meme estetiği

  1. M

    Meme silikonum çok yukarıda

    8 gün önce meme silikonu taktırdım. 450CC kas altı ve mentor marka. Ağrılarımın çoğu geçti ve günlük işlerimi yapabiliyorum. sadece yatıp kalkarken çok acı çekiyorum. Ama alıştıkça gün içerisinde acı hissi kayboluyor. Kesinin üzerindeki bandajı dün çıkarttım ve inanılmaz derecede korkunç dikiş...
  2. 1

    Meme estetiği zararları

    Kızlar uzun zamandır bu forumu takip ediyorum. 27 yaşındayım henüz çocuğum yok göğüslerim çook küçük ve artık son zamanlarda ameliyat olma fikri kafama iyice yerleşti. Ancak silikonların takıldığı andan itibaren, özellikle yıllar geçtikçe bir takım sorunlara yol açtığını hatta ölümlerden...
  3. S

    Fatih Dağdelen Meme estetiği

    Merhaba kızlar doktor Fatih Dağdelen’e meme estetiği yaptıran var mı?
  4. B

    Doktor seçimi? Yardım lütfen

    Kızlar kafayı yiyeceğim ya hangi doktora tamam buna ameliyat olayım desem ya bi kötü yorum ya da instagramdaki bi resimdeki sonuç hoşuma gitmiyor.. Dr. Mahmut Nurikaratoprak, Dr. Aydin Tekgöz, Dr. Cahit Vural, Dr. Onur Sümer, Dr. Sedat Tatar, Dr. Tamer Sakrak derkeeeeen cidden fenalık geldi🤦🏻‍♀️...
  5. H

    Annelik estetiği oldum ( korkulacak kadar değil)

    Öncelıkle herkese Merhaba 2020 de erken dogum yaptım ve gebelık sürecim aşırı kötü gectıgı için 50 kılodan 70 lere cıktım bu sürecte kızım kuvezde kaldı süt olması için aşırı dıkkatsız beslenıyordum dahada şiştim sureklı hastaneye süt göturuyordum kızım hastaneden cıktıktan sonrada hemen hemen...
  6. papatya_sever

    Meme büyütme Ankara ?

    Merhaba Ankara da yakın zamanla meme büyütme ameliyatı olan var mı acaba ? Doktoru kimdi süreç nasıldı fiyatlar ne civarda şuan ? Teşekkürler
  7. Z

    Meme büyütme ameliyati sonrasi kücülme

    Merhaba arkadaslar 1 ay önce meme büyütme ameliyati oldum 355 cc. Takildi suan cok memmunum meme'den biraz ödem indi siskinlik hissi yok ama merak etifgim sey kac aya kadar kücüliyor cunku daha fazla kücülmesini istemiyorum ameliyat olan arkadaslara sorum sizde aylarca sürdumu bu kuculme ve...
  8. L

    Doğal Görünümlü Meme Büyütme

    Selam, uzun bir süredir meme büyütme ameliyatı olmayı düşünüyorum. Çocukluğumdan beri bikini, askılı, abiye, sırtı açık elbise giymek hep sorun oldu ve en azından bundan sonra düşünmek zorunda kalmak istemiyorum. Benim için en önemli şey doğal görünmesi, yani 250cc civarı. İkinci en önemli konu...
  9. E

    İzmir'de Meme Büyütme Sonrası Başıma Gelenler

    Merhaba. Yaşadığım doktor mağduriyeti hakkında geçen hafta başlık açmıştım ama doktor daha önce başka kullanıcı yorumları için de yaptığı gibi ihtarname ile sildirmiş. Yani hem magdur edip hem de ihtarname ile yorumları sildirip halı altına süpürmeye çalışacaklar, gerçeği bilmeyen bir cok kişi...
  10. C

    Ankara'da emzirme sonrası meme estetiği yaptıranlar!!!

    Herkese merhaba 🙂 2,5 sene önce GATA'da Dr. Zeynep YASAVUR'a burun estetiği yaptırmıştım. Hem sağlık problemim kalmadı hem de estetik açıdan çok memnun kaldım. Şimdi ise 20 ay emzirme sonrası meme estetiği yaptırmak istiyorum. Fakat Zeynep hanım GATA'dan ayrılmış, Özel klinik açmış. Acaba Dr...
  11. L

    İstanbul’da meme büyütme için uçuk fiyat vermeyecek iyi bir dr??

    Kızlar buraya yeni üye oldum sizlere meme büyütme ile alakalı doktor danışmak için. Bu konu başlığında çokça arama yaptım aslında fiyatlarla ilgili, fakat 1-2 doktor dışında bütçeme uygun doktora rastlayamadım. Bütçem maalesef max 20 bin. Daha yüksek miktarda kredi vermiyorlar henüz stajyer...
  12. H

    Meme estetigi konusunda cok kararsizim nolur bakarmisiniz?

    22 yasindayim ve cok uzun zamandir memelerimden sikayetciyim. memelerimden cok utaniyorum ve bundan dolayi ozguvensizim. kucukler ve sekilleri cirkin. hani sekli guzel olsaydi tamam derdim ama sekli bile cirkin. 1/2 yildir meme buyutme estetigi konusunu arastiriyorum ve farkli farkli seyler...
  13. R

    Areola küçültme

    merhaba. internette fazla bilgi bulamadığım için soru açıyorum. meme boyutum küçük ama memnunum. sadece areola denen kısımlar memelerime göre büyük. bu yüzden çoğu zaman görüntüsünü beğenmiyorum. sadece bu ameliyatı olanlar var mı aranızda? süreç ve fiyat hakkında bilgilendirebilecek olan varsa...
  14. G

    Meme Estetiği Süreci

    Merhaba arkadaşlar ben meme estetiği oldum 6gün önce hiç ağrım sızım olmadı diyebilirim hemen iyileştim fakat gögüs kaslarımın içinede dikiş atmışlar daha önceki protezim büyük oldugu için onun boşluğunu kapatmak için şuan ki daha küçük çünkü bişey itip çekme dedi doktorum dikişlerim için fakat...
  15. M

    Meme dikleştirme ameliyatım- Melike Oruç ÖZPOSTACI

    merhabalar Ankara'da 26 gün önce meme dikleştirme ameliyatı oldum ve tecrübelerimi sizinle paylaşmak istedim. kadınlar kulübü üyesi değildim sadece bu operasyonu düşünen arkadaşlara belki yardımcı olur ümidiyle üye olup bu başlığı açmak istedim. çünkü ameliyatımdan önce meme dikleştirme ile...
  16. O

    Dikiş yerlerim çok acıyor

    Selamlar bundan 5 gün önce 425cc implant koydurup meme büyütme estetiği oldum. Üstüme tişört giymeye çalışırken sağ göğsüme bir ağrı girdi iki gün önce. O günden beri dikiş yerlerim çok acıyor. O tişörtü giyene kadar gerçekten çok iyiydim ama şimdi canım çok acıyor. Kendimi suçluyorum. Gömlek...
  17. L

    Silikonlar ne zaman yumuşar

    2 hafta önce meme büyütme ameliyatı oldum. Göğüslerim çok sert ve dikler. Ne zaman yumuşamaya başlar?
  18. manikkk

    Meme büyütmeden sonra yaşayacaklarınız;

    Ben foruma çok düzenli girmiyorum girsem de meme estetiğinde pek takılmıyorum. Bu yüzden burada meme büyütme ameliyatını, 2017'de kendi yaşadıklarım üzerinden, her konuya değinerek detaylıca anlatmaya çalışacağım. Ameliyat düşünenler, yeni ameliyat olanlar, kafasında soru işareti olanlar...
  19. Graveyardgoat

    300 cc takılanlar buraya

    Kızlar bana 300 cc arion dual plan takıldı ama menwlerim çok küçük geliyor bna. Annem bile diyo ki bu ne be bari yaptırdığına değseydi diye. 300 cc takılan arkadaşlar tecrübe ve gmrüşkerini benimle paylaşabilşe mi bi de foto atarsanız çok sevinirim ben de size atarım kaeşılaştırırız. Bugün...
  20. Graveyardgoat

    Göğüs estetiği hakkında merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz

    Kızlar ameliyatımın 1.haftası ne merak edşyprsanız sorun benim soracak kimsem yoktu, kimseye soru soramamak çok kötü bi his, o yüzden size yardımcısı olmak isterim elimden geldiğince. Fotoğraf da paylaşabilirim