- Katılım
- 9 Ağustos 2019
- Mesajlar
- 11
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi duyguluhanim22
- #1
arkadaşlar iki gün önce saçlarımı bir açıcıyla actım ama renkler arasında çok eşitsizlik oldu(benim amacım sadece uclara doğru sarı geçiş vermekti) daha sonra 20-25 dk beklettim sonuç bu. Doğal olmayan saçlar ve benim diplerim çok koyu ben bu saçı nasıl düzeltebilirim cila yapsam olurmu sarılar fazla kaybolmasa eşitsizlik gitse 7.1 le . Ya da üstüne sarı boya mı sürsem bu eşitsizliklerin bilemedim fikri olan acil yazsın dipler koyu altlar çiğ sarı oldu 