• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

5+4 pembe/kırmızı leke

gizemiyav

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Aralık 2025
Mesajlar
50
Emoji Skoru
15
Puanlar
3
Yaş
31
Merhaba arkadaşlar,

5+4’teyim. Bu ikinci gebeliğim. İlk gebeliğim kimyasaldı kese görmeden 5. haftada kaybettim. Kahverengi akıntı ve arkasından artarak gelen kırmızı akıntı örüntüsü vardı. İlk gebeliğimde zaten hcg düşük başlamıştım ve yeterince artarak devam etmiyordu. Çok da sürpriz olmamıştı.

Fakat bu gebeliğimde hcg olması gerektiği şekilde ikiye katlanıyordu. Progestronum 25.5 sonucunu almıştım. 5. Haftanın başında ara ara kahverengi akıntı gelip gidiyordu. 5+2’de kese görmüştüm. Doktor implantasyondan kaynaklı kafana takacak bir şey yok demişti ama bugün artık peçeteye ve tuvalete pembemsi/kırmızı diyebileceğim bir akıntı gördüm. İçinde parçacık olduğunu sanmıyorum ama bu beni çok endişelendirdi. Başına benzer bir olay gelen var mı? Yeniden düşük yapmaktan korkuyorum.
 
Merhaba arkadaşlar,

5+4’teyim. Bu ikinci gebeliğim. İlk gebeliğim kimyasaldı kese görmeden 5. haftada kaybettim. Kahverengi akıntı ve arkasından artarak gelen kırmızı akıntı örüntüsü vardı. İlk gebeliğimde zaten hcg düşük başlamıştım ve yeterince artarak devam etmiyordu. Çok da sürpriz olmamıştı.

Fakat bu gebeliğimde hcg olması gerektiği şekilde ikiye katlanıyordu. Progestronum 25.5 sonucunu almıştım. 5. Haftanın başında ara ara kahverengi akıntı gelip gidiyordu. 5+2’de kese görmüştüm. Doktor implantasyondan kaynaklı kafana takacak bir şey yok demişti ama bugün artık peçeteye ve tuvalete pembemsi/kırmızı diyebileceğim bir akıntı gördüm. İçinde parçacık olduğunu sanmıyorum ama bu beni çok endişelendirdi. Başına benzer bir olay gelen var mı? Yeniden düşük yapmaktan korkuyorum.
 
Sizi üzmek istemem ama eğer tuvalete akıyorsa bi sıkıntı vardık düşük yapıyorda olabilirsiniz hastaneye gittiniz mi
 
Sizi üzmek istemem ama eğer tuvalete akıyorsa bi sıkıntı vardık düşük yapıyorda olabilirsiniz hastaneye gittiniz mi
Tuvalete akmıyor peçeteyle silerken görüyorum. Yurtdışındayım henüz prenatal doktorum yok ama aile doktorumla bugün görüşeceğim
 
Evet görüşmeniz iyi olur lekenme normal karşılanıyor ama duruma göre değişir belki ilaç başlatırlar sağlıcakla alın kuçağınıza inşallah
 
Merhaba arkadaşlar,

5+4’teyim. Bu ikinci gebeliğim. İlk gebeliğim kimyasaldı kese görmeden 5. haftada kaybettim. Kahverengi akıntı ve arkasından artarak gelen kırmızı akıntı örüntüsü vardı. İlk gebeliğimde zaten hcg düşük başlamıştım ve yeterince artarak devam etmiyordu. Çok da sürpriz olmamıştı.

Fakat bu gebeliğimde hcg olması gerektiği şekilde ikiye katlanıyordu. Progestronum 25.5 sonucunu almıştım. 5. Haftanın başında ara ara kahverengi akıntı gelip gidiyordu. 5+2’de kese görmüştüm. Doktor implantasyondan kaynaklı kafana takacak bir şey yok demişti ama bugün artık peçeteye ve tuvalete pembemsi/kırmızı diyebileceğim bir akıntı gördüm. İçinde parçacık olduğunu sanmıyorum ama bu beni çok endişelendirdi. Başına benzer bir olay gelen var mı? Yeniden düşük yapmaktan korkuyorum.
Merhabalar güncel durumunuz hakkında bilgi verir misiniz şuan aynı şeyleri yaşıyorum da 😔
 
Merhaba, sonraki ultrasonda doktor ufak bir kanama alanım olduğunu söyledi. Kanamanın ondan kaynaklanabileceğini söyledi. Progesterone vermedi. Sadece dinlendim lekelenme 6. Hafta ortalarında kesildi. 6+4te doktor bir kese daha gördü onun daha embriyo, kalp atışı yoktu sadece yolk kesesi görünüyormuş. Lekelenmem onun implantasyonundan kaynaklarla olabileceği ihtimali de doğdu. Şimdilik çok şükür bir şeyim yok. Biliyorum insana kafayı yediriyor ama bu tarz lekelenmeler neredeyse her hamileninin başına gelebiliyormuş. Rengi kırmızıya dönüp miktarı atrmıyorsa aşırı sert kramplarınız da yoksa hiç enseşelenmeyin derim inşallah hiçbir şeyiniz yok sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız 💕
 
Merhaba, sonraki ultrasonda doktor ufak bir kanama alanım olduğunu söyledi. Kanamanın ondan kaynaklanabileceğini söyledi. Progesterone vermedi. Sadece dinlendim lekelenme 6. Hafta ortalarında kesildi. 6+4te doktor bir kese daha gördü onun daha embriyo, kalp atışı yoktu sadece yolk kesesi görünüyormuş. Lekelenmem onun implantasyonundan kaynaklarla olabileceği ihtimali de doğdu. Şimdilik çok şükür bir şeyim yok. Biliyorum insana kafayı yediriyor ama bu tarz lekelenmeler neredeyse her hamileninin başına gelebiliyormuş. Rengi kırmızıya dönüp miktarı atrmıyorsa aşırı sert kramplarınız da yoksa hiç enseşelenmeyin derim inşallah hiçbir şeyiniz yok sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız 💕
Çok teşekkür ederim ♥️ sizde sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah 🌸
 
Merhaba, sonraki ultrasonda doktor ufak bir kanama alanım olduğunu söyledi. Kanamanın ondan kaynaklanabileceğini söyledi. Progesterone vermedi. Sadece dinlendim lekelenme 6. Hafta ortalarında kesildi. 6+4te doktor bir kese daha gördü onun daha embriyo, kalp atışı yoktu sadece yolk kesesi görünüyormuş. Lekelenmem onun implantasyonundan kaynaklarla olabileceği ihtimali de doğdu. Şimdilik çok şükür bir şeyim yok. Biliyorum insana kafayı yediriyor ama bu tarz lekelenmeler neredeyse her hamileninin başına gelebiliyormuş. Rengi kırmızıya dönüp miktarı atrmıyorsa aşırı sert kramplarınız da yoksa hiç enseşelenmeyin derim inşallah hiçbir şeyiniz yok sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız 💕
Mrh . Bende 5+3 haftalık hamileyim ve kahverengi leke bendede ilk ogrendigim günden bugüne kadar devam ediyor yani aralığın 13 den bu yana devam ediyor progestan hapa basladim dün Dr gittim kese göründü am bebek şuan görünmedi bu haftalarda normal dedi 2 hafta sonra gel dedi bu lekeler beni korkutuyor aslında sizin ne zaman kesildi yad bebek ne zaman gorundu
 
Mrh . Bende 5+3 haftalık hamileyim ve kahverengi leke bendede ilk ogrendigim günden bugüne kadar devam ediyor yani aralığın 13 den bu yana devam ediyor progestan hapa basladim dün Dr gittim kese göründü am bebek şuan görünmedi bu haftalarda normal dedi 2 hafta sonra gel dedi bu lekeler beni korkutuyor aslında sizin ne zaman kesildi yad bebek ne zaman gorundu
merhaba, benim kahverengi lekenmelerim neredeyse 1 hafta önce kesildi. Bende görüp endişe etmiştim, ilk işim acile gitmek oldu çok şükür herhangi bir kanama alanım yoktu. Doktor her ihtimale karşı progestan fitil vermişti. İnsan endişe ediyor ister istemez ama içiniz ferah olsun, kanama için de bir sebeb bulamamışlardı. Size tavsiyem rahatlamaya çalışıp stres olmamanız. Bazı gebelikler böyle olabiliryormuş. İnşallah bir sonraki gittiğinizde bebişide görürsünüz.
 
merhaba, benim kahverengi lekenmelerim neredeyse 1 hafta önce kesildi. Bende görüp endişe etmiştim, ilk işim acile gitmek oldu çok şükür herhangi bir kanama alanım yoktu. Doktor her ihtimale karşı progestan fitil vermişti. İnsan endişe ediyor ister istemez ama içiniz ferah olsun, kanama için de bir sebeb bulamamışlardı. Size tavsiyem rahatlamaya çalışıp stres olmamanız. Bazı gebelikler böyle olabiliryormuş. İnşallah bir sonraki gittiğinizde bebişide görürsünüz.
Bugün hapim bittiği için Dr gittim kendi Dr. Bugün başka hastanedeydi bende onun yerine bakan Dr muayene oldum 6+3 deyiz alttan bakmak istedi ben istemedim üstten baktı kese haftasına göre çok iyi dedi 14mm ama içini göremedi daha haftaya belli olur dedi ama yinede Beta istedi pazartesi gel dedi Beta yüksek çıkarsa bir öncekine göre gitmem Perşembe kendi Dr. var randevum
 
merhaba, benim kahverengi lekenmelerim neredeyse 1 hafta önce kesildi. Bende görüp endişe etmiştim, ilk işim acile gitmek oldu çok şükür herhangi bir kanama alanım yoktu. Doktor her ihtimale karşı progestan fitil vermişti. İnsan endişe ediyor ister istemez ama içiniz ferah olsun, kanama için de bir sebeb bulamamışlardı. Size tavsiyem rahatlamaya çalışıp stres olmamanız. Bazı gebelikler böyle olabiliryormuş. İnşallah bir sonraki gittiğinizde bebişide görürsünüz.
Bu arada siz ne zaman gördünüz bebeğinizi kalp atışını ne zaman duydunuz
 
Bugün hapim bittiği için Dr gittim kendi Dr. Bugün başka hastanedeydi bende onun yerine bakan Dr muayene oldum 6+3 deyiz alttan bakmak istedi ben istemedim üstten baktı kese haftasına göre çok iyi dedi 14mm ama içini göremedi daha haftaya belli olur dedi ama yinede Beta istedi pazartesi gel dedi Beta yüksek çıkarsa bir öncekine göre gitmem Perşembe kendi Dr. var randevum
Bende 6+4 de gitmiştim. Kendisi üstten bakınca keseyi gördü ama bebegi görmek ve kalp atışını duymak için vaninal muayene oldum. O gün kalp atışı da duyuldu ama tabiki vajinal baktığı için. Ben tam olarak 7+5 kendim duydum vajinal muayene olmadan. İnşallah sizde de öyle olur.
 
Bende 6+4 de gitmiştim. Kendisi üstten bakınca keseyi gördü ama bebegi görmek ve kalp atışını duymak için vaninal muayene oldum. O gün kalp atışı da duyuldu ama tabiki vajinal baktığı için. Ben tam olarak 7+5 kendim duydum vajinal muayene olmadan. İnşallah sizde de öyle olur.
Yani ilk üstten baktığında 6+4 haftalıkken sen bebeği görmemişti alttan bakincami bebeği görüp kalp atışını duydu valla gergin bir bekleyiş Perşembe belli olucak ama cuma kan verdim beta hala cikmamis semt polikliniğinde vermiştim inşallah bende görüp duyarım
 
Bende 6+4 de gitmiştim. Kendisi üstten bakınca keseyi gördü ama bebegi görmek ve kalp atışını duymak için vaninal muayene oldum. O gün kalp atışı da duyuldu ama tabiki vajinal baktığı için. Ben tam olarak 7+5 kendim duydum vajinal muayene olmadan. İnşallah sizde de öyle olur.
Bende pazartesi 6+5 de gideceğim karından vajinalden nerden olursa artık duyarım insallah
 
Back
X