Yok cidden hani hayvanları koruma adına kedi evi şu bu gibi topiklerin var mı diye baktım
Sonra da o konuna şaşırdım
Bu da bir tercih tabi, ben gayet saygılıyım
Ama bekarken pek akla gelmeyecek bir iş, tüp bağlatmak. Bağlatmayı da geç sen adet olmayı bile istemiyorsun
Alay etmek için değil gerçek anlamda uzman yardımı düşündüm hormonlarına bi baktır olmadı
Cidden şaşırdım yani
Sen öyle mutlusun
Ben böyle
Ben et yemeyenin zekasında aksaklıklar vardır demiyorum mesela, o seni bağlar
Ama sen kurban kesene canidir diyosun ve bu bir kesime hakarettir
Kibar kibar yazınca da hakarettir, sonucu değiştirmez
Önümüzdeki kurban bi porsiyon da senin için yiyeceğim
Hadi iyi forumlar