Annemi seçtim diyen eş

canancn42

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Mart 2026
Mesajlar
3
Emoji Skoru
11
Puanlar
1
Yaş
31
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...

Güncelleme: Konuştuk eşimle. Ben düzeleceğim söz veriyorum ama anneme git diyemem bizimle yaşasın diyor. Ev tutma fikrine asla cazip bakmıyor öyle bir durumda kahrından ölürmüş annesi. Ne istersen yaparım vs vs he dersen yarın annemi alıp geleyim yoksa dönülmez bir yola gireriz, diyor...
1 sene 2 sene 5 sene değil ki Allah ömür verdikçe birlikte mi yaşayacağız. Benim çekirdek ailemle birlikte yaşamak istemem suç mu şımarıklık mı ya. Kadının evinin olmaması da benim suçum mu. Ya da bir kızı olsaydı onda kalırdı belki. Eşim Kendimi suçlu hissettiriyor. Annesi de hiç demiyor ki oğlum sorun benle alakalı mı , nasıl yapalım, böyle de olmuyor..
 
Son düzenleme:
Bu saatten sonra gelse kabul edip devam edecek misin ?
 
Kötü eş misiniz sizce bence değilsiniz kendinizi suçlamayın annesiyle mutluluklar beyfendiye
 
Annesi duygusal ensest, koca da erkek desen erkek değil, adam desen hiç değil, 8 yaş kız çocuğu tripleri.
Ne gereksiz insanlar ya, bırak ne halleri varsa defolsun gitsinler.
Hiç saygı duyamam öyle uydum akıllı kukla heriflere
 
Kendisi eş ve aile olmayı becerememiş. Boş yere kendinizi suçlamayın. Evet anne de önemlidir fakat erkekler eşiyle annesi arasında denge kurmayı bilmeli. Eşiniz tam bir ana kuzusu maalesef. Bahanelere sığınmak yerine sizin teklif ettiğiniz gibi evinize yakın bir yerde annesine ev kiralanabilirdi. Ama o annesiyle yaşamayı tercih etmiş. Gitsin annesinin dizinin dibinde uyusun, annesi bol bol ninni söylesin daha büyümemiş henüz.
 
Boşanın lütfen. Ben bunu kolay kolay söylemem ama bu defa şart ya..
 
Konunun başlığında da olduğu gibi gayet açık ve net. Annesini seçmiş. Kimse kimsenin annesiyle yaşamak zorunda değil. Dediğiniz gibi ev ev üstüne olmaz olursa sonu böyle olur. Siz de kendi yolunuzu çizin artık. Böyle bir adamla mutlu olamazdınız zaten.
 
Sakın kendinizi suçlamayın ve bu saatten sonra siz onu istemeyin. Nefret ediyorum böyle ana kuzularından.Kendi aklınca blöf yapıyor. Hatta siz boşanma davasını açın neyin ne olduğunu görsün. Annesi ile ömrünün sonuna kadar yaşasın. Ben kolay kolay bosanin demem ama böyle annemi seçtim diyen adam için yapılacak birsey kalmamıştır bence.
 
Eşiniz annesini şeçmiş ,bırakın tercihlerinin sonucunu yaşasın.Tüm mesajları saklayın ,tartışmaya girmeyin süreci uzatmadan daha çok kaos yaşamadan yolları ayırın,sizin evlilik dikiş tutmaz gelse en kısa zamanda burnunuzdan getirir,hayatı size zindan eder,bile bile aynı çamura girmenin mantığı yok, duygusal değil mantıksal bakın,şimdiye kadar duygusal haliniz pek işe yaramamış ki adam gitmiş...
 
Siz kendinizi suçlamayın lütfen. Bakın ben aynı semtte olmaktan dahi rahatsızım ki kayınvalidem dünya iyisidir. Bu adam annesini gömdükten sonra size geri döner ama bakım vermeniz için. Bu durumu çook yakınında yaşamış bir olarak diyorum bence yol verin hele maddi durumunuz varsa para kazanıyorsanız arkanıza bile dönüp bakmayın kalan ömrünüzü bu adamla harcamayın. Ha belki ileride annesi ile tekrar gelmek isteyebilirler yemek çamaşır işleri için ben olsam o trene bir daha binmelerine izin vermem.
 
Eşin ya boşanmaya bahane arıyordu yada seni yola getirmek için bosanalım diyor. Bu durum çözümsüz bir durum değil çünkü. Altlı üstlü yada karşılıklı evlerde oturursunuz kayınvalideyle olur biter. Hem o yalnız kalmamış olur hemde sizin ayrı bir düzeniniz olur.
Boşansın bakalım, kiminle evlenecek? Kadınlar sıraya girmiş bekliyor dışarda kaynanayla yaşamak için.
 
Kızlar işinize gelmiyorsa boşayın bu adamları çok lazım değiller
Gitsin anasıyla otursun
Arada çocuklar olmasa kimse çekmez erkeklerin kahrınıda çocuklar var işte. Kocalarda buna güvenerek şımarıyor zaten. Aslında boşanırken çocuklarıda babaya vermek lazım, görsünler günlerini ama analık işte insan evladına kıyamıyor.
 
Kayınpederiniz 4 sene önce vefat etmiş. Kayınvalidenizse 2 yıldır sizinle yaşıyormuş. Ondan önceki 2 yıl nerede yaşıyordu ? Düzeni nasıldı ?
 
Faydası varsa gene hadi neyse ama bazı kocalar asalak gerçekten
Böyle kocaya babaya da gerek yok
Kadının acizliği maddiyat oluyor çoğu zaman
 
`