ilişki

  1. S

    Kızlar yardım !!!1

    benim 1 yıldır süren bir ilişkim var ilişkinin en basında daha yeni bir ilişkiden cıkmıstım suan ilişkim olan kısıyle bir hafta görüşüp baska insanlarla görüştüm ilişkiye hazır değildim yeni ilişkiden cıktıgım için kafamda karışıktı suan ilişkide oldugun kişiyi görüşmemimizin ilk haftasından...
  2. B

    Psikolojik rahatsızlığım ve bitiremediğim ilişkim

    Kızlar merhaba henüz burada yeniyim. Çok arada kaldığım ve artık ne yapacağımı bilemediğim bir durum hakkında fikirlerinizi almak için geldim. 2.5 senedir tam olarak bitiremediğim bir ilişkim var. Başta her şey çok iyiydi. Çok efendi olduğunu düşündüğüm için kabul etmiştim. Kendi işini kurmaya...
  3. R

    İlişki Tavsiyesi istiyorum sizden lütfen yardım eder misiniz?

    Merhaba 24 yaşındayım ve 5 aydır çok güzel giden bir ilişkim var, bana karşı çok ilgiliydi, ailecek de tanıdığımız biri, ailelerimiz birbirini tanıyor amcamın ortagının oğlu, bir amcamla babamın haberi yok o kadar, ben en başta söyledim zaten hani ben senle flört etmem o da bana ciddi olduğu...
  4. D

    İlişkinin bitme evresi

    Merhaba hanımlar, tecrübelerinize ihtiyacım var zor bir dönemden geçiyorum. 22 yaşındayım ve ilk defa sevgilim oldu yaklaşık 2.5 senedir beraberiz. Başlarda uyuşmadığımızı fark ediyordum ama daha önceden bir tecrübem olmadığı için bunun sorun olduğunu göremiyordum. Sevgilim bana karşı çok...
  5. H

    Bir Sevgilim Olsun İstiyorum

    Merhaba Ben Hypatia. Bu benim açtığım ilk konu başlığı. Yanlış ifadeler için kusuruma bakmayınız lütfen. Öncelikle kendimi tanıtmak isterim, tavsiyelerinizi verirken beni anlayarak verirseniz sevinirim. 32 yaşındayım, atanmış, yüksek lisans yapmış bir öğretmenim. İlişkiler konusunda iyi...
  6. B

    Neden hiç sevilmiyorum

    26 yaşındayım bu zamana kadar bi kaç sevgilim oldu flörtlerimde oldu ama hiç gerçekten sevilmedim hep terkedildim görücü usulu söyleyenler oldu onlarda bile bi anda terkedildim flört döneminde. Sohbetim iyidir yani sıkıcı bi insan değilim arkadaşlarımlayken falan da çok eğlenceli birisiyim. Yani...
  7. C

    Ovitrelle ve geç döllenme

    Herkese merhabalar kızlar, ovitrelle iğnesi ile geç döllenme mümkün mü? ovitrelle hikayelerinizi bekliyorum lütfen cevap yazın
  8. S

    İlişki

    Ben ilişki yaşıyorum hep olumsuz oluyo ve ben artık çok yıprandım olumsuz olduğu için hep olumsuza gidiyorum çevremde evlenmiyomusun konusu geçiyo şuan bı ilişkim var gibi ama sürekli bı şey oluyo ve gidiyo benden geride geliyo kafamı çok karıştırıyo bı iyi geliyo bı kötü bana yardımcı olun ne...
  9. Z

    Sevgilimin Hareketleri?

    Merhabalar. Fikirleriniz benim için önemli. Erkek arkadaşımla nerdeyse 1 yıldır beraberiz. Ve çoğunlukla her gün görüşmek istiyor, cinsellik odaklı birisi değil beraberken çok eğleniyoruz. Sık sık sevdiğini özlediğini dile getiriyor,beni çevresindeki kişilerle tanıştırmak istiyor. Seneye falan...
  10. B

    🚨🚨 ilişki sonrası gebe kalmak için tavsiyeler 🚨🚨

    Merhaba kızlar, eminim ki bir çok insan bu konudan muzdariptir.. ilişki sonrasında ayakları dikip her ne kadar yatarsam yatayım kalkınca afedersiniz ama meni olduğu gibi boşalıyor.. :anneadayı: Ne yapılabilir? Gynoseed jel dışında önerebileceğiniz birşey varmı? Sohbette buluşalım...
  11. U

    sizce ne yapmalıyım? aile ile görüşme.

    merhaba hanımlar burada hep okuyucu olarak bulundum lakin şimdi çok kararsız kaldığım bir konunun içerisindeyim. Ben daha eteni evliyim görücü usulü evlendik eşim iyi biri ama anlaşamadığımız kavga ettiğimiz çok nokta oluyor bunu da birbirimize alışma sürecine bağlıyoruz.Şimdi konuya geleyim...
  12. Z

    unutamadım kendimi ezik hissediyorum

    3 ay önce uzak mesafe bahanesiyle terk edildim arada konuşuyorduk bizden olmaz vs diyordu ve çok kalbimi kırmıştı önceden de yazdım buraya olayları ,3 hafta önce son kez yazmak istedim çok ezik ve değersiz hissediyorum kendimi gururum kalmadı resmen ama yazdım yine de uzun uzun o da bana çok...
  13. A

    SEVGİLİMLE AÇIK BİR DİLLE NASIL ANLATABİLİRİM VEYA KONUŞABİLİRİM

    Selam hanımlar henüz 6-7 aylık bir ilişkim var ilk başlarda her şey okeydi cicim ayları çünkü kapılıp gitmişiz şimdi benim de ayıptır söylemesi kısmetim çıkıyor ama ben sevgilimi seviyorum. Asıl sorunum şu ne zaman bir konu açılsa ‘ya yapamazsam , ya edemezsem’ diye sürekli olumsuzluğu çekiyor...
  14. N

    Ben mi yazıyım yoksa takipten çıkarayımmı?

    4 gün önce biriyle yazışmaya başladım. Birbirimizi Instagram'da takip etmeye başladık, ben onun hikayesine bakınca. İlk 2 gün, sohbet benim sayemde başladı ve saatlerce yazıştık. Dün, onun yazmasını bekledim ancak yazmadı. Bugün bir hikaye paylaştım; o sadece beğendi ama yazmadı. Neden...
  15. C

    Nişanlım benimle konuşmuyor?

    Merhaba, uzun bir konu. Önerilerinizi almak istiyorum. 3 yıllık bir ilişkimiz var. 5 aydır nişanlıyız. Ben evde tek kaldığım için, nişanlım izin gününde bizdeyken, sabah 6'da nişanlımın ailesi arayıp onu çağırdı, kavga ettik. Ben her dediklerini yaptığını, hiçbir şeye hayır demediğini, söyleyip...
  16. C

    Şu anki flörtüm eskiden konuştuğum çocuğun yakın arkadaşı çıktı

    Çok mutsuzum 22 yaşındayım ve bu yaşadığım durum çok saçma geliyor. Hem çocukla hem de yakın arkadaşıyla takipleşiyorduk sosyal medyadan yazın şu anki flörtümün yakın arkadaşıyla tanıma amaçlı 2-3 gün konuşukluğumuz oldu sonrasında konuşmayı bıraktık ve en son aralık ayında bu çocuk bir daha...
  17. M

    Sizce soylemeli miyim ?

    Merhaba arkadaşlar ben üç yıl önce bir mahkeme açarak boşandım fakat eski eşim benden para talep etti mahkeme ise onu haksız bulup beni haklı bulup tazminatı benden yana buldu. Fakat eski eşim buna itiraz ettiği için dosya istinafa taşındı ve üç yıldır bekliyorum soyadım degismedi bilirsiniz ki...
  18. C

    hamile miyim

    .
  19. A

    Erkek arkadaş ve anlaşılmaz ailesi

    Merhabalar kizlar, konuya nereden başlasam bilemiyorum . Şimdi şöyleki ben 26 yaşındayim erkek arkadaşım ise 25 yaşında ikimizde okullarımızı bitirdik. Ben çalışıyorum erkek arkadaşımda yardımcı eczaciligi yapıyor . Biz 6 senedir çıkıyoruz. Ve okullarımız bittiğinden beri uzak mesafe ilişkisi...
  20. A

    Hamilelik olabilir mi?

    Nişanlımla sürtünme yoluyla ilişkiye girdik tam çekilecekcekken vajina girişime boşaldı girdi mi bilmiyorum ama meninin akışını hissettim hemen kalktım yıkadım ama gidip gitmediği konusunda endişeliyim. İki gündür de sağ kasığımda ağrı oluştu adet sancısı tarzında belimde ve kasığımda ama yoğun...
X