- Katılım
- 20 Ekim 2020
- Mesajlar
- 10.616
- Emoji Skoru
- 34.731
- Puanlar
- 598
- Yaş
- 26
Birde bizim aile kuyumcumuz var ve adamın bilgileri çok iyi altın fiyatları hakkında ne derse doğru çıkıyor diyebilirim .Kuyumcumuz dedi ki elinizdeki altınları 2023 tarihine kadar bozdurmayin o zaman çok yükselecek demişti ve birde demişti ki gram zarar ettirir çeyrek almanız daha mantıklı demişti .Kızlar konu çok açık başlıkta yazdığım gibi
435-440 bandındayken gram aldık toplu bir para gelmişti
Ama o günden beri bu altındaki düşüş beni çok strese soktu.
Lütfen bilgisi olan rahatlatmak isteyen yazsın ne zaman yükselir daha da düşer mi
Niyetimiz aslında 1 yıl falan hiç bozdurmamaktı.
Ama böyle düştükçe stresim artıyor