• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

20 Şubat Yumurtlama, Belirtiler

dznt521

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Haziran 2022
Mesajlar
360
Emoji Skoru
162
Puanlar
53
Yaş
31
Kızlar iyi akşamlar. Bende PCOS var. Son adet tarihim 1 Şubat’ta başladı. 19 Şubat akşamı ile 20 Şubat akşamları arasında ovülasyon testinde pik gördüm. Büyük ihtimalle 21 Şubat’ta yumurta çatladı. Dün DPO 9’du predictor erken gebelik testi yaptım negatifti. Bugün akşam başlayan bir kasık ağrısı ve bel ağrısı var ve yine akşam artan şeffaf renkte çok fazla akıntım var. Her akıntı olduğunda lavaboya regl oldum mu acaba diye gidiyorum ama normal şeffaf beyaz akıntı oluyor. Yarın sabah ilk idrarla yine test yapacağım. Varsa dpo11’de çıkar mı sizce? Bu belirtileri daha önceden yaşayanlar varsa sizce hamilelik belirtisi mi regl belirtisi mi?
 
Bence bekle canım adet günü ya da gecikmesi olunca yap
Normalde geçen aya göre 1 Mart’ta olması gerekiyordu ama sonra öğrendim ki yumurtlamadan genelde 14 gün sonra regl olurmuş 6 Mart gibi tahmin ediyorum regl tarihimi
 
Adet gecikmesi olmadan da betahcg doğru sonuç verir mi ilişkilerim 27 ve 30 Ekim’de oldu
İlk betam 27 Kasım’da <2,00
İkinci betam 15 Aralık’da <2,00 çıktı 18 gün arayla değişmemiş, sabit kalmış
 
Kızlar bende var mı sizce bu sabah yaptım adet gecikmem vardi
 

Eklentiler

  • IMG_7298.webp
    IMG_7298.webp
    243,7 KB · Görüntüleme: 169
  • IMG_7296.webp
    IMG_7296.webp
    25,3 KB · Görüntüleme: 170
  • IMG_7295.webp
    IMG_7295.webp
    11,3 KB · Görüntüleme: 170
Var gibi görünüyor canım yumurtlamanı takip ettin mi yumurtlamadan sonra kaçıncı günündü
Yok canım hic takip etmedim ama tahmini 15 yumurtlamaydı 14-16-19 beraberligimiz oldu bu sabah da test böyle cikti iste ama umutlanmak istemiyorum
 
Kızlar bu ay Klomen kullandım 2 tane olgun yumurtam vardı rahim duvarı kalınlığımda normaldi Hsg çektirdim oda iyi spermde iyi şimdiye kadar beyaz akıntım oluyordu bugün kesildi akıntım 3 4 gündür de kasıklarımda belimde bacağımda ağrı var chatgbt %70 regl diyor ama ben hep regl öncesi akıntı yaşardım sonra regl olurdum bu sefer kesildi umutluydum böyle diyince çok üzüldüm 1 buçuk yıldır deniyorum benim gibi olan varmı cidden buna ihtiyacım var
 
Kızlar bu ay Klomen kullandım 2 tane olgun yumurtam vardı rahim duvarı kalınlığımda normaldi Hsg çektirdim oda iyi spermde iyi şimdiye kadar beyaz akıntım oluyordu bugün kesildi akıntım 3 4 gündür de kasıklarımda belimde bacağımda ağrı var chatgbt %70 regl diyor ama ben hep regl öncesi akıntı yaşardım sonra regl olurdum bu sefer kesildi umutluydum böyle diyince çok üzüldüm 1 buçuk yıldır deniyorum benim gibi olan varmı cidden buna ihtiyacım var
Ne oldu durumunuz ben de şu am sizle aynı gibiyim de chat gbt adet belirtisi diyor bana da
 
Back
X