- Katılım
- 9 Ağustos 2019
- Mesajlar
- 11
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi duyguluhanim22
-
- #1
Saçımda yanma vs. Olmadı sadece renk eşitsizliği oldu kendim yaptığım için bi 7,1 le cila yapsam bu renk eşitsizliği kırılırmı sizce? Çok çiğ bi sarı olduAferin. 50 - 60 (!) TL kuaför masrafından kaçarken evde iki katına çıkartacaksın. Saçlarını yakmaya, kırmaya hazırsan evde devam uğraş. Koyu renkle üstünden geçip, en azından çok fazla açık yerleri dip renginle eşitlik sağlayabilirsin bir nebze de olsa. Ama istediğin kadar uğraş, her renkte bir patlak verecektir. Yani tam nerede kesildiği, nerede başladığı belli olur. Bazen işi ehline bırakmalı...
Ben o yuzden fazla yıpratmadan bu saçı biraz iyi hale sokmak istiyorum. Daha fazla açıcı uygularsam yanabilir saçım ilkte bisey olmadı ama sonra olabilir. Teşekkür ederim yanıtın içinSmdi soylemek isterim ama yapamazsan daha cok mafedersin
1. krem acici kullanabilirsin uclarina sen kendin belirle acilana kdr sur oncesi bakim yap saclarin cok parlak ve guzel yipratacaktir. 15 dk ideal olablr sacin acik zaten(En iisi vazgec saridan bence )
2. Uclari boyya sadece yikamaya yakin tarakla hafifce tara diplere gelmeden gecisi yumusatmak icin
3. Bu islemi yapiyorsan mutlka boya surmek gerekiyor
4. Yikadiktan snra islakken ne renk istiyorsan uclarini o boyayi sadece suyla karistirip dibe gelmeden uygula sac kremi gb sur yika cila atms oluyorsun
Kullu kumral olabilir kullu sari olablr
5 ayni sekilde uclara uyguladiginda da genis tarakla tara Kendin yaparsan yakma ihtimaln yiprtma ihtimaln cok fzla