde. Üniversitedeyim, aynı sınıfta aynı arkadaş grubundayız. Onunla konuşurken gözlerini hiç kaçırmıyor, tabi ben de. Birkaç kez arkadaş grubumuzla etkinlik yaptık bana farklı...
  11. Mavisiyahrenkli

    İlişkimi kesmeli miyim?

    Kızlar o kada uzun değil. Okuyabilirsiniz size güveniyorum. 😽💥 Şimdi üniversiteden bir beyefendinin bana ilgisi vardı. Bunu tabii sonradan öğreniyorum ama başta ben de onu fena bulmamıştım. Sonra biz arkadaşça takılmaya başlamıştık ki malum virüs geldi ve telefondan konuşmaya başladık. Zaten...
  12. boslukboslukbosluk

    Flörtümün söyledikleri doğru mu, inanmalı mıyım?

    Merhaba. 4 aylık bir flörtüm var. Ayrı şehirlerdeyiz. 4 ayda 3 kere buluştuk. Buluştuğumuzda iyi anlaşıyoruz o konuda sorun yok. Ama uzaktayken flörtüm garip şeyler yapıyor. Çok uzatıp sizi sıkmadan birkaç örnek üzerinden sorumu sorayım. Mesela 2 gün mesaj atmayıp, aradığımda açmayıp 2 gün sonra...
  13. bcgirl

    Hayatınızdaki erkeğin boyunun sizden kısa olması sorun yaratır mı?

    Merhaba kızlar 😊 Birisi ile yeni görüşmeye başladım. Benim boyum 1.75 o da bende 1.175 im dedi. Fakat yüz yüze görüştüğümüzde o benden kısa duruyor. Sanki 1.71-1.72 boyundaymış gibi. Kendimi garip hissettim. Kafaya takmalı mıyım bilemedim. Boy yüzünden de gerçekten anlaşabildiğim bir insanı...
  14. M

    Bana bir akıl verin

    Merhaba Onu 4 yildir taniyorum ayni is yerindeydik. Simdi uzman cavus dogu gorevinde. Uzman cavus olmadan once surekli gorusurduk hatta ona karsi hislerim vardi hatta belki karsilikliydi o zaman icin. Gitmeden once surekli gorusurduk gittigi gunden beride hergun ariyor goruntulu konusuyoruz...
  15. K

    Flört döneminde normal bir soru mu bu sizce?

    Üç aydır biriyle flört dönemindeyiz birbirimizi tanımaya çalışıyoruz. Bugün bana bir anda daha önce bir erkekle yakınlaşıp yakınlaşmadığımı sordu bende cevap vermek istemedim biraz gerildik. Normal bir konu normal bir soru bu neden konuşmak istemiyorsun ki dedi. Açıkçası özel bir konu olduğu...
  16. D

    Erkek İnfertilitesi BENDEN HOŞLANIP HOŞLANMADIĞINI ANLAMIYORUM

    Arkadaşlar merhaba. Burada yeniyim umarım doğru kullanıyorumdur. Şimdi benim bir derdim var. Bunu paylaşmak istiyorum. İnstagramda biriyle takipleştim. Kendisi türk değil ve burada da yaşamıyor. Aylardır takipleşiyorduk fakat mesajlaşma falan yoktu. Önceden girişimde bulundu fakat ben başkasında...
  17. 345ucgeni

    Beklemediğim Bir Muamele

    Merhabalar yaşım 21 benim yaklaşık 1.5 yıl önce flört ettiğim bir çocuk vardı internetten tanışmıştım yaşça biraz büyük sanırım 25 ti bana çok ilgili davrandı ve çok kibar bir insan fakat sonradan ilk buluşmada bana kendini farklı tanıttıgi ortaya çıktı (mesleğini falan farklı söylemiş onunla...
  18. D

    sorun nedir?

    ...
  19. M

    Uyuyamıyorum bi anda uykum var dedi gitti

    İyi geceler. Ya şuan flört ettiğim çocukla gayet iyi ve eğlenceli konuşurken bi anda uyusam olur mu dedi. Sıkıldığı için mi dedi sizce ? Yani bu kadar çabuk mu sıkılması :( moralim çok bozuldu yanlış davranmadım gayet iyiydi herşey:(
  20. jungeunji

    sinava 4. kez hazirlanan ve yogun stres yasayan bir flörtüm var, ona nasil davranmaliyim?

    baslikta gayet acik bi sekilde anlattim aslinda. ortak bi arkadas vasitasiyla tanistik. uzak mesafeden konusuyoruz. cok fazla ortak noktamiz oldugu icin arkadasim tanismamizi istedi. yaklasik 3-4 haftadir konusuyoruz. guzel vakit geciriyor, birlikte sevdigimiz seyleri yapiyoruz. benim icin...