• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Annemi seçtim diyen eş

ay gitsin girdigi yere geri girsin ne dert ediyorsun çalişan bir kadınsın ne güzel aç boşanma davanı iste tazminatını nafakanı kimse kimsenin aile bireyini çekmek zorunda degil insan bazen kendine katlanamıyor.
 
Kurtulun bu toksik anne oguldan hic vicdanlik bisey yok fazla bile katlanmissiniz
 
Annemi seçtim diyen bir adamı ele alacağım şimdi.

Anne ile eş birbirine ikame edemez bi kere. Ikisi birbirine alternatif olmadığından birine karşı öteki seçilmez.

Iki arkadaş arasında seçim yapılabilir mesela. Iki sevgiliden biri seçilebilir diyelim ki. Çünkü kulvarları aynıdır ve birbirinin yerine geçebilirler. Ekonomide buna ikame etkisi denir.

Pirinc alacak paranız yoktur ama pilav yemek istiyorsunuzdur. Bu noktada bulgur alırsınız ve bulgur pirinçle ikame edilebilir.

Ama mesela pirinç alamadığınız yerde pilav yapmak için flashbellek almazsınız. Çünkü biri diğerinin yerine kullanılmaz.

Ama tabi bosandıgınız adam, adam olsa annesi ile eşini bir tutup da annemi seçtim demezdi. Gerizekali herif . Çok sinirlendim.

Nerden buluyorsunuz bu kadar salak tipleri ya inanamıyorum... kadınların kendilerine eş diye layık bulduklarını adamların capsizlik seviyesine. Inanamiyorum.
 
Kayınvalide haricinde de problemleriniz varmış.
Eşine gerçekten değer veren bir adam annemi seçtim gibi bir cümle kurmaz. İkisinin arasındaki farkı bilir. Eş ile anne birbirine alternatif iki kişi değildir.
Siz kötü falan değilsiniz. Kocanız eşlik nedir bilmiyor.
Gitsin yaşasın anasıyla.
Sizin sırtınızı her türlü yükmüş zaten.
 
Max 2 ay birbirlerini gazlaya gazlaya yaşarlar sonra birbirlerine girerler. Eşinizin donlarını siz yıkarken annesine pırlanta görünür tabi, oğluşusudur.
Annesi de negatif yüklerini size boşaltırken oğluşuna melek görünür. Canısı anasıdır. 2 ay.

Ama siz kesinlikle artık o donları yıkamayı seçmemelisiniz. Kendinize yıkayacak daha kaliteli ve mümkünse anasından ayrışmış donlar bulursunuz eminim.
 
yok yere suçlu hissetme sen suçla! üste çık kötü ol kişiliğini kaybetme
 
Tabii sessiz sedasız hizmete devam etmelisin sesin çıkarsa annesini seçer anasının yavrusu. Gidip birlikte yaşasınlar boşver, sende hayatını yaşa, bı ömür daha yaşamayacaksn, elinde olanın tadını çıkar.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
yaradan kurtarmış. sadaka verin. evladınızla bahtınız güzel olsun.
 
Göbekbağı kesilmemiş, hala ayrılamamış annesinden. Koca kafalı erkekler şunu anlamıyor ki, anne ile eş birbirine alternatif değildir; biri diğerinin yerine konamaz, ikisi farklı şeylerdir. Evlenen kisinin birincil ailesi, artık çekirdek ailesidir. Kök aile ikinci plana düşer.

Aynı evin içinde olup mesafeyi korumak eminim çok zordur. Ama her tercih bir vazgeçiştir. Adam esinden ve çocuğundan vazgeçmiş. Ne diyeceksin ki ?😑
 
Siz de benim gibi kayınvalidenize kuma gitmişsiniz. Çok zor ve çıkılmaz bir durum. Ama sizinki olmayan aklınca tercihini yapmış sanki ikisinden birini seçmek zorundaymış gibi. Asla taviz vermeyin geri durmayın. Anasının dizinin dibinde otursun. Diğer gelinin keyfi yerinde çünkü aklını kullanmış biz de iyiliğimizin saflığımızın cezasını çekelim.
 
Blöf yapıyor, aklınca dize getirecek
Terbiyesiz hadsizler ana-oğul. Onca bakıma, hizmete mahcup olup teşekkür edeceklerine sanki mecbursun gibi afra tafralara girmişler, sakın manipüle olma, buradan da geri adım atma, restlerine rest. Evliliğe devam edeceksen bile artık aynı düzene asla müsaade etme. O kadınla yaşamaya yeniden başlarsan yandığının resmidir. Dik dur lütfen.
 
Fazla bile dayanmışsınız
Gitsin ne çay partisi yapıyosa yapsın annesiyle
Siz de keyfinize bakın çalışan kadınmışsınız sizden iyisi mi var kimseye minnet etmezsiniz oh
 
Max 2 ay birbirlerini gazlaya gazlaya yaşarlar sonra birbirlerine girerler. Eşinizin donlarını siz yıkarken annesine pırlanta görünür tabi, oğluşusudur.
Annesi de negatif yüklerini size boşaltırken oğluşuna melek görünür. Canısı anasıdır. 2 ay.

Ama siz kesinlikle artık o donları yıkamayı seçmemelisiniz. Kendinize yıkayacak daha kaliteli ve mümkünse anasından ayrışmış donlar bulursunuz eminim.
Benzerini yaşadım yedi ay oldu hiçte birbirlerinden bikmiyorlar sandığınız gibi bide bizim bebeğimiz vardı bir kere çocuğunu sormadi çocuk bir yaşına girdi
 
Eltiniz ve kaynınız rahat bi şekilde yaşarken neden sadece siz bakıyorsunuz çok saçma en başta böyle bi şeyi kabul etmemeliydiniz. Dönüşümlü olarak 1 ay sizde bir ay kaynınızda kalacak şekilde olmadığı sürece geri adım atmayın çok haklısınız.
 
Max 2 ay birbirlerini gazlaya gazlaya yaşarlar sonra birbirlerine girerler. Eşinizin donlarını siz yıkarken annesine pırlanta görünür tabi, oğluşusudur.
Annesi de negatif yüklerini size boşaltırken oğluşuna melek görünür. Canısı anasıdır. 2 ay.

Ama siz kesinlikle artık o donları yıkamayı seçmemelisiniz. Kendinize yıkayacak daha kaliteli ve mümkünse anasından ayrışmış donlar bulursunuz eminim.
Bu heriflerde hiç cinsel istek de mi yok anlamıyorum ki.ben 3 gün yapmasam zor duruyorum.ana bacı gözüm görmez valla 😁
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
hayır kesinlikle kötü değilsin
eşin adam değilmiş
gitsin anasıyla yaşasın
hatta mümkünse emmeden kesilmeden de yeniden evlenmeye kalkmasın
net olun , direk güle güle deyin
evliliğin ne olduğunu , evlat olmanın, baba olmanın ne demek olduğunu bilmeyen biri maalesef
 
Benzerini yaşadım yedi ay oldu hiçte birbirlerinden bikmiyorlar sandığınız gibi bide bizim bebeğimiz vardı bir kere çocuğunu sormadi çocuk bir yaşına girdi
Bu nasıl yaygın bir akıl hastalığıdır ya bizim ülkede.gercekten güzel bir araştırma yapmak lâzim bize.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Aman anasını da alsın def olsun gitsin geri zekalı. Kekşe bunda yıl sabretmeseydiniz.
 
Back
X