- Katılım
- 1 Mayıs 2023
- Mesajlar
- 66
- Emoji Skoru
- 80
- Puanlar
- 38
Herkese merhaba. Gerek çevremde gerek burda ailesiyle görüşmeyen, tamamen silen insanlara rastladım. İnsan başına gelmeden pek anlayamıyormuş. Size kısaca annemle olan ilişkimden bahsetmek istiyorum; küçüklüğümden beri hep yalnızdım, annem varlıklı bir aileden geliyordu, onların yardımlarıyla geçiniyordu öyle söyleyeyim. Ömrü boyunca hangi işe girse ya kavga ederek çıktı ya da bu iş çok zor diye bıraktı. Ailesinin durumu bozulunca maalesef uzun bir süre maddi sıkıntılar çektik, ben hem dışardan okudum hem çalıştım. Annemin uzun yıllar alkol problemi vardı, yanlış arkadaşlıklar, yanlış ilişkiler yaşadı hep. Hatta öyle raddeye geliyordu ki hayatımı bile tehlikeye atıyordu. Evlendim, çocuklarım oldu, anneme küçük bir ev aldım kiralarda sürünmesin, en azından bu derdi bitsin diye. Eşimin bağlantıları sayesinde 3-4 defa anneme çok güzel iş de buldum, fakat yine tutunamadı. Maddi olarak hep destek oldum ama sorunlar asla bitmedi. Arkadaşlar ben çok yoruldum, kalbim, ruhum, sinirlerim gerçekten çok çok yorgun. Ben artık özgür olmak istiyorum, acaba bugün ne yapacak? Bugün nasıl bir dert açacak diye düşünmek istemiyorum. Olmuyor, ne bir minnet duygusu ne de destek asla görmüyorum. Ben 7 yaşımdan beri beslenmemi bile kendim hazırlardım, annem okul hayatım boyunca uyanmazdı beni geçirmeye. Biliyorum mazide kaldı, ama özellikle ben anne olduktan sonra bu anılar, yaşadığım güvensizlik, belirsizlik, utanç ve yok olma isteğimi hatırladıkça kalbim çok acıyor. Annemi komple hayatımdan silmek istiyorum, her yerden engelleyip hayatımdan çıkarmak istiyorum. O yalnız kalmaz, kalabalık ailesi var. Benim gibi annesiyle problem yaşayanlar, görüşmeyenler özellikle nasıl bir yol izlediniz? Lütfen sizin tecrübenize çok ihtiyacım var. Tamamen kurtulabildiniz mi? Şimdiden herkese çok teşekkür ederim.