ıpl

  1. isabel

    Lazer Epilasyon Philips Lumea Prestige IPL kullanıcı tecrübeleri ve yorumları

    4 yıl kadar önce evde ıpl cihazı için hangisini alayım,alacağım, alıyorum derken ancak geldi beklenen doğum günü hediyem...:KK48:Arayış içinde olanlar için bununla ilgili açılmış konum mevcut Ev Tipi Lazer Epilasyon Cihazları :KK56::KK56: Philips Lumea Prestige IPL cihazını yı tercih etmemde...
  2. P

    Alex Air System lazer cihazı kullananlar

    Merhaba arkadaşlar ben normalde şu an bulunduğum şehirden farklı bir şehirde okuyorum. Okuduğum şehirde soprano ice markasının buz lazeriyle 2 seansımı tamamlamıştım yaz dönemine girdiğimiz için şehir dışına çıkma olanağım da olmadığından ben de burada bir merkez buldum. Gidip konuştum...
  3. F

    Lazer Epilasyon İstanbul Lazer Epilasyon Kliniği?

    Merhaba hanımlar. Lazer epilasyon başlıklarında aradığımı bulamadığım için konu açmaya karar verdim. Lazer epilasyon merkezi konuları diye girdiklerimde hep IPL konuşulmuş, önerilmiş. Konuşulanlar da çok eski mesaj çoğunluğu, o yüzden emin olamadım açıkçası. Yeni konu olarak açayım, sorayım...
  4. S

    Ankara'da lazer epilasyon merkezi öneriniz var mı?

    Fiyatına göre iyi iş çıkaran bir yer arıyorum. Poliklinik veya hastane tercihimdir. Birkaç yerle görüştüm yüzümde sırtımda belimde ve ensemdeki tüylere ince dediler. Eğer yaparsak kalınlaşır yayılır kalsın dediler. Onun dışındaki bölgelere alex önerdiler. Ama ben bu tüylerimi de halletmek...
  5. EndlessHappiness

    Lazer Epilasyon Philips Lumea Advanced

    Merhaba kızlar bugün philips lumea advanced bri921 model lazer cihazı aldım. Sc1997 modeliyle aynı cihaz sadece yanında yüz ve küçük bölgeler için minik bir traş makinesi çıkıyor tek farkı bu hatta cihazın altında da sc1997 yazıyor farklı bi model değil yani. Ben bunu bilerek almadım bri921...
  6. A

    Silk'n Glide YARDIM LÜTFEEEN?

    Arkadaşlar yeni aldım daha bu sabah elime ulaştı ama yaparken sallayınca ya da yapmak için ters çevirdiğimde içinde bişey yer değiştiriyor gibi ya da bir parçası kopmuş gibi tak tak yapıyo? normal mi yoksa makinam sorunlu mu ? kullanan varsa cevaplayabilir mi lütfen?
  7. isabel

    Hamilelik süresince cilt değişiklikleri

    Bazı anne adayları gebelik döneminde herhangi bir cilt sorunu yaşamazken, bazılarında cilt kuruluğu, karın çatlakları, kaşıntı, ciltte yağlanma gibi sorunlar ortaya çıkabilir. Gebelikte cilt değişikliklerinin sorumlusu gebeliğe bağlı her tür değişiklikte olduğu gibi gebelik döneminde artan...
  8. C

    Epilatör mü ? ev tipi ipl cihazlar mı?

    Merhabalar öncelikle, ben epilasyon cihazım bozulduğu için braun 7561 cihazını aldım ama neden aklıma bu ipl ev tipi cihazlar geldi internete yazdım yorumlar da iyi gibi geldi ben lazer e gitmeyi düşünüyorum ancak o kadar arkadaşım gitti hepsine sordum kesin çözüm değil hala var dediler. Bakınca...
  9. S

    Lazer Epilasyon Dolphin shr plus cihazı hakkında bilgisi olan var mı çok önemli

    Arkadaşlar merhaba lazer epilasyon yaptırdığım yerdeki cihazın tam ismi "Dolphin Shr Plus" Görevli bayan diod lazer olduğunu söyledi fakat şüphelerim var. Jelle uygulama yapılıyor ütüleme olduğunu söyledi ama Ipl olabilir mi ya da Ipl in başka bir çeşidi? Yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️
  10. -ebi-

    Philips Lumea veya benzer ürün kullanan hanımlar bir bakar mısınız?

    İyi akşamlar. Ben beyaz tenli olmama rağmen kalın siyah ve bol bol tüyü olan birisiyim. Daha önce hormon testleri falan filandır yapıldı bi sorun yok kıllısın sadece dediler. Bazı bölgelerime lazer epilasyon yaptırmaya başladım. Ancak bütün vücudum için hem çok pahalı hem de acı verici olduğu...
  11. B

    REMINGTON IPL LAZER EPİLASYON !

    Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.Remington ıpl lazer cihazı aldım ve 4 5 hafta önce yapmaya başladım. İlk olarak bacaklarıma ve koltuk altıma yaptım daha önce hiç lazer epilasyona gitmediğim için nasıl yapılır bilmiyordum.Her hafta yaptım (3 hafta) ama bazı yerlerde kıllar çıktıkça yapılırmış her...
  12. D

    IPL

    Ben param oluca lazer epilasyon yaptırmak istiyorum fakat mahremiyet benim için önemli bir konu. Sadece mahrem bölgeler için bu ipl cihazlarından birini almayı düşünüyorum. Bikini bölgesinde kullanılabiliyor mu bu cihazlar? Hangisi iyi, tavsiye eder misiniz?
  13. incifer erturk

    incifer erturk Butiği

    philips lumea sc2006/11 lazer epilasyon aleti arıyorum orjinal louis vouitton epi kırmızı çanta ile takas yapabilirim salon takımı masa sehpa vs üztüne konulan cam vy ahşap takım arıyorum. sünnet için kına tepsisi, sepeti, süsler olabilir. bindallı 38beden 9 yaş için erkek çocuk kar botu su...