- Katılım
- 10 Haziran 2022
- Mesajlar
- 360
- Emoji Skoru
- 162
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 31
Kızlar iyi akşamlar. Bende PCOS var. Son adet tarihim 1 Şubat’ta başladı. 19 Şubat akşamı ile 20 Şubat akşamları arasında ovülasyon testinde pik gördüm. Büyük ihtimalle 21 Şubat’ta yumurta çatladı. Dün DPO 9’du predictor erken gebelik testi yaptım negatifti. Bugün akşam başlayan bir kasık ağrısı ve bel ağrısı var ve yine akşam artan şeffaf renkte çok fazla akıntım var. Her akıntı olduğunda lavaboya regl oldum mu acaba diye gidiyorum ama normal şeffaf beyaz akıntı oluyor. Yarın sabah ilk idrarla yine test yapacağım. Varsa dpo11’de çıkar mı sizce? Bu belirtileri daha önceden yaşayanlar varsa sizce hamilelik belirtisi mi regl belirtisi mi?