soğan kürü

  1. U

    Soğan kürüne başlayanlar bu başlıkta toplanalım !!!!!!gelin ❤️💕🥰

    Merhaba arkadaşlar ben 5 eylülde adet oldum adet bittikten 5 gün sonra soğan kürüne başladım herhangi bir sıkıntım yok 15 gün içtim düzenli olarak 2 ekimde adetim oldu inşallah bu ay ümitliyim geçen ay içim temizlendi diye düşünüyorum bu ay tutar inşallah aranızda başlayan varsa bu başlıkta...
  2. L

    Hamilemiyim

    Merhaba hanımlar ben 2 yıllık evliyim ve polikistik over hastasıyım 2 kez aşılama oldum fakat negatif yaklaşık yaklaşık 8 aydır tedavi görmüyorum temmuzun 11 inde regl oldum regl bittikten sonra 1 hafta kadar düzensiz bı şekilde soğan kürü denedim benim regl düzensizliği olduğu için ve daha...
  3. S

    Çikolata kisti ve soğan kürü

    Merhaba kızlar size bir sorum olacakti ben 1 aydir cikolata kisti icin visanne kullaniyorum 15 gun once gittigimde kistim 1 cm kuculmustu bugun gittigimde ise geri yarim cm büyüdüğünü söyledi doktor. Sogan kurunun kist icin cok etkili olduğunu duydum visanne kullanirken sogan kürü yapabilir...
  4. M

    Soğan kürü kapalı tüpleri açar mı ?

    Merhaba bu soğan kürü tarifini çok önceden bu yana biliyorum bir tane eski eşimden çocuğum var ve tüplerim açık mı kapalı mı bilmiyorum hastaneye gitmek nasip olmadı bir türlü . Kullanan işe yarayan deneyimleyen varsa yazabilir mi acaba daha bugün başladım kasiklarimda minik bır sizi var sanki...
  5. Z

    PKO, Hashimato, Varikosel, Klomen ve Gebe kalma serüvenim

    Herkese Merhaba, Bu postu yazıp yayınlayabilmek için kadınlar kulübüne üye oldum. Mesajlara vs geri dönemem büyük ihtimalle. Siteyi şu ana kadar hep okuyucu olarak kullandım. Kullanım tecrübem yok, umarım yazdıklarım birilerinin işine yarar. Ben hamile kalmak için 9 ay uğraştım. O süreçte...
  6. G

    Soğan kürü yapan arkadaşlarım bir bakabilir mi?

    Merhaba arkadaşlar. 1 buçuk yıldır evliyim, 6 aydır deniyoruz ama tık yok. Bildiğim kadarıyla pko filan da yok. Adetlerim düzenli. Bu ay gebelik için soğan kürüne başladım. Dün 7.günüydü, şiddetli kasık ağrım oldu. Buna mide bulantısı da eşlik ediyor ara sıra. Daha önce soğan kürü yapıp böyle...
  7. S

    Doktor tavsiyesi lütfen

    Arkadaşlar merhaba 29 yaşındayım 16 aylık evliyim korunmadigimiz halde gebe kalamadım çünkü pkoluyum ilaçsız adet olamıyorum maalesef eşimin değerleri iyi ondan yana bir sıkıntı yok benim polikistik over olmamdan kaynaklı olmadı o yüzden sizden ricam İstanbul Beşiktaş ta oturuyorum Beşiktaş ve...
  8. S

    Doktor tavsiyesi lütfen

    Arkadaşlar merhaba 29 yaşındayım 16 aylık evliyim korunmadigimiz halde gebe kalamadım çünkü pkoluyum ilaçsız adet olamıyorum maalesef eşimin değerleri iyi ondan yana bir sıkıntı yok benim polikistik over olmamdan kaynaklı olmadı o yüzden sizden ricam İstanbul Beşiktaş ta oturuyorum Beşiktaş ve...
  9. S

    Ovulasyon testi

    Merhaba kızlar ovulasyon testi kullanıyorum bakar mısınız acaba yumurtlama çatlama olmuş mu 3 gündür çok silik çıkıyor pkoluyum ilaçsız adet olamıyorum maalesef son adet tarihim 13 ekimdi bitince 15 gün soğan kürü kullandım ama hala adet olmadım ara ara kasıklarım da ağrı oluyor ama fazla değil...
  10. D

    Çikolata Kisti Ve Hamilelik İçin Hayıt Otu Kullananlar?

    Merhabalar. 2 hafta önce tek taraflı çikolata kistimin olduğunu öğrendim. Zaten 2 aydır adetlerim de çok düzensizdi kanamam çoktu gecikiyordu. Hamile kalamamanın sebebi de bu galiba. Hayıt otu kullanıp kisti küçülen ve hamile kalan bi kaç kişinin yorumunu okuyunca herkese sormak istedim ve çok...
  11. S

    Hamile kalmak istiyorum 😊

    Kızlar herkese merhaba öncelikle şunu söyleyeyim Rabbim isteyen dileyen herkese hayırlı zamanda hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah kimse nasipsiz kalmasın 🙏 şimdi ben pkoluyum ilaçsız adet olamıyorum ne yazikki 15 aylık evliyim ilk bir iki ay korunduk ondan sonra hiç korunmadik ama gebelik...
  12. S

    Hamile kalmak istiyorum 😊

    Kızlar herkese merhaba öncelikle şunu söyleyeyim Rabbim isteyen dileyen herkese hayırlı zamanda hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah kimse nasipsiz kalmasın 🙏 şimdi ben pkoluyum ilaçsız adet olamıyorum ne yazikki 15 aylık evliyim ilk bir iki ay korunduk ondan sonra hiç korunmadik ama gebelik...
  13. lilypadd

    Adetten sonra kahverengi akıntı/soğan kürü

    Merhabalar arkadaşlar bununla ilgili açılan bir konu var mı diye baktım da tam olarak cevabımı alamadım. Ayın 1inde adet oldum normalde 7-8i gibi bitiyor. Bu sefer bitti ve iki üç gün sonrasında yumurtlama döneminde olan kasık ağrısı gibi bir ağrı olmaya başladı. Pembe-kahve yoğun bir akıntı...
  14. E

    Düşük ve soğan kürü???

    Merhaba arkadaşlar ben geçen hafta düşük yaptım. Evde oldu düşüğüm kürtaj falan gerekmedi. Bu ay soğan kürü yapmak istiyorum hala devam eden hafif kanamam mevcut. Sizce soğan kürü yapsam bir sorun olur mu? Temizleyici olduğunu ve Rahmi toparlama konusunda yardımcı olacağını okudum. Soğan kürü...
  15. S

    Aşılama ve Bitkisel Kürler/Cinsel Perhiz Süresi

    Merhaba güzel anneler ve anne adayları, İkinci kez aşılama olmaya karar verdim. Bugün reglimin ikinci günü iki adet myom çıktı rahmimde gebeliğe engel olan yerlerde değil. Değerlerim için güzel dedi. Eşimin değerleri içinde herhangi bir sıkıntı yok bu değerlerle hamile kalabilirsin yaptı. Tüp...
  16. S

    Soğan Kürü

    Merhaba aranızda soğan kürü uygulayıp faydasını gören var mı acaba 1 haftadır kullanıyorum ve pko yüzünden adet düzenim çok bozuk bu yüzden hamile kalamıyorum ve eşimle artık bi bebek istiyoruz cevaplarınızı bekliyorum ☺️
  17. E

    Soğan kürü

    kizlar sogan kurunden kac gun sonra adet gordunuz 9 gun gecti hala adet olmadim test negatif ??
  18. E

    soğan kürü uyguladim hala adet olmadim

    selam arkadaslar 29.03.20 - 02.04.20 son adet tarihim adetim bittikten 2 gün sonra soğan kuru uyguladim 15 gün ilk günlerde hafif kahverengi lekelenmem oldu hatta 1 gün bile sürmedi 19.04.20 son içmiştim kasık agrilarim var fakat adet olmadim 22 test yaptim negatif 26 yine yaptim negatif acaba...
  19. L

    Sogan kürü yapanlar

    Merhaba kizlar, 08 - 15.04 kadar Adet oldum ve ondan önce Sogan kürü yapmistim. Yaklasik 1 veya 1 bucuk haftadir gögüslerim agriyor böyle bir agri hic olmamisti. Karnimin üzerine yatiyorum hep ve ilk defa yatmakta zorlandim cünkü okadar agridi. Bugunden beli hafif pembemsu akinti gidip geliyo...
  20. L

    Ovulasyontestleri

    Merhaba kizlar, Ben 08.04 - 15.04 kadar adet gördüm ve 17.04 itibaren ovulasyon testleriyle basladim, hep positiv cikti (ama hic bir zaman o cizgi olmasi kadar kalin degildi) arastirdigima göre, normalde ikinci cizgide digeri gibi ayni kalinlikta olmasa gerekiyormus. Bu dogrumu? Ve bu arada ben...