hep yazdigim bir arkadasim var. ozel saglik sigortasi karsiliyor diye cocugunu en guzel uzman psikiyatrlara götürdü "konusamiyor" diye
istisnasiz hepsi "cok ilgisiz kalmiş, uyaran eksikligi var, tvyi kapa, her gün dısari cikar, elini kullanacagi dokunacagi yerlere götür, kreşe yazdir" dedi durdu. hicbirini yapmadi, hala tv acmaya devam etti, yemek yerken bile mutfakta tv yok diye tablet acar verirdi. sonra cocuk konusamayinca biraz ek ucretini verip daha yuksek titri olan doktora giderdi.
ortamlarda da hep "neler yapmadim ki en guzel doktorlara profesorlere götürdüm, konusmuyor" derdi.
konu sahibi de o ekolden