- Katılım
- 21 Kasım 2024
- Mesajlar
- 1.441
- Emoji Skoru
- 1.638
- Puanlar
- 53
Herkese merhaba
30 yaşındayım, ergenliğe çok erken girdim(4.sınıf sonu) ve o günden beri de PCOS um. Çok doktor gezdim. Kimi doğum kontrolle regl gördürdü kimi bu ilacı bu yaşta sana neden verdiler bırak dedi. Günün sonunda doğum kontrol hapı kullanmadan 6 ay regl olmadığım oldu. Ve çook uzun yıllar kullanmak durumunda kaldım. Kilolu değilim, hipoglisemi(şeker düşüklüğüm) var, troidlerim normal. 2 yıldır çocuk isteği nedeniyle doğum kontrol hapını bırakıp duphaston ile regl oluyordum, 1 sene sonunda kendi kendine gebelik olmadı tabi ki. Geçtiğimiz yaz önce letu hap çatlatma iğnesi ile denedik, olmadı, gonal f + çatlatma iğnesi ile denedik olmadı, eylül ayında aşılama yaptık tutmadı. Yumurtam ilaçlarla büyüyor bu arada, ama bence çatlatma iğnesile bile çatlamadığı oldu(kist oluştu) 5 aylık uğraşlar sonucu olmadı yani, eylülden beri herhangi bir çabam olmadı. Yani doğal yollardan denedik ama doktora vs gitmedim zaten bu süreçte ilaçlardan bedenim çok yoruldu bir anda 7 kg aldım(2 ayda falan)
Şuan tekrar verdim. Kendi kendime regl olamadığım için, yani yumurtam ideal boyuta ulaşıp kendi kendine çatlamadığı için doğal yollardan imkansız gözüyle bakıyorum. Yaz sonu tüp bebek deneyeceğim. Pcos olup kendiliğinden nasıl gebe kalıyorlar Hiiç anlamıyorum. Ama en azından tüp bebekte şans var diyorum. Bu ya da buna benzer süreç yaşayan var mı? Tüp bebek süreci de gözümü korkutuyor açıkçası onca ilacı kullandıktan sonra tüp bebekte daha çok ilaç yüklemesi oluyor. Yorumlarınızı bekliyorum hanımlar. Allah hepimize şifa versin inşallah
30 yaşındayım, ergenliğe çok erken girdim(4.sınıf sonu) ve o günden beri de PCOS um. Çok doktor gezdim. Kimi doğum kontrolle regl gördürdü kimi bu ilacı bu yaşta sana neden verdiler bırak dedi. Günün sonunda doğum kontrol hapı kullanmadan 6 ay regl olmadığım oldu. Ve çook uzun yıllar kullanmak durumunda kaldım. Kilolu değilim, hipoglisemi(şeker düşüklüğüm) var, troidlerim normal. 2 yıldır çocuk isteği nedeniyle doğum kontrol hapını bırakıp duphaston ile regl oluyordum, 1 sene sonunda kendi kendine gebelik olmadı tabi ki. Geçtiğimiz yaz önce letu hap çatlatma iğnesi ile denedik, olmadı, gonal f + çatlatma iğnesi ile denedik olmadı, eylül ayında aşılama yaptık tutmadı. Yumurtam ilaçlarla büyüyor bu arada, ama bence çatlatma iğnesile bile çatlamadığı oldu(kist oluştu) 5 aylık uğraşlar sonucu olmadı yani, eylülden beri herhangi bir çabam olmadı. Yani doğal yollardan denedik ama doktora vs gitmedim zaten bu süreçte ilaçlardan bedenim çok yoruldu bir anda 7 kg aldım(2 ayda falan)
Şuan tekrar verdim. Kendi kendime regl olamadığım için, yani yumurtam ideal boyuta ulaşıp kendi kendine çatlamadığı için doğal yollardan imkansız gözüyle bakıyorum. Yaz sonu tüp bebek deneyeceğim. Pcos olup kendiliğinden nasıl gebe kalıyorlar Hiiç anlamıyorum. Ama en azından tüp bebekte şans var diyorum. Bu ya da buna benzer süreç yaşayan var mı? Tüp bebek süreci de gözümü korkutuyor açıkçası onca ilacı kullandıktan sonra tüp bebekte daha çok ilaç yüklemesi oluyor. Yorumlarınızı bekliyorum hanımlar. Allah hepimize şifa versin inşallah