- Katılım
- 4 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 1.814
- Emoji Skoru
- 2.380
- Puanlar
- 83
- Konu Sahibi Aykadarguzel
- #1
Merhaba hanımlar. Anne tarafımdan bahsedeceğim. Dedem ve anneannem çok haksızlık yapıyorlar. Annem babamdan boşandığı için ben biraz ortada kaldım küçüklüğümde dedemlerle büyüdüm. Şimdi de annem onlar seni büyüttü diyerek herşeyi sineye çekmemi bekliyor. Evin içinde adaletsizlik olduğunda sesimi çıkartırsam kızıyor. Dedem anneme evlerinden birini verdi ama ortada oturmuyoruz müstakil ev zaten sobalı kiracı da bulunmuyor öylece boş boş duruyor. Yani bize hiç bir şekilde faydaları yok ama herşeyimize karışmak istiyorlar ben sınır çizince de kavga çıkıyor. Böyle aile içi adaletsizliklere karşı nasıl davranmak gerekiyor? Özellikle yazları gidiyorum ben gelinler var ananemle zaten geçinemiyorlar herkes birbirine laf sokuyor. Bu ortama girmek istemiyorum ama yazları maruz kalıyorum. Açıkçası hiç birini artık eskisi gibi sevemiyorum. Ben evli değilim ama evlenmek istesem sanki çok kaotik bir ailem varmış gibi hissediyorum. Bilmiyorum ne yapacağımı.