İçinde olduğunuz durum zaten zor, Allah kolaylık versin inşallah. Sağlıkla uzun ömürleriniz olsun bebeğinizle, sevdiklerinizle.
Annenizde stres altında olabilir, sorumluluk duygusuyla. Ve o artık bir anneanne. Eminim Size akıl vermek için değil de farkında olmadan etkileşime geçip, tecrübesini paylaşmaya çalışıyor. Sizde yeni doğum yapmışsınız.
Arayı sıcak tutmak ve orta yol olsun diyerek kısa bir konuşma yapabilirsiniz.
"Henüz kendimi iyi hissetmiyorum, birbirimize anlayışlı olalım" tarzında bir konuşma sizinle empati yapmasını sağlar ki; o sizin anneniz, sizi sizden iyi hisseder. Allah yardımcınız olsun. Beni de Anneciğim ve anneanneciğim elele büyüttü. İyi ki Annem gibi bir annem var. Sizin bebeğinizde eminim büyüyünce aynı cümleyi kuracak. :)