• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Annelik estetiği ve sigara kullanımı

gulaynnm

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
e-posta Pasif
Katılım
5 Aralık 2025
Mesajlar
6
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
38
6 hafta önce karın germe meme büyütme ve dikleştirme kombine ameliyat oldum 4 kez sezeryan doğum yaptım çocuklarımın hepsini 2 yıl emzirdim karnım sarkmış memelerimin içi boşalmıştı en küçüğüm 3 yaşına gelince cesaretimi toplayıp ameliyat olmaya karar verdim fakat günde 1,5 paket sigara içiyorum doktor ameliyattan 2 hafta önce ve ameliyattan sonra 1. Aya kadar kesinlikle sigara kullanmayacaksın dedi malesef dayanamadım ameliyat olacağım güne kadar sigara içtim ameliyattan sonra 5. Gün korka korka ilk sigaramı yaktım malesef boyum 64 kilom 74 omuzlarım geniş doktoruma silikonların büyük olmasını istediğimi söyledim kafasını sallayıp duruma göre bakarız dedi 85 beden sütyen kullanıyordum ameliyata alındım tam 9 saat sürdü çıktım gözlerimi açtığımda tek hissettiğim donuyordum titriyordum kızım ( 17 ) sürekli beni ısıtmaya çalıştı sonrasında çok susamıştım 4 saat sonra bol bol su içtim ve bulantım oldu kustum doktor kusman iyi rahatlarsın dedi 3 gece hastanede yattım hiç bir ağrı hissetmedim sadece göğüsümdeki ödemden dolayı ağrım vardı kollarımdan destek alamıyordum kızım beni kaldırıp indirdi ilk 1 hafta kendi başına oturup kalkamıyorsunuz yanınızda mutlaka biri olmalı ameliyattan 4 saat sonra kendim yürümek istedim öne eğik şekilde yürüdüm fakat 1 2 dk sonra bel ağrısı oluyor çünkü karnı yumuşak tutayım derken beli zorluyoruz ilk gün sonta 3. Gün drenlerim çıktı ( 4 adet ) drenler çıkınca inanılmaz rahatlıyor insan zira tuvalet ihtiyacında zorluyor 3 gece yattım 4. Gün taburcu oldum memelerde ödem olduğundan 2 hafta buz koydum karnımda hiç ağrım olmadı çok ilginç bir şekilde ben meme estetiği kolay karın daha zor sanıyordum ama mememde ağrı oluyordu karnımda ağrı hiç hissetmedim tek üzüldüğüm nokta doktorum 250 cc silikon takmış eskiden 85 bedendim yine aynı neden hocam özellikle biraz daha büyük istedim dedim malesef derin büyük silikonu kaldıracak durumda değildi şimdi olmasada ilerleyen yıllarda sarkma yapabilirdi sizi riske atmak istemedim dedi vardır bir bildiğiniz dedim geçtim eve geldikten sonra malesef azda olsa sigara içmeye devam ettim 1 hafta pansuman yaptım sonra kontrole gittim bantlar alındı 10 gün daha pansuman yap bu süreçte maxsimum 2 kez yıkan ıslak bırakma dedi enfeksiyon riskine karşı ben hiç yıkanmadım belden aşağı yıkandım ve saçlarımı kuaförde yıkattım kış ayı ve harekette yok istırahat hali rahatsız olmadım gece gündüz korseler kaldı 2 günde bir korseleri diğer giysilerden ayrı kısa programda yıkadım 10. Gün tekrar kontrole gittim dikişlerim alındı 3 haftam dolmuştu kritik hafta bitti dedi sarı kantaron yağı alıp 10 gün boyunca dikişlere günde 2 kez sür dedi 10. Gün gel dedi 10. Gün gittim doktorum yaralarımın çok hızlı iyileştiğini normal hayatıma dönebileceğimi bunda sigara içmememin etkisi olduğunu söyledi korkudan içiyorum diyemedim iz kremi kullanmamı söyledi 7. Haftamdayım izler için krem kullanıyorum fakat doktor bana ameliyat sırasında 4 5 kilo gitti dedi ama tartıda bir gram fark yok hareketliyimde yiyip içtiğime dikkatte ediyorum anlamadım kısacası iyiki oldum hiç pişman değilim çok mutluyum 15 yaşıma geri geldim ;)
 
6 hafta önce karın germe meme büyütme ve dikleştirme kombine ameliyat oldum 4 kez sezeryan doğum yaptım çocuklarımın hepsini 2 yıl emzirdim karnım sarkmış memelerimin içi boşalmıştı en küçüğüm 3 yaşına gelince cesaretimi toplayıp ameliyat olmaya karar verdim fakat günde 1,5 paket sigara içiyorum doktor ameliyattan 2 hafta önce ve ameliyattan sonra 1. Aya kadar kesinlikle sigara kullanmayacaksın dedi malesef dayanamadım ameliyat olacağım güne kadar sigara içtim ameliyattan sonra 5. Gün korka korka ilk sigaramı yaktım malesef boyum 64 kilom 74 omuzlarım geniş doktoruma silikonların büyük olmasını istediğimi söyledim kafasını sallayıp duruma göre bakarız dedi 85 beden sütyen kullanıyordum ameliyata alındım tam 9 saat sürdü çıktım gözlerimi açtığımda tek hissettiğim donuyordum titriyordum kızım ( 17 ) sürekli beni ısıtmaya çalıştı sonrasında çok susamıştım 4 saat sonra bol bol su içtim ve bulantım oldu kustum doktor kusman iyi rahatlarsın dedi 3 gece hastanede yattım hiç bir ağrı hissetmedim sadece göğüsümdeki ödemden dolayı ağrım vardı kollarımdan destek alamıyordum kızım beni kaldırıp indirdi ilk 1 hafta kendi başına oturup kalkamıyorsunuz yanınızda mutlaka biri olmalı ameliyattan 4 saat sonra kendim yürümek istedim öne eğik şekilde yürüdüm fakat 1 2 dk sonra bel ağrısı oluyor çünkü karnı yumuşak tutayım derken beli zorluyoruz ilk gün sonta 3. Gün drenlerim çıktı ( 4 adet ) drenler çıkınca inanılmaz rahatlıyor insan zira tuvalet ihtiyacında zorluyor 3 gece yattım 4. Gün taburcu oldum memelerde ödem olduğundan 2 hafta buz koydum karnımda hiç ağrım olmadı çok ilginç bir şekilde ben meme estetiği kolay karın daha zor sanıyordum ama mememde ağrı oluyordu karnımda ağrı hiç hissetmedim tek üzüldüğüm nokta doktorum 250 cc silikon takmış eskiden 85 bedendim yine aynı neden hocam özellikle biraz daha büyük istedim dedim malesef derin büyük silikonu kaldıracak durumda değildi şimdi olmasada ilerleyen yıllarda sarkma yapabilirdi sizi riske atmak istemedim dedi vardır bir bildiğiniz dedim geçtim eve geldikten sonra malesef azda olsa sigara içmeye devam ettim 1 hafta pansuman yaptım sonra kontrole gittim bantlar alındı 10 gün daha pansuman yap bu süreçte maxsimum 2 kez yıkan ıslak bırakma dedi enfeksiyon riskine karşı ben hiç yıkanmadım belden aşağı yıkandım ve saçlarımı kuaförde yıkattım kış ayı ve harekette yok istırahat hali rahatsız olmadım gece gündüz korseler kaldı 2 günde bir korseleri diğer giysilerden ayrı kısa programda yıkadım 10. Gün tekrar kontrole gittim dikişlerim alındı 3 haftam dolmuştu kritik hafta bitti dedi sarı kantaron yağı alıp 10 gün boyunca dikişlere günde 2 kez sür dedi 10. Gün gel dedi 10. Gün gittim doktorum yaralarımın çok hızlı iyileştiğini normal hayatıma dönebileceğimi bunda sigara içmememin etkisi olduğunu söyledi korkudan içiyorum diyemedim iz kremi kullanmamı söyledi 7. Haftamdayım izler için krem kullanıyorum fakat doktor bana ameliyat sırasında 4 5 kilo gitti dedi ama tartıda bir gram fark yok hareketliyimde yiyip içtiğime dikkatte ediyorum anlamadım kısacası iyiki oldum hiç pişman değilim çok mutluyum 15 yaşıma geri geldim ;)
Çok geçmiş olsun canım maşallah çok sevindim sigara içen biri olarak hiç bir eksisi olmamış ne güzel öyle devam etsin inşallah, benimde bugün 4. Günüm sadece karın germe oldum ve iki gün sonra hastaneden taburcu oldum, bugün de drenlerim çıktı çok rahatladım artık dikişlerin kaynamasıni.beklemek ve dikkat etmek kalıyor babada, dikisleriniz hangi gün kaynadi canım bana doktor evde hiç pansuman yapmayacaksın dedi, yarın duş almama izin verdi ve açık kalacak üstüne sadece korse giyeceksin dedi, hava ile temas edip daha hızlı kapanacak dikişlerin dedi, ama forumda okuduğum herkes evde pansuman yapıyor anlamadım bende🤔
 
Çok geçmiş olsun canım maşallah çok sevindim sigara içen biri olarak hiç bir eksisi olmamış ne güzel öyle devam etsin inşallah, benimde bugün 4. Günüm sadece karın germe oldum ve iki gün sonra hastaneden taburcu oldum, bugün de drenlerim çıktı çok rahatladım artık dikişlerin kaynamasıni.beklemek ve dikkat etmek kalıyor babada, dikisleriniz hangi gün kaynadi canım bana doktor evde hiç pansuman yapmayacaksın dedi, yarın duş almama izin verdi ve açık kalacak üstüne sadece korse giyeceksin dedi, hava ile temas edip daha hızlı kapanacak dikişlerin dedi, ama forumda okuduğum herkes evde pansuman yapıyor anlamadım bende🤔
Doktorum enfeksiyon riskine karşı çok temkinliydi beni sıkı sıkı uyardı hergün 2 kez gazlı bez ile batikon sür eldiven kullan yada elini temiz yıkayıp kolanya sür ve 5 dk kurumasını bekle kesinlikle nemli kalmasın bakteri oluşmasın dedi enfeksiyon kaparsam çok uzun süre uğraşırsın sonuçta annesin 1 bir gün bile kıymetli senin için dedi ameliyattan sonra ilk 10 gün suyla temas etmesin dedi yıkanırsanda iyi kurut havlunu başkası kullanmasın dedi dediklerini uyguladım çok şükür çabuk torlandım ben 4 kez sezeryan oldum ilk çocuğumu devlet hastanesinde doğrdum 1 hafta pansuman yap dediler sorunsuz atlattım son çocuğumu özel hastanede doğum yaptım doktor eve gidince açık kalsın kurusun pansumana gerek yok dedi malesef enfeksiyon kaptım 1 ay uğraştım inşallah sizde sorunsuz hızlı bir şekilde iyileşirsiniz
 
Benimki bantliydi bizimkin de pansuman olayi yok dedi.Banyodan cikinca bantlari kurut fön makinesiyle dedi.Bir ay sonra bantları çıkarttiginda zaten dikislerin hepsi iyileşmisti ondan sonra iz için krem verdi hic bir sorunla karsilasmadim.Ben sezeryan oldugumda da pansuman yap demedi kimse yine ayni sekilde bir sorunla karşılaşmadim.Karin germe meme kucultme ameliyatimda da gunde 1 paket sigara iciyordum
 
Çok geçmiş olsun canım maşallah çok sevindim sigara içen biri olarak hiç bir eksisi olmamış ne güzel öyle devam etsin inşallah, benimde bugün 4. Günüm sadece karın germe oldum ve iki gün sonra hastaneden taburcu oldum, bugün de drenlerim çıktı çok rahatladım artık dikişlerin kaynamasıni.beklemek ve dikkat etmek kalıyor babada, dikisleriniz hangi gün kaynadi canım bana doktor evde hiç pansuman yapmayacaksın dedi, yarın duş almama izin verdi ve açık kalacak üstüne sadece korse giyeceksin dedi, hava ile temas edip daha hızlı kapanacak dikişlerin dedi, ama forumda okuduğum herkes evde pansuman yapıyor anlamadım bende🤔
Doktorum enfeksiyon riskine karşı çok temkinliydi beni sıkı sıkı uyardı hergün 2 kez gazlı bez ile batikon sür eldiven kullan yada elini temiz yıkayıp kolanya sür ve 5 dk kurumasını bekle kesinlikle nemli kalmasın bakteri oluşmasın dedi enfeksiyon kaparsam çok uzun süre uğraşırsın sonuçta annesin 1 bir gün bile kıymetli senin için dedi ameliyattan sonra ilk 10 gün suyla temas etmesin dedi yıkanırsanda iyi kurut havlunu başkası kullanmasın dedi dediklerini uyguladım çok şükür çabuk torlandım ben 4 kez sezeryan oldum ilk çocuğumu devlet hastanesinde doğrdum 1 hafta pansuman yap dediler sorunsuz atlattım son çocuğumu özel hastanede doğum yaptım doktor eve gidince açık kalsın kurusun pansumana gerek yok dedi malesef enfeksiyon kaptım 1 ay uğraştım inşallah sizde sorunsuz hızlı bir şekilde iyi
Benimki bantliydi bizimkin de pansuman olayi yok dedi.Banyodan cikinca bantlari kurut fön makinesiyle dedi.Bir ay sonra bantları çıkarttiginda zaten dikislerin hepsi iyileşmisti ondan sonra iz için krem verdi hic bir sorunla karsilasmadim.Ben sezeryan oldugumda da pansuman yap demedi kimse yine ayni sekilde bir sorunla karşılaşmadim.Karin germe meme kucultme ameliyatimda da gunde 1 paket sigara iciyordum
Çok geçmiş olsun sorunsuz atlattığınıza sevindim
 
Doktorum enfeksiyon riskine karşı çok temkinliydi beni sıkı sıkı uyardı hergün 2 kez gazlı bez ile batikon sür eldiven kullan yada elini temiz yıkayıp kolanya sür ve 5 dk kurumasını bekle kesinlikle nemli kalmasın bakteri oluşmasın dedi enfeksiyon kaparsam çok uzun süre uğraşırsın sonuçta annesin 1 bir gün bile kıymetli senin için dedi ameliyattan sonra ilk 10 gün suyla temas etmesin dedi yıkanırsanda iyi kurut havlunu başkası kullanmasın dedi dediklerini uyguladım çok şükür çabuk torlandım ben 4 kez sezeryan oldum ilk çocuğumu devlet hastanesinde doğrdum 1 hafta pansuman yap dediler sorunsuz atlattım son çocuğumu özel hastanede doğum yaptım doktor eve gidince açık kalsın kurusun pansumana gerek yok dedi malesef enfeksiyon kaptım 1 ay uğraştım inşallah sizde sorunsuz hızlı bir şekilde iyileşirsiniz
Teşekkür ederim canım cevabın için tekrar doktoruma soracağım.
 
Benimki bantliydi bizimkin de pansuman olayi yok dedi.Banyodan cikinca bantlari kurut fön makinesiyle dedi.Bir ay sonra bantları çıkarttiginda zaten dikislerin hepsi iyileşmisti ondan sonra iz için krem verdi hic bir sorunla karsilasmadim.Ben sezeryan oldugumda da pansuman yap demedi kimse yine ayni sekilde bir sorunla karşılaşmadim.Karin germe meme kucultme ameliyatimda da gunde 1 paket sigara iciyordum
Canım benimkinin üstünde gazlı bez var ve yapışkan var bant falan yok banyonu yap sonra kurut ve açık kalsın dedi öyle açık şekilde üstüne korse giy dedi ya tedirgin oldum duş almasam mi ben Çarşamba günü tekrar kontrolümu beklesem ikilemde kaldım köşenin altında sadece dikiş olacak şuan düşündükce mantıksız gelmeye başladı töbe töbe
 
Canım benimkinin üstünde gazlı bez var ve yapışkan var bant falan yok banyonu yap sonra kurut ve açık kalsın dedi öyle açık şekilde üstüne korse giy dedi ya tedirgin oldum duş almasam mi ben Çarşamba günü tekrar kontrolümu beklesem ikilemde kaldım köşenin altında sadece dikiş olacak şuan düşündükce mantıksız gelmeye başladı töbe töbe
Her doktorun calisma sekli farkli.Kimisi dikişleri alıyor kimisi eriyen dikiş kullaniyor.Sen doktorun ne diyorsa onu yap.
 
Bend eolacagim 17 sinde xok korkuyorum aslinda
Hiç korkmayın sadece kendinize iyi bakın herkesin acı eşiği farklıdır benim için sezeryan doğum daha acılıydı bu operasyonda acı hissetmedim
 
Insallah bakalım Allah yardım etsin.size birsey sorayim nezaman oldunuz bilmiyirum ama .sonrasında bacaklarınızla sırtınızda popda vs genişleme yaşamınızmi yada akraciger yaglanmasi.bende aktif karaciger yaglanmasi var bir doktordan duymuştum ideal kilo olmayan insanlarda sonradan ic organlara yağlar yapılıyormuş falan
 
Insallah bakalım Allah yardım etsin.size birsey sorayim nezaman oldunuz bilmiyirum ama .sonrasında bacaklarınızla sırtınızda popda vs genişleme yaşamınızmi yada akraciger yaglanmasi.bende aktif karaciger yaglanmasi var bir doktordan duymuştum ideal kilo olmayan insanlarda sonradan ic organlara yağlar yapılıyormuş falan
20 ekimde ameliyat oldum daha yeni sayılır ameliyata girdiğimde ideal kilomla gittim 70 75 arasıyım yıllardır sadece şu dikkatimi çekti eskiden yemeği fazla kaçırınca karnım şişerdi şimdi midem şişiyor ve sürekli geğirme oluyor benim bir tanıdığım bu operasyonu 4 yıl önce yaptı yakın zaman önce gördüm 20 kg almış fakat ilginç bir görüntüsü vardı vücut geliştirenler gibi göğüs kollar ve bacaklar genişlemiş göbek yok onun hoşuna gidiyordu ama bana tuaf geldi doktorum bana şu an 75 kg isen 70 in altına 80 in üstüne çıkma lütfen fiziğin bozulmasın diye tembihledi 5 kg alıp 5 kg vermek olabilir ama fazlası fiziği bozar dedi
 
Benim aynj operasyonda kolum da gidimda olacak bacağıma gidebilir popoya sırta gidebilir insallah dengelerim. Bende suan 80 82 arasj gidip geliyorum ama yıllardır böyle ekstra ekte kilolar alıp alıp vermiyorum artık yuruyus yaparakmj dengelemek lazim nasil olur bilmiyorum .bagzi karin germe olanları görüyorum bh karna ne gerek var diyebiliyorum ama benim oyke değil boş yag dokusu gjbi
 
6 hafta önce karın germe meme büyütme ve dikleştirme kombine ameliyat oldum 4 kez sezeryan doğum yaptım çocuklarımın hepsini 2 yıl emzirdim karnım sarkmış memelerimin içi boşalmıştı en küçüğüm 3 yaşına gelince cesaretimi toplayıp ameliyat olmaya karar verdim fakat günde 1,5 paket sigara içiyorum doktor ameliyattan 2 hafta önce ve ameliyattan sonra 1. Aya kadar kesinlikle sigara kullanmayacaksın dedi malesef dayanamadım ameliyat olacağım güne kadar sigara içtim ameliyattan sonra 5. Gün korka korka ilk sigaramı yaktım malesef boyum 64 kilom 74 omuzlarım geniş doktoruma silikonların büyük olmasını istediğimi söyledim kafasını sallayıp duruma göre bakarız dedi 85 beden sütyen kullanıyordum ameliyata alındım tam 9 saat sürdü çıktım gözlerimi açtığımda tek hissettiğim donuyordum titriyordum kızım ( 17 ) sürekli beni ısıtmaya çalıştı sonrasında çok susamıştım 4 saat sonra bol bol su içtim ve bulantım oldu kustum doktor kusman iyi rahatlarsın dedi 3 gece hastanede yattım hiç bir ağrı hissetmedim sadece göğüsümdeki ödemden dolayı ağrım vardı kollarımdan destek alamıyordum kızım beni kaldırıp indirdi ilk 1 hafta kendi başına oturup kalkamıyorsunuz yanınızda mutlaka biri olmalı ameliyattan 4 saat sonra kendim yürümek istedim öne eğik şekilde yürüdüm fakat 1 2 dk sonra bel ağrısı oluyor çünkü karnı yumuşak tutayım derken beli zorluyoruz ilk gün sonta 3. Gün drenlerim çıktı ( 4 adet ) drenler çıkınca inanılmaz rahatlıyor insan zira tuvalet ihtiyacında zorluyor 3 gece yattım 4. Gün taburcu oldum memelerde ödem olduğundan 2 hafta buz koydum karnımda hiç ağrım olmadı çok ilginç bir şekilde ben meme estetiği kolay karın daha zor sanıyordum ama mememde ağrı oluyordu karnımda ağrı hiç hissetmedim tek üzüldüğüm nokta doktorum 250 cc silikon takmış eskiden 85 bedendim yine aynı neden hocam özellikle biraz daha büyük istedim dedim malesef derin büyük silikonu kaldıracak durumda değildi şimdi olmasada ilerleyen yıllarda sarkma yapabilirdi sizi riske atmak istemedim dedi vardır bir bildiğiniz dedim geçtim eve geldikten sonra malesef azda olsa sigara içmeye devam ettim 1 hafta pansuman yaptım sonra kontrole gittim bantlar alındı 10 gün daha pansuman yap bu süreçte maxsimum 2 kez yıkan ıslak bırakma dedi enfeksiyon riskine karşı ben hiç yıkanmadım belden aşağı yıkandım ve saçlarımı kuaförde yıkattım kış ayı ve harekette yok istırahat hali rahatsız olmadım gece gündüz korseler kaldı 2 günde bir korseleri diğer giysilerden ayrı kısa programda yıkadım 10. Gün tekrar kontrole gittim dikişlerim alındı 3 haftam dolmuştu kritik hafta bitti dedi sarı kantaron yağı alıp 10 gün boyunca dikişlere günde 2 kez sür dedi 10. Gün gel dedi 10. Gün gittim doktorum yaralarımın çok hızlı iyileştiğini normal hayatıma dönebileceğimi bunda sigara içmememin etkisi olduğunu söyledi korkudan içiyorum diyemedim iz kremi kullanmamı söyledi 7. Haftamdayım izler için krem kullanıyorum fakat doktor bana ameliyat sırasında 4 5 kilo gitti dedi ama tartıda bir gram fark yok hareketliyimde yiyip içtiğime dikkatte ediyorum anlamadım kısacası iyiki oldum hiç pişman değilim çok mutluyum 15 yaşıma geri geldim ;)
Merhaba nerde ne kadara oldunuz
 
Mrb kızlar bende karin germe olucam iki hafta sonra sigarayi durduramiyorum ☹️ sorun olurmu olmekten korkuyorum
 
Benim doktorum sigarayı bırak öyle gel seni ameliyat edeceğim demişti
 
Back
X