• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anneme çok üzülüyorum

musegirl

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Aralık 2024
Mesajlar
271
Emoji Skoru
201
Puanlar
23
Yaş
23
bir tık uzun olabilir okuyan olursa çok teşekkür ederim şimdiden.

arkadaşlar tekrardan merhaba. önceki konumda bahsetmiştim kaygılı fazlasıyla anksiyeteli bir bireyim. şuan ki konu annem.

Annemin depresif, çoğu zaman olumsuz ve kötü bir ruh halinde olmasından bundan bahsetmesinden bıktım beni de çok etkiliyor. 23 yaşındayım doğduğumdan beri bu halde olması, evde sürekli kavgalarla, dayakla (babam ve abim) büyümeyi, annemi o şekilde görmekten bıktım beni etkiledi hep ilaç kullandım ve şuanda buradayım.

Seviyorum annem benim her şeyim ama çok bıktım söylenmesinden iyi bir sohbeti hoş sözleri çok az oluyor.

58 yaşında annem dudak dolgusu, botoks vs yaptırmak istiyor özeniyor bıktı çünkü bu yaşına kadar kaynana bakmaktan babamın aldatmalarından kendisini ve çocuklarını dövmesinden. Hiç bir şey göremedi babam yüzünden o da çok dayak yedi bende yedim kaç kez polislik olduk ne ben şikayetçi olabildim ne de annem boşanabildi ne yaparız nerde yaşarız paramız pulumuz yok vs diye. Bugün babamla işleri varmış bende işteyim aradım napıyorsun diye babam tatlı ısmarlamış 100 tl tanesi irmik helvası pahalı gelmiş diye mutsuz para gitti diye. Bu halleri beni mahvediyor babam ölse de allahım diyorum bütün ömrü anneme kalsa.

Ben sevgilimle evlenirsem ne güzel olur anne çok hevesleniyorum diyorum bakalım diyor allahtan hayırlısı erken konuşma ya bir sevinsen keşke diyorum ben bıktım bunlardan diye söylenmeye başlıyor bende artık feryat figan duyunca kalbim sıkışıyor çat diye suratına kapatıyorum ya da anne bıktım artık diyorum. ölmek kurtulmak istiyorum, evlensem çocuğum olsa bile ben sağlıklı bir psikolojide olamam allahım ölsem mi diyorum.
O da haklı onunda hayatı hep zorluklarla geçmiş o yüzden ona da bahane bulamıyorum kızınca da pişman oluyorum böyle döngüye giriyor çok üzülüyorum bıktım bana derdini anlatınca da içim daralıyor ama onu öyle bırakınca da içim kıyılıyor üzülüyorum. ben annemi çok seviyorum keşke şartlar farklı olsaydı keşke iyi bir adamla tanışsaydı o etrafta gördüğüm anneler gibi alışverişe çıka arkadaşlarıyla oturup çay kahve içebilseydi.

babamdan nefret ediyorum bu saatten sonra annemin gençliği her şeyi bitti nasıl mutlu olucak bu kadın, ev işlerini de yapsam, para da versem, anlık mutlu oluyor. geçen gün yatak almaya gittik beraber kem küm ediyor konuşmaya utanıyor gibi babam da aptal aptal bakıyor karısının yanına durup bi konuşsana dimi ben atladım lafa konuyu hallettim. bana bir şey diyin arkadaşlar benim annem bu hayatta mutlu olamadı bazen bende mutlu olamayacağımı düşünüyorum ölmek istiyorum annemde mutlu olsun ben izleyeyim onu istiyorum.
 
@zxshermine merhaba neden olumsuz emoji bıraktınız merak ettim üzüldüm anlamında mı
 
Siz mutlu da olsanız mutsuz da olsanız, anneniz için güzel şeyler de yapsanız o mutsuzluk annenizin DNAsına işlemiş. Buradan döner mi bilmiyorum ama yapabileceğiniz şey onu bir nebze de olsa rahatlatmak için birlikte terapiye gidebilirsiniz.
 
Anneniz tedavi olmaz mı
Şöyle ki evet özeniyor olabilir de dayak yediğim evde botoks dudak dolgusu yaptırmaya özenmem
O evden nasıl kurtulurum nasıl mutlu olabilirim diye düşünürüm
 
Siz mutlu da olsanız mutsuz da olsanız, anneniz için güzel şeyler de yapsanız o mutsuzluk annenizin DNAsına işlemiş. Buradan döner mi bilmiyorum ama yapabileceğiniz şey onu bir nebze de olsa rahatlatmak için birlikte terapiye gidebilirsiniz.
bundan kendisine çok bahsettim gel gidelim dedim. kendisine konduramıyor terapi almayı, baban normal değil o ilaç içmeyecek ben içip uyuşacağım diyor.
 
Anneniz tedavi olmaz mı
Şöyle ki evet özeniyor olabilir de dayak yediğim evde botoks dudak dolgusu yaptırmaya özenmem
O evden nasıl kurtulurum nasıl mutlu olabilirim diye düşünürüm
boşanmıyor, ben yaptırdım ablam yaptırdı. çok yaşlandım sizin çok güzel olmuş bende mi yaptırsam diyor gençleşirim diyor. artık kaç yaşına geldik ben gideme bir yere kızım napalım allah kötüleri kahretsin diyor ama durum bu şekilde ben çok yoruldum allah aşkına siz duysanız sürekli böyle naparsınız
 
Anneniz tedavi olmaz mı
Şöyle ki evet özeniyor olabilir de dayak yediğim evde botoks dudak dolgusu yaptırmaya özenmem
O evden nasıl kurtulurum nasıl mutlu olabilirim diye düşünürüm
ben yemin ederim bir gün delirdim artık babamın çayına ilaç katıcaktım sakinleşsin bir gün bari diye da annem vazgeçirdi yapma günahtır dedi ağladım çıldırdım bende
 
boşanmıyor, ben yaptırdım ablam yaptırdı. çok yaşlandım sizin çok güzel olmuş bende mi yaptırsam diyor gençleşirim diyor. artık kaç yaşına geldik ben gideme bir yere kızım napalım allah kötüleri kahretsin diyor ama durum bu şekilde ben çok yoruldum allah aşkına siz duysanız sürekli böyle naparsınız
Bırakın o zaman kendi haline
Anneniz belli ki bu hayatından memnun sürekli şikayet etmek onu diri tutuyor
Bazı insanlar böyledir kaostan beslenir şikayet eder mağdur olmak hoşlarına gider

İnsanın kendini bile mutlu etmesi çok zorken sürekli başkasını mutlu etmeye çalışmak imkansız

Kendi hayatınıza işinize gücünüze odaklanın

Benim annem de 58 yaşında bu sene ilk defa ya boşanacaksın ya da bana şikayet etmeyeceksin dedim
O günden beri inan kafam rahat keşke zamanında deseydim
Annemin de işi var gücü var annesinden kalan 2 evi var bankada parası var
Babam çok iyi bir baba ama iyi bir eş değil kardeşleri ile dengeyi kuramıyor ve bu evde sorun yaratıyor
Önceden bizim küçük olmamızı bahane ediyordun şimdi hiçbir bahanen yok dedim

Biliyorum ki o biz olmasak da boşanmazdı çünkü mağdur rolü hoşuna gidiyor
Fedakar anne bak sizin için katlandım demek kolay olan
Babası da defalarca hem sana hem çocuklara bakarım dediği halde boşanmadı

Çocukluğumuzun içine ediyorlar ona da kılıf bulup bizim üzerimize yıkıyorlar
 
Bırakın o zaman kendi haline
Anneniz belli ki bu hayatından memnun sürekli şikayet etmek onu diri tutuyor
Bazı insanlar böyledir kaostan beslenir şikayet eder mağdur olmak hoşlarına gider

İnsanın kendini bile mutlu etmesi çok zorken sürekli başkasını mutlu etmeye çalışmak imkansız

Kendi hayatınıza işinize gücünüze odaklanın

Benim annem de 58 yaşında bu sene ilk defa ya boşanacaksın ya da bana şikayet etmeyeceksin dedim
O günden beri inan kafam rahat keşke zamanında deseydim
Annemin de işi var gücü var annesinden kalan 2 evi var bankada parası var
Babam çok iyi bir baba ama iyi bir eş değil kardeşleri ile dengeyi kuramıyor ve bu evde sorun yaratıyor
Önceden bizim küçük olmamızı bahane ediyordun şimdi hiçbir bahanen yok dedim

Biliyorum ki o biz olmasak da boşanmazdı çünkü mağdur rolü hoşuna gidiyor
Fedakar anne bak sizin için katlandım demek kolay olan
Babası da defalarca hem sana hem çocuklara bakarım dediği halde boşanmadı

Çocukluğumuzun içine ediyorlar ona da kılıf bulup bizim üzerimize yıkıyorlar
doğru şikayet eder hep bende böyle rahatlıyorum der sonra ben babama kinlenirim sen bi sakin olsana der ama o da babam beni döver diye korktuğundan olduğunu söylüyor.
haklısınız işteyken çok boş oluyorum sürekli aklıma bunlar geliyordu ilaç kullanmaya başladım şu bir kaç gündür tekrar böyleyim.
çocukluğumun gençliğimin için edildi evet, eve gitmek istemiyorum işten çıkınca, sokakta yatayım eve gitmeyeyim istiyorum. bunalıyorum odamda koridorda babamın en ufak sesini duyunca.
 
Dudak dolgusu botoxu boş verin. Madem ki artık erişkinsiniz ayrı bir ev açın o parayla annenize.
Bir çok insanın ailevi sorunları var. İçinden çıkmak sizin tercihiniz artık.
Ayrıca, babanın çayına ilaç atmak ne demek
ya o anda ilaca reaksiyon gösterse ölse adam bir de baba katili olacaksın.
Bunu da ulu orta yerde söylemeyin yarın bir gün adam ölse sizden bilirler.
 
Dudak dolgusu botoxu boş verin. Madem ki artık erişkinsiniz ayrı bir ev açın o parayla annenize.
Bir çok insanın ailevi sorunları var. İçinden çıkmak sizin tercihiniz artık.
Ayrıca, babanın çayına ilaç atmak ne demek
ya o anda ilaca reaksiyon gösterse ölse adam bir de baba katili olacaksın.
Bunu da ulu orta yerde söylemeyin yarın bir gün adam ölse sizden bilirler.
haklısınız o kadar artık bıktım usandım ki sinirli sürekli agresif bende ne yapacağımı bilemedim yapmadım allahtan
 
ben seni anlayabiliyorum, önceki konularımı gördüysen eğer benimde engelli bir kardeşim var, şükür baba yönünden çok büyük problemlerimiz yok gibi ama annem kardeşim doğduktan ve teşhisi konulduktan sonra çok çöktü, dediğin gibi herşeyden memnuniyetsiz ve devamlı yakınan bir insan halini aldı, malesef ne desem kursakta bırakır, asla benim sevindiğim heves ettiğim şeylere beklediğim tepkileri göstermez... tamamen annelerimizin karakteri ile ilgili olduğunu düşünüyorum, senin yapabileceğin birşey yok bence, ben artık sadece çözüm bulabileceğim şeylere çözüm bulup kafama takıyorum gerisini çok dinlememeye duymamaya çalışıyorum, bu hareketlerin bir çoğu aslında sana değil hayata kırgınlıklarından ötürü
 
Bırakın o zaman kendi haline
Anneniz belli ki bu hayatından memnun sürekli şikayet etmek onu diri tutuyor
Bazı insanlar böyledir kaostan beslenir şikayet eder mağdur olmak hoşlarına gider

İnsanın kendini bile mutlu etmesi çok zorken sürekli başkasını mutlu etmeye çalışmak imkansız

Kendi hayatınıza işinize gücünüze odaklanın

Benim annem de 58 yaşında bu sene ilk defa ya boşanacaksın ya da bana şikayet etmeyeceksin dedim
O günden beri inan kafam rahat keşke zamanında deseydim
Annemin de işi var gücü var annesinden kalan 2 evi var bankada parası var
Babam çok iyi bir baba ama iyi bir eş değil kardeşleri ile dengeyi kuramıyor ve bu evde sorun yaratıyor
Önceden bizim küçük olmamızı bahane ediyordun şimdi hiçbir bahanen yok dedim

Biliyorum ki o biz olmasak da boşanmazdı çünkü mağdur rolü hoşuna gidiyor
Fedakar anne bak sizin için katlandım demek kolay olan
Babası da defalarca hem sana hem çocuklara bakarım dediği halde boşanmadı

Çocukluğumuzun içine ediyorlar ona da kılıf bulup bizim üzerimize yıkıyorlar

çok beğendim yorumunuzu.. ağzınıza sağlık.

Bunların üstüne, bizlerden 'kendileri gibi fedakar (mağdur) ve şikayetsiz (sindirilmiş) bir hayat yaşamamızı istiyorlar.
Ben çok insan tanıyorum, hayatın elli yerinden darbe almış, aylak, avare, ailesi dağılmış işsiz-güçsüz ama yine ortalıkta gerine gerine dolanıyorlar, daha iyi giyinip, daha iyi yaşıyorlar. Biz sefiller :işsiz:
Sen çizgiyi düz tutmaya çalışırken, perişan oluyorsun, onlar yalpalaya yalpalaya dağdan bayırdan aşıyorlar.
Tamamen mağdur psikolojisi.
Neyse uzatmayayım, bu tamamen annenin düşünce yapısıyla alakalı.
Her durumdan şikayet eder ve baltalamayı sever. Kendi haline bırakın. Annenizin mutsuzluğunun kaynağı siz değilseniz, konu kapansın. Hatta onu bu kadar düşündüğünüz için, şanslı bir anneniz var.
Ama size tavsiyem kendi hayatınıza bakın. Bunu yaparken de çok açık etmeyin. Bırakın bilmesinler. Mutluluğunuz bile sizde kalsın.

Hayattaki amacımız faydalı ve mutlu bireyler olmak. Anne babamızın isteklerini yerine getirmek değil.
 
Sadece iyiliğiniz için dua etmeye ve iyi dilekte bulunmaya geldim. Durumunuza çok üzüldüm umarım bundan sonrasında annenizle öyle güzel günleriniz olur ki hayat geçmişi telafi ediyor dersiniz 🙏🏻
 
Hani şöyle bir tabir vardır ya; hastalik hastası deriz. Hasta değildir ama sürekli hasta olmak ister, hastaymis gibi davranir vesaire vesaire... Anneniz tam olarak boyle iste. Aci cekmiyor olsa bile aciyi o kadar özümsemiş ki, baska bir sey hissedemiyor. Bu saatten sonra guzel bir seyler yaşasa bile, o güzelliğin farkında olamayacak, olmak istemeyecek. Cok fazla acı çekmiş, artık acıyla sıkıntıyla üzüntüyle yoğrulmuş. Onlari özümsemiş benimsemis. Bu saatten sonra cok zor mutluluğu hissetmesi. Tatmin olmayacak çünkü. Sen kendini kurtar, senin için geç sayılmaz. Ne olur psikolojik danışmanlık al. Annen gibi olma.
 
Babanızı zemzemle yıkayıp, bütün negatifliklerini pozitif bile yapsanız anneniz mutlu olmaz. Kendi annemden biliyorum. Ağzınızla kuş da tutsanız yaranamazsınız. Onlar kurban olmayı seviyor. Bunu istiyorlar vazgeçiremezsiniz. Mesela benimki de maddi açıdan çekmiş olmak istiyor. Şu an etrafımıza baktığımda maddi olarak gerçekten annemle babamın durumları iyi. Bu ekonomide bile yeni ev yeni araba alabiliyorlar hem de krediye bulaşmadan. Ama benim annem sürekli babamın para kazanamadığını, durumlarının çok kötü olduğunu söylüyor. Mesela benim düğünümde giydiği elbise benim gelinliğimden pahalıydı. Ben onun çocuğu olduğum halde onun giyime gezmeye vs harcadığı parayı düşünmeden harcayamam. Ama sorarsanız durumları çok kötü. Biri ev alsa sanki kendi üzerinde birden fazla ev yokmuş gibi insanlar hayatını garantiye alıyor biz ne yapacağız bilmiyorum diyebiliyor. Bazen söylediklerine şok oluyoruz. Utanmasa bizden aylık bir miktar ona vermemizi isteyecek. Mesela kayınvalidemin evi yok. Sadece 1 emekli maaşı var. Kadının geçinmesi için biz yardımcı oluyoruz. Bir de kocasından kalan küçük bir tarlası var. Kadın kendince bişeyler ekip bize veriyor, kendine ayırıyor, yakınlarına dağıtıyor. Annemin dediği laf da şu ; senin kayınvalidenin tuzu kuru 🤦🏼‍♀️ biz ne çabalar harcadık annem kendine gelsin diye. Olmadı olmadı olmadı. Bizim de psikolojimizi bozdu. Habire şu şurda düğün yapmış, bu burdan ev almış vs vs. Gören de kendi sosyal yardımla hayata tutunmaya çalışıyor zanneder. Asla şükür yok asla memnuniyet yok. Onların imtihanı da bu işte. Kendi yarattıkları cehennemi hakettiklerini düşünüyorum açıkçası.
 
ben seni anlayabiliyorum, önceki konularımı gördüysen eğer benimde engelli bir kardeşim var, şükür baba yönünden çok büyük problemlerimiz yok gibi ama annem kardeşim doğduktan ve teşhisi konulduktan sonra çok çöktü, dediğin gibi herşeyden memnuniyetsiz ve devamlı yakınan bir insan halini aldı, malesef ne desem kursakta bırakır, asla benim sevindiğim heves ettiğim şeylere beklediğim tepkileri göstermez... tamamen annelerimizin karakteri ile ilgili olduğunu düşünüyorum, senin yapabileceğin birşey yok bence, ben artık sadece çözüm bulabileceğim şeylere çözüm bulup kafama takıyorum gerisini çok dinlememeye duymamaya çalışıyorum, bu hareketlerin bir çoğu aslında sana değil hayata kırgınlıklarından ötürü
çok geçmiş olsun allah sağlık sıhhat versin. aynen öyle uzun zamandır takmıyorum, dinlememeye çalışıyorum. son cümleniz benim kafamda böyle ampul yandırdı resmen çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için.
 
Bunların üstüne, bizlerden 'kendileri gibi fedakar (mağdur) ve şikayetsiz (sindirilmiş) bir hayat yaşamamızı istiyorlar.
o kadar güzel bir dille, açıklayıcı yazmışsınız ki, böyle mantıklı düşünen insanlara çok saygı duyuyorum çok özeniyorum. içimi rahatlattınız sözleriniz yerinde ve çok doğru. çok teşekkür ederim yorumunuz için.
 
Sadece iyiliğiniz için dua etmeye ve iyi dilekte bulunmaya geldim. Durumunuza çok üzüldüm umarım bundan sonrasında annenizle öyle güzel günleriniz olur ki hayat geçmişi telafi ediyor dersiniz 🙏🏻
ayy kalbinizden öpüyorum çok teşekkür ederim inşallah, sizin de şimdi ve gelecek hayatınızda bol bol neşe ve gülümsemeler olur umarım
 
Hani şöyle bir tabir vardır ya; hastalik hastası deriz. Hasta değildir ama sürekli hasta olmak ister, hastaymis gibi davranir vesaire vesaire... Anneniz tam olarak boyle iste. Aci cekmiyor olsa bile aciyi o kadar özümsemiş ki, baska bir sey hissedemiyor. Bu saatten sonra guzel bir seyler yaşasa bile, o güzelliğin farkında olamayacak, olmak istemeyecek. Cok fazla acı çekmiş, artık acıyla sıkıntıyla üzüntüyle yoğrulmuş. Onlari özümsemiş benimsemis. Bu saatten sonra cok zor mutluluğu hissetmesi. Tatmin olmayacak çünkü. Sen kendini kurtar, senin için geç sayılmaz. Ne olur psikolojik danışmanlık al. Annen gibi olma.
aynen öyle güzel bir duyguyu hissedemiyor artık kötü hislerden kötü olumsuz konuşmak bence hoşuna gidiyor vallahi, dün sevgilime erkek tezgahtar çok yakışıklısın bursaya fazlasın dedi, sevgiliminde çok hoşuna gitti güldük geçtik, anneme anlattım bana ne dese beğenirsiniz? acaba önceden tanışıyorlar mı sen yanındasın diye öyle söylemesi için önceden mi planladı dedi. gelde buna güzel bir şey anlat tam paranoyak insanın içini kara katran bağlattırıyor. anne lütfen çık git odamdan anlatmıycam başka bişey dedim.
 
Back
X