Merhaba, ilk günümün gecesinden yaziyorum sizlere. Bugün lipo ve karin germe ameliyati oldum. Zor bir ameliyat arkadaşlar gercekten cok zor, oksuremiyorsun ki ben sürekli öksürürüm. Suan gece 3.5 uyuyamıyorum. Umarim bende diğer arkadaşlar gibi yaptirdigima değdi diyebilirim suan korse var göremiyorum.. gelişmeleri aktarırım