• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

360 lipo + karin germe ameliyati oldum

duyquner

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Nisan 2026
Mesajlar
3
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
34
Merhaba, ilk günümün gecesinden yaziyorum sizlere. Bugün lipo ve karin germe ameliyati oldum. Zor bir ameliyat arkadaşlar gercekten cok zor, oksuremiyorsun ki ben sürekli öksürürüm. Suan gece 3.5 uyuyamıyorum. Umarim bende diğer arkadaşlar gibi yaptirdigima değdi diyebilirim suan korse var göremiyorum.. gelişmeleri aktarırım
 
Merhaba, bugün 2. Günüm daha iyiyim. Korselerimi çıkardılar ve görüntüyü gördüm. Odemli olmasına rağmen harika duruyor. Bu cok guzel motive ediyor.. ağrılar daha dayanilir oluyor.. tabi korseyi sonra tekrar giydirdiler:)
 
Geçmiş olsun nerede oldunuz fiyatı nedir
 
Merhabalar çok geçmiş olsun. Bende şuan doktor araştırma aşamasındayım bende olmak istiyorum. Hangi il de hangi doktora oldunuz acaba birde hangi rakama anlaştınız.
cevap verebilirseniz çok sevinirim gerçekten çok fazla görüşmem var bu hafta ve çok kararsızım.
 
Merhabalar, ben 100 bine anlaştım. Ancak doktorumu hic önermiyorum. Cunku kendisini sadece 2 kere gordum. Ilgisiz biri. 2 gun yatışım oldu. Bir çizim yapılırken bir de taburcu olacağım sabah gordum kendisini. Ameliyat olduktan sonra bile görmedim. Kasap gibi bisey yani. O yuzden önermiyorum asla. 9. Gunum benim. Daha iyiyim sadece bunu söyleyebilirim
 
Merhabalar, ben 100 bine anlaştım. Ancak doktorumu hic önermiyorum. Cunku kendisini sadece 2 kere gordum. Ilgisiz biri. 2 gun yatışım oldu. Bir çizim yapılırken bir de taburcu olacağım sabah gordum kendisini. Ameliyat olduktan sonra bile görmedim. Kasap gibi bisey yani. O yuzden önermiyorum asla. 9. Gunum benim. Daha iyiyim sadece bunu söyleyebilirim
Cok geçmiş olsun Hangi hastanede oldunuz doktorumuz kim yanlışlıkşa gitmeyelim
 
Merhabalar, ben 100 bine anlaştım. Ancak doktorumu hic önermiyorum. Cunku kendisini sadece 2 kere gordum. Ilgisiz biri. 2 gun yatışım oldu. Bir çizim yapılırken bir de taburcu olacağım sabah gordum kendisini. Ameliyat olduktan sonra bile görmedim. Kasap gibi bisey yani. O yuzden önermiyorum asla. 9. Gunum benim. Daha iyiyim sadece bunu söyleyebilirim
Geçmiş olsun. Ameliyat öncesi nasıldı karnınız çok mu büyüktü sarkık mıydı? Doğumdan sonra bende de kaldı çok çirkin duruyor.
Birde ücret ne kadar verdiniz özelden veya buradan yazabilir misiniz
 
Merhaba, ilk günümün gecesinden yaziyorum sizlere. Bugün lipo ve karin germe ameliyati oldum. Zor bir ameliyat arkadaşlar gercekten cok zor, oksuremiyorsun ki ben sürekli öksürürüm. Suan gece 3.5 uyuyamıyorum. Umarim bende diğer arkadaşlar gibi yaptirdigima değdi diyebilirim suan korse var göremiyorum.. gelişmeleri aktarırım
Bende 24 nisanda oldum çok fazla ödemim var sizde durumlar nasıl
 
Back
X