- Katılım
- 8 Ekim 2025
- Mesajlar
- 488
- Emoji Skoru
- 266
- Puanlar
- 18
- Konu Sahibi Hayallperesttt
- #1
Kuzenimle aynı zamanlarda evlendik sayılır. Ben 1 yıllık evlilik sonucu ayrıldım. O da bebek sahibi oldu. Sürekli içten içe kıyaslanıyorum insanlar tarafından. Sen ayrıldın onun çocuğu oldu sende biraz tatlı dilli olsaydın akıllı olsaydın bunlar olmazdı diyor en yakınlarım. Sürekli suçlanmaktan bıktım. Benim yapım bu sessiz sakin biriydim her zaman, evlendiğim kişi de bunu biliyordu ama sonradan bunlar hep sorun oldu. Diyorum benimle alakası yok bu adam beni sevmedi beni ailesi olarak görmedi ama suç yine bana yükleniyor. Ben kimseyi kıskanmıyorum herkes için en iyisi olsun isterim hep. Benim olmadı napabilirim ben bu kadar kötü biri değildim ben böyle olmasını istemedim ama olmadı. Takıntılı değilim artık bu konuyu büyük oranda aştım ama bu tarz konuşmalar benim canımı çok yakıyor. Artık kimseyle görüşmek dahi istemiyorum aileden bu sefer de yapayalnız kalıyorum artık yoruldum çok yoruldum..