- Katılım
- 25 Kasım 2025
- Mesajlar
- 495
- Emoji Skoru
- 392
- Puanlar
- 18
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
yaradan kurtarmış. sadaka verin. evladınızla bahtınız güzel olsun.Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Benzerini yaşadım yedi ay oldu hiçte birbirlerinden bikmiyorlar sandığınız gibi bide bizim bebeğimiz vardı bir kere çocuğunu sormadi çocuk bir yaşına girdiMax 2 ay birbirlerini gazlaya gazlaya yaşarlar sonra birbirlerine girerler. Eşinizin donlarını siz yıkarken annesine pırlanta görünür tabi, oğluşusudur.
Annesi de negatif yüklerini size boşaltırken oğluşuna melek görünür. Canısı anasıdır. 2 ay.
Ama siz kesinlikle artık o donları yıkamayı seçmemelisiniz. Kendinize yıkayacak daha kaliteli ve mümkünse anasından ayrışmış donlar bulursunuz eminim.
Bu heriflerde hiç cinsel istek de mi yok anlamıyorum ki.ben 3 gün yapmasam zor duruyorum.ana bacı gözüm görmez vallaMax 2 ay birbirlerini gazlaya gazlaya yaşarlar sonra birbirlerine girerler. Eşinizin donlarını siz yıkarken annesine pırlanta görünür tabi, oğluşusudur.
Annesi de negatif yüklerini size boşaltırken oğluşuna melek görünür. Canısı anasıdır. 2 ay.
Ama siz kesinlikle artık o donları yıkamayı seçmemelisiniz. Kendinize yıkayacak daha kaliteli ve mümkünse anasından ayrışmış donlar bulursunuz eminim.
hayır kesinlikle kötü değilsinMerhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Bu nasıl yaygın bir akıl hastalığıdır ya bizim ülkede.gercekten güzel bir araştırma yapmak lâzim bize.Benzerini yaşadım yedi ay oldu hiçte birbirlerinden bikmiyorlar sandığınız gibi bide bizim bebeğimiz vardı bir kere çocuğunu sormadi çocuk bir yaşına girdi
Aman anasını da alsın def olsun gitsin geri zekalı. Kekşe bunda yıl sabretmeseydiniz.Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...