• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

ARKADAŞ NASIL BULABİLİRİM? TAVSİYELERİNİZE ÇOK İHTİYACIM VAR

mahh

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nisan 2022
Mesajlar
1.369
Emoji Skoru
1.077
Puanlar
83
Yaş
27
Atandığım şehirde iki buçuk yılı bitirdim. Ve hâlâ doğru düzgün bir arkadaşım yok.
Büyük bir şehirde doğup büyümüş sonra farklı sebeplerden küçük bir ile taşınmak zorunda kalmış sonra da o küçük ile atanmıştım. Lise ve üniversite yıllarımda kafa dengi arkadaşlarım vardı ama bilirsiniz iş hayatı başladıktan sonra hele de insanlar ülkenin dört bir yanına dağıldıktan sonra o arkadaşlıklardan pek eser kalmıyor. Eskiden en azından arada sırada yazıştığım insanlarla şimdi takipleşmiyorum bile öyle bir kopukluk oldu.
Atandığım yerde yani iş yerimde pek kafa dengi kimse bulamadım. Zaten büyük çoğunluğu benden yaşça büyük çoluklu çocuklu ablalar abiler. Yeni atanan az kişi var ki kafa yapımız gerçekten uymuyor asla anlaşmamız mümkün değil. Yani en kolay bağ kurulan iş yeri benim için bu anlamda verici olmadı. Farklı yollar olarak spor salonuna gidiyorum. Nasıl bir şey anlamadım ama asla yaşıtım kimse yok. Zaten erkek ağırlıklı oluyor buradaki çoğu salon. Birkaç yaşıma uygun insan gördüm onlar ile tanışmaya çalıştım ki aslında çok soğuk ve mesafeli biriyim sırf bu yalnızlığı kırabilmek için yaptım ama pek olumlu bir karşılık alamadım. Yalnız başıma gezilere katıldım ki bu gerçekten çok sıkıcı. Hani hem kültürel faaliyet olsun hem yeni insanlarla tanışırım diye gittim yine de. Ama ya yaşları benden çok büyük teyzeler amcalar vardı ya da üniversiteli çocuklar. Kimse ile bağ kuramadım. Arada boyama etkinliği falan oluyor oralara gidiyorum ama orada bile benim gibi kimse yok, genelde öğrenciler oluyor ki onlar bile arkadaş grupları halinde katılıyorlar. Hani bir türlü yeni insanlarla tanışıp yeni arkadaşlıklar edinemiyorum.
Bu şehre gelirken çok mutsuzdum. Ama yine de anları değerli ve güzel kılan şeyin insanın bağları ve çevresi olduğuna inandım kendimi motive ettim ama yok yani yıllar geçti o çevre bomboş.
Hani görüntü olarak güzel, bakımlı ve aurası yüksek biri olarak tanımlanırım genelde. Kendimi övmek için söylemiyorum gerçekten ama sürekli bunu duyuyorum. Öyle kaba saba biri de değilim çok naif, nazik bir insanım. Sohbetim de iyidir. Bir yere gidilecekse saat sorunum da yok yani şu an tek yaşıyorum geç kaldın erken geldin olayı yok yani. Giyinmeyi gezmeyi falan severim. Nasıl bu kadar yalnız olabiliyorum anlayamıyorum yani arkadaş olmak için en ideal profillerden biriyim bence. Üstelik bu aralar psikolojik olarak aşırı bunalımlı bir zamandayım gerçekten insanların arasına karışmaya çok ihtiyacım var. Ama yok yani olmuyor. Ben yeni insanlar nasıl tanıyabilirim?
 
Yaşa fazla takıksınız bence. O yaşlı bu genç önünüze geleni eliyorsunuz gibi. Benim şu ara en çok zaman geçirdiğim arkadaşlarım kendimden neredeyse 20 yaş küçükler. Yeni mezun z kuşağı bebeler. Ama güzel zaman geçiriyoruz birlikte. Ya da 55-60 yaşında arkadaşlarım var. Çocuklular var, çocuksuzlar var. Ailesiyle yaşayan var, yalnız yaşayan var, sevgilisiyle yaşayan var. Her türden insanla ortak bir nokta bulunabilir bence. Bu konuda fazla kastığınız için arkadaşlık kuramıyorsunuz gibi geldi.
 
Valla bulunmuyor hele de yaşın belli bir yaş üstündeyse. Ben Sivas'a 2,5 sene önce geldim. Çok da sosyal biriyimdir. Dışarıdan soğuk görünmem, konuşkanım sıcak kanlıyım girişkenim. Pek çok eşli tanışmalarımız oldu. Eşimin arkadaş çevresiyle tanıştım ama yok tek bir iyi arkadaş edinemedim. Şöyle evde canım sıkılınca rahatça arayıp hadi gel kahve yapıyorum diyebileceğim kimse yok. İnsanlar kemik çevrelerini oluşturunca yeni gelenlere yer açmıyor. Öyle nasılsın iyi misinden öte gitmiyor sohbetler. Üzgünüm ama bence imkansız gibi bir şey sağlam arkadaşlık kurmak. Her şey yüzeysel.
 
çok soğuk ve mesafeli biriyim
Mesele bu
Güzel giyinmeniz ya da iyi kalpli olmanız değil

Yoksa ben Karsın küçücük ilçesinde bile acayip sosyal çevre yapmıştım ve çok eğlenmiştim

Hangi şehirdesiniz
 
Valla bulunmuyor hele de yaşın belli bir yaş üstündeyse. Ben Sivas'a 2,5 sene önce geldim. Çok da sosyal biriyimdir. Dışarıdan soğuk görünmem, konuşkanım sıcak kanlıyım girişkenim. Pek çok eşli tanışmalarımız oldu. Eşimin arkadaş çevresiyle tanıştım ama yok tek bir iyi arkadaş edinemedim. Şöyle evde canım sıkılınca rahatça arayıp hadi gel kahve yapıyorum diyebileceğim kimse yok. İnsanlar kemik çevrelerini oluşturunca yeni gelenlere yer açmıyor. Öyle nasılsın iyi misinden öte gitmiyor sohbetler. Üzgünüm ama bence imkansız gibi bir şey sağlam arkadaşlık kurmak. Her şey yüzeysel.
Buna asla katılmıyorum
85 doğumluyum ve sürekli yeni arkadaşlarım oluyor
35 yıllık arkadaşlarım da var, altı aydır tanıdığım ama hadi gel kahve içelim dediğimde benimle dertleşecek arkadaşlarım da var
Bu sizin yeteneğiniz ile ilgili
 
Buna asla katılmıyorum
85 doğumluyum ve sürekli yeni arkadaşlarım oluyor
35 yıllık arkadaşlarım da var, altı aydır tanıdığım ama hadi gel kahve içelim dediğimde benimle dertleşecek arkadaşlarım da var
Bu sizin yeteneğiniz ile ilgili
Bu benim deneyimim sen katıl ya da katılma beni etkilemiyor. Çok yeteneklisin tebrik eder hayatında başarılar dilerim :KK70: :KK70: :KK70: :KK70: :KK70: :KK70:
 
Valla bulunmuyor hele de yaşın belli bir yaş üstündeyse. Ben Sivas'a 2,5 sene önce geldim. Çok da sosyal biriyimdir. Dışarıdan soğuk görünmem, konuşkanım sıcak kanlıyım girişkenim. Pek çok eşli tanışmalarımız oldu. Eşimin arkadaş çevresiyle tanıştım ama yok tek bir iyi arkadaş edinemedim. Şöyle evde canım sıkılınca rahatça arayıp hadi gel kahve yapıyorum diyebileceğim kimse yok. İnsanlar kemik çevrelerini oluşturunca yeni gelenlere yer açmıyor. Öyle nasılsın iyi misinden öte gitmiyor sohbetler. Üzgünüm ama bence imkansız gibi bir şey sağlam arkadaşlık kurmak. Her şey yüzeysel.
Bu ara her gün görüştüğüm, en yakın arkadaşımı 35 yaşından sonra tanıdım. Gayet de yaşla alakasız arkadaşlık kuruluyor.
 
Bu benim deneyimim sen katıl ya da katılma beni etkilemiyor. Çok yeteneklisin tebrik eder hayatında başarılar dilerim :KK70: :KK70: :KK70: :KK70: :KK70: :KK70:
Sizin deneyiminizse sizin deneyiminizmiş gibi yazmalısınız. Genel kanı buymuş gibi yazınca aksini yazanlar olacaktır haliyle.
 
Konu sahibi, sadece işle sınırlı kalma. Kurslar ve aktivitelerden de arkadaş edinebilirsin. Mesela pilatese spora yazılabilirsin. İlgini çeken derneklere de üye olabilirsin.
 
87’liyim her girdiğim ortamdan birileriyle konuşurum tanışırım, sohbeti sararsa kendim de davet ederim beni de davet ederler. İletişim kurmaktan çekinmem. Bebeklikten bile arkadaşlarım var. Herkesle samimi olmam, iyi filtrelerim. Sınırı kendim çizerim, istersem dahil ederim istemezsem uzaklaşırım. Benim gibi olan kişiler de yakın arkadaş çemberime girip kalırlar.
Velhasılı yaşla ilgisi yok, yapınla ilgisi var. Eğer arkadaş olmak istiyorsan kendin de çaba göster, karşıdan bekleme. Kimse kendini bulunmaz hint kumaşı sanmamalı, kendi köşesinde yalnız başına çürüyüp giden bir kumaşa dönüşür.
 
Atandığım şehirde iki buçuk yılı bitirdim. Ve hâlâ doğru düzgün bir arkadaşım yok.
Büyük bir şehirde doğup büyümüş sonra farklı sebeplerden küçük bir ile taşınmak zorunda kalmış sonra da o küçük ile atanmıştım. Lise ve üniversite yıllarımda kafa dengi arkadaşlarım vardı ama bilirsiniz iş hayatı başladıktan sonra hele de insanlar ülkenin dört bir yanına dağıldıktan sonra o arkadaşlıklardan pek eser kalmıyor. Eskiden en azından arada sırada yazıştığım insanlarla şimdi takipleşmiyorum bile öyle bir kopukluk oldu.
Atandığım yerde yani iş yerimde pek kafa dengi kimse bulamadım. Zaten büyük çoğunluğu benden yaşça büyük çoluklu çocuklu ablalar abiler. Yeni atanan az kişi var ki kafa yapımız gerçekten uymuyor asla anlaşmamız mümkün değil. Yani en kolay bağ kurulan iş yeri benim için bu anlamda verici olmadı. Farklı yollar olarak spor salonuna gidiyorum. Nasıl bir şey anlamadım ama asla yaşıtım kimse yok. Zaten erkek ağırlıklı oluyor buradaki çoğu salon. Birkaç yaşıma uygun insan gördüm onlar ile tanışmaya çalıştım ki aslında çok soğuk ve mesafeli biriyim sırf bu yalnızlığı kırabilmek için yaptım ama pek olumlu bir karşılık alamadım. Yalnız başıma gezilere katıldım ki bu gerçekten çok sıkıcı. Hani hem kültürel faaliyet olsun hem yeni insanlarla tanışırım diye gittim yine de. Ama ya yaşları benden çok büyük teyzeler amcalar vardı ya da üniversiteli çocuklar. Kimse ile bağ kuramadım. Arada boyama etkinliği falan oluyor oralara gidiyorum ama orada bile benim gibi kimse yok, genelde öğrenciler oluyor ki onlar bile arkadaş grupları halinde katılıyorlar. Hani bir türlü yeni insanlarla tanışıp yeni arkadaşlıklar edinemiyorum.
Bu şehre gelirken çok mutsuzdum. Ama yine de anları değerli ve güzel kılan şeyin insanın bağları ve çevresi olduğuna inandım kendimi motive ettim ama yok yani yıllar geçti o çevre bomboş.
Hani görüntü olarak güzel, bakımlı ve aurası yüksek biri olarak tanımlanırım genelde. Kendimi övmek için söylemiyorum gerçekten ama sürekli bunu duyuyorum. Öyle kaba saba biri de değilim çok naif, nazik bir insanım. Sohbetim de iyidir. Bir yere gidilecekse saat sorunum da yok yani şu an tek yaşıyorum geç kaldın erken geldin olayı yok yani. Giyinmeyi gezmeyi falan severim. Nasıl bu kadar yalnız olabiliyorum anlayamıyorum yani arkadaş olmak için en ideal profillerden biriyim bence. Üstelik bu aralar psikolojik olarak aşırı bunalımlı bir zamandayım gerçekten insanların arasına karışmaya çok ihtiyacım var. Ama yok yani olmuyor. Ben yeni insanlar nasıl tanıyabilirim?

Belki insanlarla bağ kuramıyorsunuzdur arkadaşlık yapmak için.
 
Küçük il dediğiniz de büyükşehir yalnız. Siz Malatya'da değil miydiniz?

Y kuşağı olarak X ve Z kuşaklarından arkadaşlarım var. Niye kendinizi bu kadar kısıtlıyorsunuz ki?

Dışarıdan soğuk nevaleyim, insanlarla muhatap olmak istemiyorum. Böyle desem de beraber bir şey yaptıklarımla arkadaşlık ilişkim başlıyor. Statüyü belirtmek için ses tonu ve duruş değişir ya bende o neredeyse yok. Belki de bu yüzden sınırlarımı kaldırmaya başlayınca samimiyet hemen kuruluyor.

Birbiriyle alakasız kurslara gidiyorum, 4 tanesini bile yazsam ne alaka dersiniz. Arkadaşlık yaptıklarım da çeşit çeşit. Kariyer, eğitim, yaş, inanç, ırk, siyasi görüş, statü olarak birbirinden farklılar. Aralarından kendime yakın hissettiklerimle sınırlarımı yavaş da olsa kaldırıyorum, onlarla dostluğa dönüşüyor ilişkim.

En hızlı kaynaştıklarım; işlerine yardım ettiklerim (kendi işimmiş gibi benimserim), çıkışlarda bir yere kadar eşlik ettiklerim ve özellikle de çıkışta bir şeyler yiyip içtiklerim. İlla kafeterya vs olmasına gerek yok, mutfak veya dinlenme odaları da olur. Yolculuk esnasında da yiyip içerken de bir şekilde muhabbet ediliyor.

Muhatap olduğunuzla samimi olursanız gerisi gelir. Yaş faktörünü görmezden gelin. Yeter ki uyumlu olun.
 
Ben 99luyum çok kolay arkadaş edinirim güler yüzlüyüm konuşkanım muhtemelen bu sebeple
 
Kendı adıma 35 den sonra daha zor geliyor bu işler bana.arkadas ediniyorum ama eskisi gibi çok samimi olamıyorum.
Bence biraz da yediğim kaziklardan olabilir.daha tedbirliyim.eskisi gibi verici değilim.bekliyorum değer mi acaba diye.
Birde tayinci olunca da zor.oluyor tam arkadaş oluyorsun ya senin yada onun tayini çıkıyor başka bir kuruma şehre gidiliyor.ister istemez kopukluk oluyor.
 
Bu benim deneyimim sen katıl ya da katılma beni etkilemiyor. Çok yeteneklisin tebrik eder hayatında başarılar dilerim :KK70: :KK70: :KK70: :KK70: :KK70: :KK70:
Teşekkürler 🤩 başarılıyım zaten
Her ortamda sevildim ve mutlu oldum 🥰

Başkalarının ezik deneyimlerine katılmama hakkım var 😉
 
Evlilik gibi arkadaşlık da bazen kader şans işi olabiliyor. Tabi mesafeli duran sohbete açık olmayan ketum suratsız kişi kolay arkadaşlık kuramaz ama bunların tersini yaptığınızı zaten belirtmişsiniz hatta kurslara da katılıyorsunuz ama bazen ne yapsak da olmaz kimyamızın uyuştuğu insanlarla denk gelemeyiz. Ya da karşılaştığımız insanlar çok dost canlısı olmayabilir. Bunlara ek olarak yukarda bir tavsiye verilmiş ona katılıyorum yaşa ya da medeni duruma çok takılmayın. Bazen evli barklı çocuklarını büyütmüş ayak bağı olmayan ablalar da sosyalleşmek arkadaş edinmek isteyebiliyor. Bu hayatta herkesten alınacak bir şey var. O ablalarla da çok güzel arkadaşlık kurulabiliyor ya da tam tersi sizden on yaş genç kızlar sizin tecrübelerinizden yararlanmak isteyebilir dostluğunuza ihtiyacı olabilir. Mesela şu an çalıştığım okulda geniş bir grup var içinde 50 yaşını geçmiş bir hocamız da var otuzların başında genç kadınlarımız da… gayet güzel paylaşımlarımız oluyor
 
Atandığım şehirde iki buçuk yılı bitirdim. Ve hâlâ doğru düzgün bir arkadaşım yok.
Büyük bir şehirde doğup büyümüş sonra farklı sebeplerden küçük bir ile taşınmak zorunda kalmış sonra da o küçük ile atanmıştım. Lise ve üniversite yıllarımda kafa dengi arkadaşlarım vardı ama bilirsiniz iş hayatı başladıktan sonra hele de insanlar ülkenin dört bir yanına dağıldıktan sonra o arkadaşlıklardan pek eser kalmıyor. Eskiden en azından arada sırada yazıştığım insanlarla şimdi takipleşmiyorum bile öyle bir kopukluk oldu.
Atandığım yerde yani iş yerimde pek kafa dengi kimse bulamadım. Zaten büyük çoğunluğu benden yaşça büyük çoluklu çocuklu ablalar abiler. Yeni atanan az kişi var ki kafa yapımız gerçekten uymuyor asla anlaşmamız mümkün değil. Yani en kolay bağ kurulan iş yeri benim için bu anlamda verici olmadı. Farklı yollar olarak spor salonuna gidiyorum. Nasıl bir şey anlamadım ama asla yaşıtım kimse yok. Zaten erkek ağırlıklı oluyor buradaki çoğu salon. Birkaç yaşıma uygun insan gördüm onlar ile tanışmaya çalıştım ki aslında çok soğuk ve mesafeli biriyim sırf bu yalnızlığı kırabilmek için yaptım ama pek olumlu bir karşılık alamadım. Yalnız başıma gezilere katıldım ki bu gerçekten çok sıkıcı. Hani hem kültürel faaliyet olsun hem yeni insanlarla tanışırım diye gittim yine de. Ama ya yaşları benden çok büyük teyzeler amcalar vardı ya da üniversiteli çocuklar. Kimse ile bağ kuramadım. Arada boyama etkinliği falan oluyor oralara gidiyorum ama orada bile benim gibi kimse yok, genelde öğrenciler oluyor ki onlar bile arkadaş grupları halinde katılıyorlar. Hani bir türlü yeni insanlarla tanışıp yeni arkadaşlıklar edinemiyorum.
Bu şehre gelirken çok mutsuzdum. Ama yine de anları değerli ve güzel kılan şeyin insanın bağları ve çevresi olduğuna inandım kendimi motive ettim ama yok yani yıllar geçti o çevre bomboş.
Hani görüntü olarak güzel, bakımlı ve aurası yüksek biri olarak tanımlanırım genelde. Kendimi övmek için söylemiyorum gerçekten ama sürekli bunu duyuyorum. Öyle kaba saba biri de değilim çok naif, nazik bir insanım. Sohbetim de iyidir. Bir yere gidilecekse saat sorunum da yok yani şu an tek yaşıyorum geç kaldın erken geldin olayı yok yani. Giyinmeyi gezmeyi falan severim. Nasıl bu kadar yalnız olabiliyorum anlayamıyorum yani arkadaş olmak için en ideal profillerden biriyim bence. Üstelik bu aralar psikolojik olarak aşırı bunalımlı bir zamandayım gerçekten insanların arasına karışmaya çok ihtiyacım var. Ama yok yani olmuyor. Ben yeni insanlar nasıl tanıyabilirim?
gönüllü faaliyetlere katılmayı düşündünüz mü dernekler ya da? duygusal durumunuza rağmen gayet mantıklı düşünceleriniz hala. bulacaksanız bence.
 
60 yaşındaki annem sürekli yeni arkadaşlar ediniyor, otobüse binse hiç tanımadığı insanlarla sohbet ederken bulurum. yani yaşla ilgisi yok bulan buluyor
 
Back
X