hamile kalma

  1. M

    Hamile Kalma

    Hanımlar 27 yaşındayım. 3 yaşında oğlum 1.5 yaşında kızım var. Bir haftadır nerden geldiğini bilmediğim bir his var. Yine annelik duygusunu tatmak, yine emzirmek, ne bileyim değişik duygular içerisindeyim. Bunun bilimsel veya manen bir açıklaması var mıdır? Yoksa çok zor olacağının vs...
  2. busram92

    Mantar fitili gebeliğe engel mi ?

    Kızlar merhaba, ovülasyon dönemindeyim dün vajinal kaşıntım oldu. Bu sabah canditon marka fitil koydum vajinama. Gece ilişkiye girersek gebeliğe engel mi ? İçeriği ekte görselde var ?
  3. P

    Hamile kalmadan önce neler yaptım?

    Arkadaşlar merhaba. Henüz 4 haftalık hamileyim, gelişecek mi nasıl olacak hiçbir konuda fikrimiz yok. Ancak yine de hamile kaldığım ay neler yaptığımı size açıklamak istedim belki birilerine faydası dokunur. -İlk olarak soğan suyu kürü. Ben bu kürü düzenli kullanmadim açıkçası ama hamile...
  4. G

    Yanıklar baharat ile hamile kalanlar

    Arkadaşlar burda bir konuda okudum mfk araştırırken Yanıklar baharat diye bir yer varmış doğal kürler hazırlıyorlarmış ve biri hamile kalmış hatta Instagramda sayfalarında çokça hamile kalan var karışımlarla.
  5. P

    MFK YÖNTEMİ

    Arkadaşlarım merhaba mfk ile gebe kalan varmı aranızda tüp bebek öncesi düşünüyorum biraz pahalı o yüzden deneyip memnun kalan varmı merak ettim benimle paylasirmisiniz bilgilerinizi boşa almak istemiyorum tecrübeleri bekliyorum tşkler
  6. alsem

    Bir Umut da Benden Olsun 🌸 İlk Aşılamada Gebelik 🤰🏻

    Merhaba Kızlar. 🌸 Size hamilelik hikayemi anlatmak istedim. Belki başkaları gibi çoookk uzun seneler beklemedik ama bekleyen bilir ki geçen her gün insana sanki bin yıl gibi gelir… 31 yaşıma girdim, 5 senelik evliyim diyebilirim. İlk 1-1.5 yıl kadar prezervatif ile korunduk -korunmak denirse-...
  7. Y

    Gebeliğe Hazırlık Adete 4gün kala silik çizgi dra ne zaman gitmeli kese ne zaman

    Merhaba adetime 4gün kala 5tllik test yaptım silik çizgi çıktı bugün beklenen adet günü dr a ne zaman gidip kan vermeliyim her hangi bir belirtim yok bazen kasıklarımda adet olacak gibi agrı oluyo uygulamadan hesaplayınca 28 günlük yazıyo kese görünürmü
  8. B

    Yeni hamile olduğunu öğrenenler deneyimlerimizi paylaşalım

    Merhaba kızlar ovulasyon testi ile hamile kaldım. 24 eylül ovulasyon günümdü. 8 ekimde genelik testim silik çıktı.Doktora gittim. Erken olduğu için kan testi yaptırdı 2 günde bir 2 kat artması gerekiyormuş. Birinci 197 ikinci 600 üçüncü 1590 çıktı . 15 ekim Cumarteside keseyi gördük. 5 haftalık...
  9. K

    Gebeliğe Hazırlık Spiral sonrası gebe kalamama

    1 çocuk annesi olarak spiralim çıkalı 3 ay oldu ama hala gebe kalamıyorum sizce bi sorun mu var 🙄 ? İlk gebeliğimden sonra 2 kez düşük yaptım sonrasında dinlenme kararı verdik 2 yıldır spiral vardı ... neden gebe kalamıyorum 3 aydır ??? Aynı şeyleri yaşayan var mı lütfen destek
  10. P

    Gebeliğe Hazırlık Ovulasyon acil yorum

    Kızlar ovulasyon testimi yorumlar mısınız adetim 5 gün geçmişti beta baktırdım 12 şubatta 0,75 çıktı adet olamadım diye dün adet söktürücüye yani tarlusal başladım bugün bembeyaz akıntım oldu aşırı. ovulasyon testi iki farklı markadan ayrı ayrı çektim 3 saat sıvı almadan yaptım testi bilen...
  11. P

    Gebeliğe Hazırlık Ovulasyon testim sürekli koyu çizgi lütfen yardım eder misiniz?

    Hanımlar merhaba, 11 ocakta adet oldum ve 18 Ocakta sona erdi.19-20-21-22-23-24 Ocak hergün ovulasyon testim ikinci çizgi koyu çıkıyor. Gebelik ihtimali vermedim yine de beta HCG baktırdım 22’sinde 1,67 çıktı , bugün yani 25’inde baktırdım beta HCG 1,27 çıktı. Sizce Ovulasyon neden sürekli...
  12. B

    Kizlar durum cok ilginc gebelik gec dollenme acil yardim

    Kizlaarr selaam bugün 16 eylüldeki yumurtlamamin üzerinden tam 20 gün geçti (ovulasyon testiyle takip ettim yumurtlamayi) 2 kere erken gebelik testi yaptım ilk testimi 30 eylülde yaptım çok çok silik aşırı silik kaldırıp bakınca görünen bi çizgi cıktı ikinci testimi 3 ekimde yaptım negatif...
  13. ysmisev

    Testime Bakar Mısınız?

    Merhaba reglime 8 gün var. Erken gebelik testi yaptım varla yok arası bir çizgi çıktı ya da ben öyle görüyorum ya yok denecek kadar silik lütfen sizde bir bakabilir misiniz sizce bir çizgi var mı daha önce iki kaybım var dualarınızı esirgemeyin.
  14. K

    Aile Planlaması Doğum kontrol hamilelik ???

    Konu açtım ama yorum yapılmadı. Evlenmeden 1 hafta önce doğum kontrol hapı kullanmaya başladım 1 defa saati gecikti 1 defa unutup ertesi gün 2 defa içtim. Eşim hiç korunmadı. Bu ay adet günümden 2-3 gün önce oldum ama toplasam 30-40 damla normalde çok yoğun olmasamda bu sefer normalin çok çok...
  15. G

    Gebeliğe Hazırlık GEBE KALAMAMA DERDİ

    Merhaba arkadaşlar, Öncelikle bu kötü günlerde Rabbim yar ve yardımcımız olsun.Umarım sabır ve selamet içinde biran evvel kurutuluruz bu illetten..Herkesin kendisine iyi bakmasını temenni edip sözlerime başlıyorumm.. Kızlar ben 4 senelik evliyim.Gebelik denememe rağmen hala gebe kalamadım...
  16. M

    HAMILELIK BELIRTILERI ARKADAN ILISKI

    Merhaba Arkadaşlar Size bir sorum olucak önce durumu anlatayım Erkek arkadaşımla bakire olduğum için arkadan ilişkiye girdik 6 7 defa Her defasında içime boşalırdı ama bir kez farklı bir pozisyonda denedik Boş...'tan sonra Hepsi yatağa akmıştı önüme doğruda baya gelmişti. 11 gündür hastalığım...
  17. P

    Arkadaşlar çok önemli bir soru sormamız gerekiyor ??

    Öncelikle iyi günler arkadaşlar bir sevdiğim arkadaşım var ve adetine 17 gün var ama hamile çıkıyor idrar testinde böyle bir şey var mı ? Olabilir mi ? Nasıl olabilir ? Şuan kan testi verecek konumu yok o yüzden buraya yazıyorum yardım edebilirmisiniz ?
  18. Andyou

    Yerlesme kanamasi ve 7 8 gun geciken adet ?

    Merhaba hanimlar öncelikle ilk ikinci kez bu kadar geciktim adet dongum normalde 32 35 gun ama su an tam 41. Gundeyim gecen ay 6 da olmustum buay 9 10da olmam gerekiyodu hala olmadim gun aksam cok cok acik pembe lekeler basladi hala var yanliz iccamasiri kirletecek kadar yok sadece cok...
  19. E

    Erkek İnfertilitesi Varikoselle Hamilelik..

    Arkadaşlar öncelikle merhabalar.Allah herkese hayırlı hamilelikler versin. Eşimde çift taraflı ve belirgin varikosel olmasına rağmen çok şükür sorunsuz hamile kaldım.Bunca varikoselli sıkıntılar arasında bende yazıp paylaşmak istedim.İnşallah bir faydası olur. Eşimde 17 yaşından beri çift...
  20. E

    Gebeliğe Hazırlık Kolay hamile nasıl kalabilirim?

    6 aylık evliyim. 1 aydır cocuk düşünüyoruz.Korunmuyorum hızlı hamile kalabilmek için neler yapmalıyı. Eşim içime boşaldığı zaman sanki ayağa kalkınca çoğu dışarı çıkıyor gibime geliyor sizce normal bir şey mi bu kadar çok akması? ilişkiden sonra tuvalete gidiyorum hemen sizcr neler yapmalıyom...
X