ilgisiz

  1. S

    valla bıktım !!!

    kızlar 7 senedir evliyim yaklaşık yıldır eşimle iddia bağımlılığı yüzünden devamlı kavga ediyoruz biri 5 diğer 4 aylık oğullarım var ben çalışmıyorum eşim memur 5 000 lira maaşı var ama bize çok az harcıyor ne kuaför alışveriş gezme harçlık hiç vermiyor hep para yok diyor.sadece kira ve mutfak...
  2. Y

    Ne yapmalıyım??

    Merhaba arkadaşlar.5 yıllık evliyim.3 yaşında bir oğlum var.Evlendiğim zamandan beri eşimden ilgi görmedim fazla.Genellikle akşamları bilgisayar başında oturmayı tercih eder.Onun dışında haftasonları arada dışarı çıkarır gezdirir.Ama belirttiğim gibi sevdiğinden bile emin olmadığım için kafam...
  3. kritanzem

    Benden neden soğudu?

    Merhaba hanımlar, forumda yeniyim ama zaman zaman girip dertlerinizi okumuşluğum var geçmişte. Biraz içimi dökmek için üye olmaya karar verdim bu gece. 24 yaşındayım, hâlâ öğrenciyim. İki yıllık bir ilişkim var. Bu iki yılın çoğunda erkek arkadaşımla birlikte yaşadım. Ama eylülden beri...
  4. kittybetty

    İlgisiz baba

    Merhaba kızlar. Bilen bilir bilmeyenler içinde geçen yıl eşimden boşandım. Yaklaşık 3 yaşında bir oğlum var. Velayeti bende. Konuya gireyim. Normalde 2 haftada bir babasında kalırdı bir gün. Öyle anlaştık. 2 ay öncesine kadarda düzenli görüştüler. Fakat 2 aydır bir kere bile görmediler...
  5. D

    Eşim aldattı hakaret etti sevmiyor beni

    Merhabalar Lütfen yardımcı olun.Yazi uzun oldu ama anlatmam gerekenleri anlattım. 9 senelik sevgililikten sonra eşimle evlendik. Evlenmeden önce 6. Senemizde birbirlerimizin ailesiyle tanıştık ve ayni sene trafik kazası geçirdik neyseki birkaç kırıkla kurtulduk ama benim psikolojim bozuldu...
  6. S

    Sevgilimin ilgisi azaldi, nasil eskisi gibi olabilir?

    Arkadaslar 1.5 senelik bir iliskim var.. Onu cok seviyorum ama şu son 5 aydir cok kavga ettik neredeyse hergun. Ve devamli ayrilik konusu acildi. Ondan once agir kavgalarimiz olmamisti.. Ama iste son 5 aydir bitmek bilmedi. Benim temel sikintimsa ilgisi cok azaldi. Mesela normalde takmamaya...
  7. sessizkaldimgene

    kizlar yaa bu cocuk evlilige nasil ikna olur?

    Sevgilimle sekiz aydir birlikteyiz.Evlilik istiyo ama zamani var demişti.Ama yaşimiz geçiyo ya.Şimdi konustuk o durumda degilim dedi.Nasil ikna olur ki
  8. L

    Popo Büyütme Hatası

    2 hafta önce popo büyütme konusunda iddialı şekilde hastanede yaptığı ameliyatları videoya çeken bir türk doktora popo implantı ile popo büyütme ameliyatı yaptırdım. Malesef tüm süreçte çok ilgisiz olan bu doktor ameliyat anı dahil olmak üzere ne önceden ne de ameliyat günü koyacağı implantın...
  9. P

    Kadınlar ilgisiz bırakılmamalı!

    Merhaba arkadaşlar siteye 5 dakika önce üye oldum. Uzun zamandır canımı sıkan bir olay var sadece içimi dökmek yorumlar almak istedim. Erkek arkadaşımla yaklaşık 3 yıldır birlikteyiz. Yaklaşık 3-4 aydır bana karşı uzak soğuk. Eskiden beraber kaldığımızda iyi vakit geçirirdik yemek yapardık 1...
  10. A

    Ben mi abartıyorum ki?

    Hanımlar eşleriniz eve geldiğinde nasıl vakit geçirir? Ne yapar, sizinle ilgilenir mi? Eşim askeri personel, şehir dışındayız dış karakoldayız yani o sabahtan akşama çalışıyor işi de zor. Ben evde ders çalışıyorum genelde. Sonra 7 gibi geliyor bazen daha erken ya da geç. Yemek va derken hemen pc...
  11. D

    Ne yapmalıyım böyle bi evlilikte

    Size baştan anlatiyim Ben annesiz buyudum uvey annem vardi hic huzur vermedi. O yuzden evliligi kacis olarak gordum beni sevdigini sandim biriyle beraber oldum aileler duydu evlenin dediler. O istememis beni kendimi öldururum demiş. Evlendik kavgalar dovuslerle gecti evliligimiz. Ailesi bi...
  12. sophiekowalsky

    Nişanlım tuhaf davranıyor. Akıl verin...

    Kızlar merhaba, 8 aydır süren bir ilişkim var 5 aydır nişanlıyız. Ben 30 o 32 yaşında ve yengeç burcu. Nişana kadar mükemmel bir ilişkimiz vardı. Herşey süper ilgi alaka sevgi falan harikaydı. Nişandan sonra azaldı azaldı azaldı artık kendimi değersiz hissetmeye başladım. Defalarca konuştum her...
  13. C

    Bana akıl verir misiniz?Bu durumu değiştirmemin bir yolu yok mu?

    Herkese merhaba aranıza yeni kaydoldum ve bir derdim var fikirlerinize ihtiyacım var... Biraz uzun ama okuyup yardımcı olursanız gerçekten çok mutlu olurum... Erkek arkadaşımla 3 yıldır çıkıyoruz. Ben onu gerçek çok seviyorum. Bu 3 yılda her konuda ona destek oldum ben üniversitede okurken o 3...
  14. pembe_pirenses

    meslek kıyası, laf sokuşturma..bildiniz kaynana

    Şimdi net konuşayım, akademisyen olmaya çalışıyorum (kadro bulamıyorum- hocalarla tüm öğrenciler de papaz), kaynana korkuyor oğlunu alır uzağa götürürüm diye, ona göre, oturup kpss çalışayım İstanbul'da öğretmenlik kazanayım.. v.s.. Böyle bir şey söz konusu değil.. Özel sektör zor ama gerekirse...