• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

tüp bebek 2026

  1. H

    Edirne ve çevre illerde tüp bebek hast.önerisi

    Merhaba edirne ve çevre illerde tüp bebek tedavisi için önerdiginiz hastane doktor var mı lütfen önerilerinizi bekliyorum
  2. E

    Tüp Bebek ilaçlarımı ücretsiz vereceğim,

    Merhabalar, Elimde hiç açılmamış 1 kutu Estrofem var. Ayrıca başka 1 kutudan da sadece 6 tane kullandım, gerisi duruyor, tertemiz. Artık işime yaramayacak bunlar. İhtiyacı olana ücretsiz verebilirim, Allah evlat isteyen hepimizin yardımcı olsun.
  3. selenmltm

    Transfer sonrası 5. Gün

    Arkadaşlar merhaba. Nisanın 4ünde 2 adet 3. gün embriyosu transfer edildi bana. İlk tüp bebek denemem daha önceden iki sağlıklı doğumum var(ilk eşimden). 3 yıllık evliyim ve bu süre zarfında hiç gebelik yaşamadım. Eşiminde ilk eşinden ikiz çocukları var(tüp bebekle). Çok zor bir süreçmiş...
  4. farah0746

    Progestan Fitil

    Progestan fitil kullanıyorum günde 4 defa. İdrar yolu enfeksiyonu geçiyormuşum gibi ağrı ve yanma oluyor. Yaşayan var mı ?
  5. farah0746

    Çift embriyoda beta sonucu

    9 şubatta 3. Gün çift embriyo transferi yapıldı. 12 gün sonra beta 419, 14 gün sonra beta 1075 geldi. 2 gün sonra kese için gidicez ama ben çok endişeliyim. Sizce bu beta değerleri ikiz olduğunu gösterir mi? Deneyimi ya da bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim
  6. kurabiyeme-yolculuk

    Şubat'ta Tüp Bebeğe Başlayacaklar Destek Olalım

    Merhabalar, Bu ay dördüncü tüp bebek denememize başlıyoruz. Tek başıma bu süreçte ilerlemek istemiyorum ama çevremdekilere de anlatmak beni daha da çok üzüyor.. Burada belki birbirimize destek oluruz diye düşündüm.
Back
X