yelda85 Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 4 Kasım 2008 Mesajlar 359 Emoji Skoru 2 Puanlar 96 Yer - Yurtdışı 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #1 örnek: alttaki sende çakmak varmı ? hayır yok..diye gidyo alttaki sende ruj varmı?
sunLight Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 25 Mart 2008 Mesajlar 291 Emoji Skoru 4 Puanlar 96 Yaş 51 Yer Adana 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #2 evet tabii varrr............ alttaki sigaran varmı?
Mb@Fb Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 21 Ağustos 2007 Mesajlar 807 Emoji Skoru 0 Puanlar 116 Yer Balıkesir 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #3 Hayııır yok tabiki kullanmamki....sengözlerimebaksanab Alttaki Levis pantolonun varmı?
sunLight Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 25 Mart 2008 Mesajlar 291 Emoji Skoru 4 Puanlar 96 Yaş 51 Yer Adana 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #4 hayır yok............. alttaki, muhabbet kuşun var mı?
vuslat06 Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 23 Aralık 2007 Mesajlar 942 Emoji Skoru 2 Puanlar 621 Yaş 48 Yer Ankara 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #5 hayır yoookk.. altttaki rimel in var mı?
heavenly Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 21 Kasım 2008 Mesajlar 80 Emoji Skoru 6 Puanlar 86 Yer Diğer 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #6 evet varrrrrr baş belası sürekli kendını problemler içinde bulan bır kankin varmı kaydirigubbakcemile3
evet varrrrrr baş belası sürekli kendını problemler içinde bulan bır kankin varmı kaydirigubbakcemile3
AzRASILAM Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 26 Nisan 2008 Mesajlar 21.016 Emoji Skoru 7.627 Puanlar 773 Yaş 40 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #7 yok walla altaki sende diş ağrısı varmı......
cansucLk Hayat ! Yorma beni !! Kayıtlı Üye Katılım 3 Eylül 2008 Mesajlar 308 Emoji Skoru 3 Puanlar 96 Yer Tekirdağ 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #8 yok canım allaha şükür iyiyim :) Alttaki sende avon kataloğu varmı ?
E Elis Ziyaretçi 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #9 ah olsa dukkan senin ama yok be guzelim alttaki,bugun orucluyumda,iftara sana geliyimmi,beni kabul edermisin,,,,,
ah olsa dukkan senin ama yok be guzelim alttaki,bugun orucluyumda,iftara sana geliyimmi,beni kabul edermisin,,,,,
Shevvall Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 6 Haziran 2008 Mesajlar 943 Emoji Skoru 28 Puanlar 643 Yer İstanbul 13 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #10 başım üstüne ne demek........ALLAH kabul etsin........ alltaki fön makinem bozulmuş,sende varmı?
A Alonedarkkkk Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 13 Kasım 2007 Mesajlar 1.592 Emoji Skoru 27 Puanlar 683 14 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #11 var canım buyur gel. alttaki bi çayın varmı içmeye
B black__devil Ziyaretçi 14 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #12 olmazmı canım içerdekiler içiyorlar bile sanada çıkar :))) alttaki başım ağrıyo ağrı kesicin var mı?? :)
olmazmı canım içerdekiler içiyorlar bile sanada çıkar :))) alttaki başım ağrıyo ağrı kesicin var mı?? :)
Huli81 Ve yine hüsran ve aci... Kayıtlı Üye Katılım 13 Temmuz 2007 Mesajlar 4.712 Emoji Skoru 5 Puanlar 156 Yaş 44 Yer Almanya 14 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #13 tabiki var güzelim alttaki meyve suyun varmi ya
DuRu@--'- HAYALİM, AŞKIM VE BEN Kayıtlı Üye Katılım 8 Aralık 2007 Mesajlar 865 Emoji Skoru 1 Puanlar 96 Yer İstanbul 15 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #14 var buyur gel içelim altta ki uykun var mı ?
details pozitif olabilmek.. Kayıtlı Üye Katılım 5 Ekim 2008 Mesajlar 521 Emoji Skoru 7 Puanlar 96 Yer İstanbul 15 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #15 ewt aslında biraz uykum war alttaki,peki senin ewinde spiral şeklinde olan,kıwrımlı bambulardan war mı?
ewt aslında biraz uykum war alttaki,peki senin ewinde spiral şeklinde olan,kıwrımlı bambulardan war mı?
AzRASILAM Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 26 Nisan 2008 Mesajlar 21.016 Emoji Skoru 7.627 Puanlar 773 Yaş 40 15 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #16 yok cnm altaki senn başında bkelyen bi kardeş varmıı :))))))
A Alonedarkkkk Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 13 Kasım 2007 Mesajlar 1.592 Emoji Skoru 27 Puanlar 683 15 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #17 kardeş değilde oğlum var başımda,alttaki bugün dışarda işin varmı
iyi anne Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 5 Şubat 2008 Mesajlar 215 Emoji Skoru 1 Puanlar 118 Yaş 52 Yer İzmir 15 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #18 Dışarıda işim yok bugün. Peki senin temizlenmeyi bekleyen evin var mı?
buzdevri **** Kayıtlı Üye Katılım 31 Ağustos 2008 Mesajlar 5.629 Emoji Skoru 20 Puanlar 158 Yer Diğer 15 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #19 hayır yok çok şükür :)) peki sizde pasta var mı çok seviyorum da ...
E Elis Ziyaretçi 15 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi yelda85 #20 yok canim ,ama gel ben hemen bi kosu alir gelirim,laflariz ne guzel ya ben sapka yapicam ama ipim yok,useniyom carsiya gitmeye,kahverengi olcak ama sende varmi ,arkadasim......a.s.
yok canim ,ama gel ben hemen bi kosu alir gelirim,laflariz ne guzel ya ben sapka yapicam ama ipim yok,useniyom carsiya gitmeye,kahverengi olcak ama sende varmi ,arkadasim......a.s.