• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

GÖĞÜS KÜÇÜLTME DENEYİMLERİM

OLGUNHANIM

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Aralık 2025
Mesajlar
13
Emoji Skoru
26
Puanlar
3
Yaş
59
Merhabalar ..Ben GÖĞÜS ( MEME) ameliyatına girmeden önce bu forumda çok gezdim ve ameliyattan sonra da kendimi buraya katılıp, yaşadıklarımı anlatma gereğini bir vefa borcu gibi gördüm.Bu sebeple yazıyorum..Öncelikle SEVGİLERİMLE 🌹başlamak istiyorum.Ben 58 yaşında bir bayanım.28 kasım 2025 de( yani bir hafta önce) meme küçültme ameliyatı oldum.Buraya deneyimlerimi iki bölümde paylaşacağım..NEDENLERİM VE YAŞADIKLARIM..NEDENLERİM : 1- Sol göğsümde yıllar önce (16 sene kadar önce) bir kitle bulunmuştu, eğer yıllar içinde bu göğüste farklılık hissedersem doktora gitmem söylenmişti 2- Gençliğimde 75 C olan ve doku yoğunluğu / yapısı gereği dik duran göğüslerim son 10 yılda büyümeye başlamıştı ve 75 D kap bile zor oluyordu..Sırtım dar, meme büyüktü 3- sol göğsümde sağa göre daha fazla büyüme oldu ve batmalar vardı..Ailemin ( babaannemin 36, halamın 54 yaşında )meme kanseri nedeni ile ölmesi de gidip içine baktırmam ve küçültmem için itici bir neden oldu 4- Bu etken de önemliydi korkunç SIRT AĞRILARI ile uyanıyordum 5- Alt bedenim 38 olmasına rağmen üst beden 40 dı ve artık biraz daha büyüdükleri için kıyafet seçmem zor oluyordu..Bu yazdığım nedenler çerçevesinde hem küçültüp hem de içine baktırmak istedim, neler oluyor diye…Bunu yaparken de GENEL değil ESTETİK CERRAH seçtim..DR Ekrem Keskin / Kadıköy/İstanbul…YAŞADIKLARIM..1- daha önce travma sonucu ortepedi ameliyatları olmuş, bacak ve omuza farklı zamanlarda platinler konmuş , rahim ameliyatı olmuş biri olarak bu ameliyatın sürecini çok zor bulmadım..1.8 kg doku çıkarıldı..Memem dokusu yoğun bir memeydi..75 D olmasına rağmen..Sadece 1 gece yatırdılar..3/4 saat sonra drenlerle yürü dediler..Korse sıkı olduğu için biraz zor oldu başta alışmam..Sırt üstü yatma konusu biraz zor..Ama bu konuda daha önce REFLÜ Yastığım vardı çok işe yaradı..çünkü korseli ve ağrılı ilk 2 gün yataktan yardımsız kalkmanız çok zor..Halen izlere pansuman yapıyorum..Sol göğüste memede biraz sıvı birikmesi var, doktorum normal dedi..Öyle çok ağrısı olan bir ameliyat değil bayanlar..Ancak hemen de mucize beklemeyin, oturması 6 ay sürüyormuş..Doktorum çok ilgili ve tecrübeli biriydi..Çok memnun kaldım..Fiyat bilgisi veremem çünkü her vakaya göre değişiyor anladığım..Kaç beden sütyen olmuştur derseniz, isteğim 75C/B bu ikisinden küçük de olsun istemem..😀Göğüs bir hanıma yakışıyor kanımca..Pansumanlara devam, sırt üstü yatmaya devam..Umarım bunları yazarak faydam olmuştur..Umarım herkes istediği göğ sağlıkla kavuşur..Elbette birinci neden sağlık ve sonra istenilen formda göğüslerle ÖZGÜRCE GİYİNMEK😀SEVGİLERİMLE🌹
 
Merhabalar bende 5 ay önce oldum benden ölçümüz.ayni imiş size sorum olacak cevaplarsanız memnun olurum..
Boyunuz ve kilonuz neydi acaba ona göre kiyaslamaya gireceğim

Ben boyum 163 kilom 70 sütyen bedeni ise 75D kullanıyordum son zamanlarda oda dar olmaya başladı dediğiniz gibi 5 ay önce özel hastanede oldum bana toplamda 1.100 grm bir doku çıkartıgini belirtti doktorum B cup olduğunu dile getirdi sorum şu benim için daha küçük olabilir di sanki B cup değilde B C arası olmuş sanırım sütyen olculerimiz aynı sizden 1.800 grm çıktı ise aldıl B cup sizin olmuştur. A B arası olmuş sizin benimde B C oldu biraz daha küçük isterdim
 
Merhabalar bende 5 ay önce oldum benden ölçümüz.ayni imiş size sorum olacak cevaplarsanız memnun olurum..
Boyunuz ve kilonuz neydi acaba ona göre kiyaslamaya gireceğim

Ben boyum 163 kilom 70 sütyen bedeni ise 75D kullanıyordum son zamanlarda oda dar olmaya başladı dediğiniz gibi 5 ay önce özel hastanede oldum bana toplamda 1.100 grm bir doku çıkartıgini belirtti doktorum B cup olduğunu dile getirdi sorum şu benim için daha küçük olabilir di sanki B cup değilde B C arası olmuş sanırım sütyen olculerimiz aynı sizden 1.800 grm çıktı ise aldıl B cup sizin olmuştur. A B arası olmuş sizin benimde B C oldu biraz daha küçük isterdim
Merhaba canım boyum 164 cm , kilom 64 ..Bugün pataloji raporum geldi..Benden çıkarılan kitlenin sol meme 19*15*4 cm, sağ meme 18*13*4 cm inanılır gibi değil ama cm..Yani iki göğüsten çok büyük kitleler alındı..Eski gençlikte sütyen ölçüm 75C idi ve ben bu ölçüyü seviyordum..Ancak bu kistler büyüdükçe memeler de büyüdü maalesef 75 D yi zorluyordu..Şu anda 10 gün olduğu ve korse olduğu için ölçüyü bilmiyorum ama bana sorarsanız 75 B/C iyidir, A çok küçük olmaz mı? Ayrıca omuzları geniş bir bayanım, doktorun dediğine göre bana zaten küçük meme olmaz..Herşeyin normali güzel güzel arkadaşım..Bu kistler ve büyüyen , sızlayan meme olmasa bu işe kalkışmazdım..SEVGİLERİMLE🌹
 
Canım aklıma geldi, benim dokular çok yoğunmuş bu kadar ağır olması 1800 gr:1.8 kg o yüzdenmiş..
 
Merhaba canım boyum 164 cm , kilom 64 ..Bugün pataloji raporum geldi..Benden çıkarılan kitlenin sol meme 19*15*4 cm, sağ meme 18*13*4 cm inanılır gibi değil ama cm..Yani iki göğüsten çok büyük kitleler alındı..Eski gençlikte sütyen ölçüm 75C idi ve ben bu ölçüyü seviyordum..Ancak bu kistler büyüdükçe memeler de büyüdü maalesef 75 D yi zorluyordu..Şu anda 10 gün olduğu ve korse olduğu için ölçüyü bilmiyorum ama bana sorarsanız 75 B/C iyidir, A çok küçük olmaz mı? Ayrıca omuzları geniş bir bayanım, doktorun dediğine göre bana zaten küçük meme olmaz..Herşeyin normali güzel güzel arkadaşım..Bu kistler ve büyüyen , sızlayan meme olmasa bu işe kalkışmazdım..SEVGİLERİMLE🌹
Anladim çok geçmiş olsun aramanızda 6 7 kilo gibi bir fark var ona göre de degerlendiriyorlar benimde 75 B C gibi büyük durmuyor çok biktigim için küçük olsa dedim ama bendede gayet iyi biraz kilo verirsem ordan da gider A zaten en küçük meme
 
Merhabalar ..Ben GÖĞÜS ( MEME) ameliyatına girmeden önce bu forumda çok gezdim ve ameliyattan sonra da kendimi buraya katılıp, yaşadıklarımı anlatma gereğini bir vefa borcu gibi gördüm.Bu sebeple yazıyorum..Öncelikle SEVGİLERİMLE 🌹başlamak istiyorum.Ben 58 yaşında bir bayanım.28 kasım 2025 de( yani bir hafta önce) meme küçültme ameliyatı oldum.Buraya deneyimlerimi iki bölümde paylaşacağım..NEDENLERİM VE YAŞADIKLARIM..NEDENLERİM : 1- Sol göğsümde yıllar önce (16 sene kadar önce) bir kitle bulunmuştu, eğer yıllar içinde bu göğüste farklılık hissedersem doktora gitmem söylenmişti 2- Gençliğimde 75 C olan ve doku yoğunluğu / yapısı gereği dik duran göğüslerim son 10 yılda büyümeye başlamıştı ve 75 D kap bile zor oluyordu..Sırtım dar, meme büyüktü 3- sol göğsümde sağa göre daha fazla büyüme oldu ve batmalar vardı..Ailemin ( babaannemin 36, halamın 54 yaşında )meme kanseri nedeni ile ölmesi de gidip içine baktırmam ve küçültmem için itici bir neden oldu 4- Bu etken de önemliydi korkunç SIRT AĞRILARI ile uyanıyordum 5- Alt bedenim 38 olmasına rağmen üst beden 40 dı ve artık biraz daha büyüdükleri için kıyafet seçmem zor oluyordu..Bu yazdığım nedenler çerçevesinde hem küçültüp hem de içine baktırmak istedim, neler oluyor diye…Bunu yaparken de GENEL değil ESTETİK CERRAH seçtim..DR Ekrem Keskin / Kadıköy/İstanbul…YAŞADIKLARIM..1- daha önce travma sonucu ortepedi ameliyatları olmuş, bacak ve omuza farklı zamanlarda platinler konmuş , rahim ameliyatı olmuş biri olarak bu ameliyatın sürecini çok zor bulmadım..1.8 kg doku çıkarıldı..Memem dokusu yoğun bir memeydi..75 D olmasına rağmen..Sadece 1 gece yatırdılar..3/4 saat sonra drenlerle yürü dediler..Korse sıkı olduğu için biraz zor oldu başta alışmam..Sırt üstü yatma konusu biraz zor..Ama bu konuda daha önce REFLÜ Yastığım vardı çok işe yaradı..çünkü korseli ve ağrılı ilk 2 gün yataktan yardımsız kalkmanız çok zor..Halen izlere pansuman yapıyorum..Sol göğüste memede biraz sıvı birikmesi var, doktorum normal dedi..Öyle çok ağrısı olan bir ameliyat değil bayanlar..Ancak hemen de mucize beklemeyin, oturması 6 ay sürüyormuş..Doktorum çok ilgili ve tecrübeli biriydi..Çok memnun kaldım..Fiyat bilgisi veremem çünkü her vakaya göre değişiyor anladığım..Kaç beden sütyen olmuştur derseniz, isteğim 75C/B bu ikisinden küçük de olsun istemem..😀Göğüs bir hanıma yakışıyor kanımca..Pansumanlara devam, sırt üstü yatmaya devam..Umarım bunları yazarak faydam olmuştur..Umarım herkes istediği göğ sağlıkla kavuşur..Elbette birinci neden sağlık ve sonra istenilen formda göğüslerle ÖZGÜRCE GİYİNMEK😀SEVGİLERİMLE🌹
Arkadaşlar dr ismi verebilir misiniz.. Ben Aksaray'da ikamet ediyorum.. Konya ankara da varmı Verebileceğiniz bir isim
 
Ocak sonu da benimde ameliyatım var. Haliyle araştırıyorum deli gibi önümde beni bekleyen süreci.
163cm 66kg 85E giyiyorum hem küçültme hem dijleştirme yapılacak
Hastane de 1 gece yatacağım
Ağrı sızı durumu nedir? Evde Ağrı kesici içünce geçiyor mu? Ne zaman ayaklandınız kızlar
 
Canım, 1 gece hastanede yatırıyorlar..Ağrı için ağrı kesici veriliyor..ilk 3-4 günü zor..Ondan sonraki süreç gittikçe iyiye giden..Benim 1 aya yaklaştım, artık yavaş yavaş eski tempoma dönüyorum. 1 hafta içinde ayakkanırsın ama 1 ay ağır kaldırmamaya dikkat et diyorlar..Şimdiden çok geçmiş olsun ..ÇOK OLUMLU DÜŞÜN, SÜPER OLACAKSIN🌹
 
Merhabalar ..Ben GÖĞÜS ( MEME) ameliyatına girmeden önce bu forumda çok gezdim ve ameliyattan sonra da kendimi buraya katılıp, yaşadıklarımı anlatma gereğini bir vefa borcu gibi gördüm.Bu sebeple yazıyorum..Öncelikle SEVGİLERİMLE 🌹başlamak istiyorum.Ben 58 yaşında bir bayanım.28 kasım 2025 de( yani bir hafta önce) meme küçültme ameliyatı oldum.Buraya deneyimlerimi iki bölümde paylaşacağım..NEDENLERİM VE YAŞADIKLARIM..NEDENLERİM : 1- Sol göğsümde yıllar önce (16 sene kadar önce) bir kitle bulunmuştu, eğer yıllar içinde bu göğüste farklılık hissedersem doktora gitmem söylenmişti 2- Gençliğimde 75 C olan ve doku yoğunluğu / yapısı gereği dik duran göğüslerim son 10 yılda büyümeye başlamıştı ve 75 D kap bile zor oluyordu..Sırtım dar, meme büyüktü 3- sol göğsümde sağa göre daha fazla büyüme oldu ve batmalar vardı..Ailemin ( babaannemin 36, halamın 54 yaşında )meme kanseri nedeni ile ölmesi de gidip içine baktırmam ve küçültmem için itici bir neden oldu 4- Bu etken de önemliydi korkunç SIRT AĞRILARI ile uyanıyordum 5- Alt bedenim 38 olmasına rağmen üst beden 40 dı ve artık biraz daha büyüdükleri için kıyafet seçmem zor oluyordu..Bu yazdığım nedenler çerçevesinde hem küçültüp hem de içine baktırmak istedim, neler oluyor diye…Bunu yaparken de GENEL değil ESTETİK CERRAH seçtim..DR Ekrem Keskin / Kadıköy/İstanbul…YAŞADIKLARIM..1- daha önce travma sonucu ortepedi ameliyatları olmuş, bacak ve omuza farklı zamanlarda platinler konmuş , rahim ameliyatı olmuş biri olarak bu ameliyatın sürecini çok zor bulmadım..1.8 kg doku çıkarıldı..Memem dokusu yoğun bir memeydi..75 D olmasına rağmen..Sadece 1 gece yatırdılar..3/4 saat sonra drenlerle yürü dediler..Korse sıkı olduğu için biraz zor oldu başta alışmam..Sırt üstü yatma konusu biraz zor..Ama bu konuda daha önce REFLÜ Yastığım vardı çok işe yaradı..çünkü korseli ve ağrılı ilk 2 gün yataktan yardımsız kalkmanız çok zor..Halen izlere pansuman yapıyorum..Sol göğüste memede biraz sıvı birikmesi var, doktorum normal dedi..Öyle çok ağrısı olan bir ameliyat değil bayanlar..Ancak hemen de mucize beklemeyin, oturması 6 ay sürüyormuş..Doktorum çok ilgili ve tecrübeli biriydi..Çok memnun kaldım..Fiyat bilgisi veremem çünkü her vakaya göre değişiyor anladığım..Kaç beden sütyen olmuştur derseniz, isteğim 75C/B bu ikisinden küçük de olsun istemem..😀Göğüs bir hanıma yakışıyor kanımca..Pansumanlara devam, sırt üstü yatmaya devam..Umarım bunları yazarak faydam olmuştur..Umarım herkes istediği göğ sağlıkla kavuşur..Elbette birinci neden sağlık ve sonra istenilen formda göğüslerle ÖZGÜRCE GİYİNMEK😀SEVGİLERİMLE🌹
Bende ankarada dr. Çağatay Falcıoğluna meme protezi ve dikleştirme ameliyatı oldum bugün 4. Günüm direnlerim az önce alındı. Hareket ederken hariç sıfır ağrım acım oldu. Yani dikiş ve ödemlerin harareti beni biraz yordu ama ağrım acım parola bile geçti yani neredeyse olmadı . İyiki bu operasyona girmişim ve doktor önemli arkadaşlar. Hepimize geçmiş olsun 🫠🌺
 
Bende ankarada dr. Çağatay Falcıoğluna meme protezi ve dikleştirme ameliyatı oldum bugün 4. Günüm direnlerim az önce alındı. Hareket ederken hariç sıfır ağrım acım oldu. Yani dikiş ve ödemlerin harareti beni biraz yordu ama ağrım acım parola bile geçti yani neredeyse olmadı . İyiki bu operasyona girmişim ve doktor önemli arkadaşlar. Hepimize geçmiş olsun 🫠🌺
İzler kalıyor mu dikiş birde memede his kaybı oluyormuş doğrumu his yokmuş buda zor Gerçi
 
Merhaba, ben de 1 hafta önce küçültme ameliyatı oldum. Öncesinde 80 C-D arasiydi, B ye düşmesini istedim. Dr um da B yaptığını söyledi. Ama sanki daha küçük oldu gibi hissediyorum ve bu durum biraz canımı sıktı doğrusu. Chat cpt ye sordum, ilk etapta çoğu kişinin aynı şeyi düşündüğünü, haftalar ilerledikçe meme altının dolacagini, şu anda memenin en düz döneminde olduğunu söyledi. Siz bu konuda nasıl bir tecrübe yaşadınız, payalasabilirseniz çok sevinirim.
 
Merhaba, ben de 1 hafta önce küçültme ameliyatı oldum. Öncesinde 80 C-D arasiydi, B ye düşmesini istedim. Dr um da B yaptığını söyledi. Ama sanki daha küçük oldu gibi hissediyorum ve bu durum biraz canımı sıktı doğrusu. Chat cpt ye sordum, ilk etapta çoğu kişinin aynı şeyi düşündüğünü, haftalar ilerledikçe meme altının dolacagini, şu anda memenin en düz döneminde olduğunu söyledi. Siz bu konuda nasıl bir tecrübe yaşadınız, payalasabilirseniz çok sevinirim.
Ben de 21 gün önce oldum meme küçültme ve dijleştirme ameliyatı. İlk hafta çok küçük oldu diye karar tasa tuttu açıkçası. Ama şimdi görüyorum ki gayet istediğim ölçüye gelecekler. Dikişlerin üzerindeki bantlar çıkıp kendin pansuman yapmaya yani takribi 10-15. Gün arası git aynanın karşısına ve yandan fotonu çek. Hop moralin düzelecektir.
 
Gün geçtikçe daha mı büyük görünecek şuan bana da sanki biraz fazla küçültmüş gibi geldi 5.günümdeyim cevabınıza ihtiyacım var
 
Bende geçen hafta Salı günü oldum. Görüntüden çok memnunum açıkçası. Yanlara doğru ödemim var onlar indikçe sanırım daha da oturacak görüntü.
 
Gün geçtikçe daha mı büyük görünecek şuan bana da sanki biraz fazla küçültmüş gibi geldi 5.günümdeyim cevabınıza ihtiyacım var
Gün geçtikçe daha büyük görünmez ödem inince daha küçük görünür aslında belki gözünüze çok küçük gelmiştir zamanla alışırsınız, ödem gidince tam şekli belli olur
 
Arkadaşlar selam herkese geçmis olsun daha yeni rahmim yumurtalarim alindi , 1 aylik:)zor surec ancak meme amelyati bir tik daha rahat diye dusundugumden buna öncelik tanidim.1.65 boyum kilom 68 /70 arasi gidip geliyor.85 b sirt agrilarim surekli kontrol edilen meme kitlelerim yuzunden artik catladim .
Benim sorumlarim sunlar idrar icin mesaneye sonra takiliyor mu ? Rahim amelyati sonrasi idrar yolu enfeksiyonu cok kotu oldum , o nedenle cok cekiniyorum diren herhalde gogus bolgesine takiliyor degil mi?
 
Back
X