Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Merhabalar,
Elimde hiç açılmamış 1 kutu Estrofem var. Ayrıca başka 1 kutudan da sadece 6 tane kullandım, gerisi duruyor, tertemiz. Artık işime yaramayacak bunlar. İhtiyacı olana ücretsiz verebilirim,
Allah evlat isteyen hepimizin yardımcı olsun.
Arkadaşlar merhaba. Nisanın 4ünde 2 adet 3. gün embriyosu transfer edildi bana. İlk tüp bebek denemem daha önceden iki sağlıklı doğumum var(ilk eşimden). 3 yıllık evliyim ve bu süre zarfında hiç gebelik yaşamadım. Eşiminde ilk eşinden ikiz çocukları var(tüp bebekle). Çok zor bir süreçmiş...
9 şubatta 3. Gün çift embriyo transferi yapıldı. 12 gün sonra beta 419, 14 gün sonra beta 1075 geldi. 2 gün sonra kese için gidicez ama ben çok endişeliyim. Sizce bu beta değerleri ikiz olduğunu gösterir mi? Deneyimi ya da bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim
Merhabalar,
Bu ay dördüncü tüp bebek denememize başlıyoruz. Tek başıma bu süreçte ilerlemek istemiyorum ama çevremdekilere de anlatmak beni daha da çok üzüyor.. Burada belki birbirimize destek oluruz diye düşündüm.