Alttaki Sende ... Var m?

yelda85

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Kasım 2008
Mesajlar
359
Emoji Skoru
2
Puanlar
96
Yer
- Yurtdışı
örnek:

alttaki sende çakmak varmı ?
hayır yok..diye gidyo

alttaki sende ruj varmı?
 
evet tabii varrr............

alttaki sigaran varmı?
 
Hayııır yok tabiki kullanmamki....sengözlerimebaksanab
Alttaki Levis pantolonun varmı?
 
hayır yok.............
alttaki, muhabbet kuşun var mı?
 
yok walla
altaki sende diş ağrısı varmı......
 
yok canım allaha şükür iyiyim :)
Alttaki sende avon kataloğu varmı ?
 
ah olsa dukkan senin ama yok be guzelim
alttaki,bugun orucluyumda,iftara sana geliyimmi,beni kabul edermisin,,,,,
 
başım üstüne ne demek........ALLAH kabul etsin........
alltaki fön makinem bozulmuş,sende varmı?
 
olmazmı canım içerdekiler içiyorlar bile sanada çıkar :)))

alttaki başım ağrıyo ağrı kesicin var mı?? :)
 
tabiki var güzelim
alttaki meyve suyun varmi ya
 
ewt aslında biraz uykum war
alttaki,peki senin ewinde spiral şeklinde olan,kıwrımlı bambulardan war mı?
 
yok cnm
altaki senn başında bkelyen bi kardeş varmıı :))))))
 
kardeş değilde oğlum var başımda,alttaki bugün dışarda işin varmı
 
Dışarıda işim yok bugün.
Peki senin temizlenmeyi bekleyen evin var mı?
 
hayır yok çok şükür :))

peki sizde pasta var mı çok seviyorum da ...
 
yok canim ,ama gel ben hemen bi kosu alir gelirim,laflariz ne guzel

ya ben sapka yapicam ama ipim yok,useniyom carsiya gitmeye,kahverengi olcak ama sende varmi ,arkadasim......a.s.
 
`