• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

ARKADAŞ NASIL BULABİLİRİM? TAVSİYELERİNİZE ÇOK İHTİYACIM VAR

En yakın arkadaşım, ahretliğim, can dostum, canım yansa her şeyi bırakıp koşacak dediğim kişi benden 11 yaş büyük. İş ortamında tanıştık. Stajyerken bana işi öğreten kişidiydi. Başlarda soğuk, iş odaklı al gülüm ver gülüm bir ilişkimiz varken şimdilerde sohbetlerimizin, kahvelerimizin baş kahramanıyız. Belki de sorun sadece yaşıtlarınız ile arkadaş olacağınızı sanmanız ve aceleci olmanızdır.
 
gönüllü faaliyetlere katılmayı düşündünüz mü dernekler ya da? duygusal durumunuza rağmen gayet mantıklı düşünceleriniz hala. bulacaksanız bence.
İş çok yoğun. Yukarıdakilere bile zor vakit buluyorum. Gönüllü faaliyetler benim için çok zor olur.
 
İş çok yoğun. Yukarıdakilere bile zor vakit buluyorum. Gönüllü faaliyetler benim için çok zor olur.
kuaför, komşular. illa ki bir yerde akranlarınız denk gelmeli bence
 
Ya sorun arkadaş edinmek değil ki. Arkadaş edinmek dediğiniz de orda burda birileriyle ayak üstü tanışıp lak lak etmek. Bu mu konu sahibinin demek istediği? Onu hepimiz yapıyoruz. Bir markette, kuaförde, hastanede tanışıp hemen kaynaşıyoruz. 7 ceddimize varana kadar bilgi veriyor alıyoruz. Bu önemli değil ki. Şimdi sokağa çıksam manavda, markette, otobüste en az 5 kişiyle konuşur sohbet ederim. Peki ya sonrası? Evine alabileceğin, evine gidebileceğin, güvenilir, kafa dengi, nazını çeken bir arkadaş edinmek çok zor. Merhaba merhabadan öteye gitmiyor ilişkiler. İftar yemeği, senelik buluşmalar falan bazen de gruptan karar verip bir yerde toplaşıp oturduğumuz kadın grubu var. Herkesin işi gücü kendine özel meşgaleleri var. Oturmuş arkadaş kitlesi var. Biz de oturup güzel vakit geçiriyoruz tamam ama o orada kalıyor. Yaşlarımız daha genç olsaydı, lise gibi üniversite gibi ya da en azından 30 yaşından küçük olsaydık eminim çok daha samimi bağlar kurabilirdik. Bakıyorum kadınlar benden önce tanışmışlar senelerdir tanışıyorlar ama sadece ayda yılda bir bulup oturuyorlar. Sonra herkes normal hayatına devam ediyor.

Evim tam merkezde. Çok da kolay bir yerde. Ben de cömert, sıcak kanlı biriyim. Kaç kez evime davet ettim topluca, bizim oraya illa ki yolunuz düşer bana da gelin teklifsiz dedim. Gelen giden yok. Açıkçası onlar da davet etmedi. Ben de boşverdim artık. Zaten buraya da alıştım. Artık arkadaş aramıyorum kendime yetiyorum. Kendimle tüm gün geziyorum dolaşıyorum kahvemi de yapıp keyifle içiyorum. Sanırım insan kendine yetmeli bi noktada. Maalesef benim en yakın dostlarım çok uzakta. kimi yurt dışına taşındı kimi memlekette kaldı. En yakın 4 dostum var hepsinden uzağım şu an. İyi ki internet var da ordan konuşuyoruz..
 
Ya sorun arkadaş edinmek değil ki. Arkadaş edinmek dediğiniz de orda burda birileriyle ayak üstü tanışıp lak lak etmek. Bu mu konu sahibinin demek istediği? Onu hepimiz yapıyoruz. Bir markette, kuaförde, hastanede tanışıp hemen kaynaşıyoruz. 7 ceddimize varana kadar bilgi veriyor alıyoruz. Bu önemli değil ki. Şimdi sokağa çıksam manavda, markette, otobüste en az 5 kişiyle konuşur sohbet ederim. Peki ya sonrası? Evine alabileceğin, evine gidebileceğin, güvenilir, kafa dengi, nazını çeken bir arkadaş edinmek çok zor. Merhaba merhabadan öteye gitmiyor ilişkiler. İftar yemeği, senelik buluşmalar falan bazen de gruptan karar verip bir yerde toplaşıp oturduğumuz kadın grubu var. Herkesin işi gücü kendine özel meşgaleleri var. Oturmuş arkadaş kitlesi var. Biz de oturup güzel vakit geçiriyoruz tamam ama o orada kalıyor. Yaşlarımız daha genç olsaydı, lise gibi üniversite gibi ya da en azından 30 yaşından küçük olsaydık eminim çok daha samimi bağlar kurabilirdik. Bakıyorum kadınlar benden önce tanışmışlar senelerdir tanışıyorlar ama sadece ayda yılda bir bulup oturuyorlar. Sonra herkes normal hayatına devam ediyor.

Evim tam merkezde. Çok da kolay bir yerde. Ben de cömert, sıcak kanlı biriyim. Kaç kez evime davet ettim topluca, bizim oraya illa ki yolunuz düşer bana da gelin teklifsiz dedim. Gelen giden yok. Açıkçası onlar da davet etmedi. Ben de boşverdim artık. Zaten buraya da alıştım. Artık arkadaş aramıyorum kendime yetiyorum. Kendimle tüm gün geziyorum dolaşıyorum kahvemi de yapıp keyifle içiyorum. Sanırım insan kendine yetmeli bi noktada. Maalesef benim en yakın dostlarım çok uzakta. kimi yurt dışına taşındı kimi memlekette kaldı. En yakın 4 dostum var hepsinden uzağım şu an. İyi ki internet var da ordan konuşuyoruz..
Çok güzel özetlemişsiniz. Ayak üstü herkes herkesle konuşuyor. Ben evime davet edebileceğim evine giderken güvenilir mi acaba diye tereddüt etmeyeceğim arkadaş grubundan bahsetmiştim. Bir de yaşa takıldığım söylenmiş ama örneğin ben bekarım ve gezmek, günübirlik bile olsa bir yerlere gitmek istiyorum. Şimdi iki çocuklu bir kadın düşünelim, gel bir kaç gün bir yerlere kaçalım desem ne diyorsun mahh akşam akşam çocuğu uyutuyorum deyip telefonu kapatacak. Aslında yaşıttan da ziyade aynı durumları paylaştığımız demek istiyorum.
 
En yakın arkadaşım, ahretliğim, can dostum, canım yansa her şeyi bırakıp koşacak dediğim kişi benden 11 yaş büyük. İş ortamında tanıştık. Stajyerken bana işi öğreten kişidiydi. Başlarda soğuk, iş odaklı al gülüm ver gülüm bir ilişkimiz varken şimdilerde sohbetlerimizin, kahvelerimizin baş kahramanıyız. Belki de sorun sadece yaşıtlarınız ile arkadaş olacağınızı sanmanız ve aceleci olmanızdır.
Üç yıla yakındır kimse yok. Gerçekten aceleci miyim? Gerçekten çok sıkılıyorum. Hani tamam kendi kendimize yetelim ama kendi kendime yetmek zorunda kalmaktan da çok sıkıldım.
 
Ya sorun arkadaş edinmek değil ki. Arkadaş edinmek dediğiniz de orda burda birileriyle ayak üstü tanışıp lak lak etmek. Bu mu konu sahibinin demek istediği? Onu hepimiz yapıyoruz. Bir markette, kuaförde, hastanede tanışıp hemen kaynaşıyoruz. 7 ceddimize varana kadar bilgi veriyor alıyoruz. Bu önemli değil ki. Şimdi sokağa çıksam manavda, markette, otobüste en az 5 kişiyle konuşur sohbet ederim. Peki ya sonrası? Evine alabileceğin, evine gidebileceğin, güvenilir, kafa dengi, nazını çeken bir arkadaş edinmek çok zor. Merhaba merhabadan öteye gitmiyor ilişkiler. İftar yemeği, senelik buluşmalar falan bazen de gruptan karar verip bir yerde toplaşıp oturduğumuz kadın grubu var. Herkesin işi gücü kendine özel meşgaleleri var. Oturmuş arkadaş kitlesi var. Biz de oturup güzel vakit geçiriyoruz tamam ama o orada kalıyor. Yaşlarımız daha genç olsaydı, lise gibi üniversite gibi ya da en azından 30 yaşından küçük olsaydık eminim çok daha samimi bağlar kurabilirdik. Bakıyorum kadınlar benden önce tanışmışlar senelerdir tanışıyorlar ama sadece ayda yılda bir bulup oturuyorlar. Sonra herkes normal hayatına devam ediyor.

Evim tam merkezde. Çok da kolay bir yerde. Ben de cömert, sıcak kanlı biriyim. Kaç kez evime davet ettim topluca, bizim oraya illa ki yolunuz düşer bana da gelin teklifsiz dedim. Gelen giden yok. Açıkçası onlar da davet etmedi. Ben de boşverdim artık. Zaten buraya da alıştım. Artık arkadaş aramıyorum kendime yetiyorum. Kendimle tüm gün geziyorum dolaşıyorum kahvemi de yapıp keyifle içiyorum. Sanırım insan kendine yetmeli bi noktada. Maalesef benim en yakın dostlarım çok uzakta. kimi yurt dışına taşındı kimi memlekette kaldı. En yakın 4 dostum var hepsinden uzağım şu an. İyi ki internet var da ordan konuşuyoruz..
Haftada minimum üç gün görüştüğüm arkadaşlarımla 3 yıl önce tanıştım. Onlar kuzen. Buna rağmen iş çıkışı özledim diye kahveye gelirler, akşamları ya çıkarız ya birimizin evinde buluşuruz, yazın bahçede toplaşırız. Öyle ayaküstü tanışıklığı değil yani. Gülmekten yerlere yatmalı, travmaları konuşup ağlamalı falan bir arkadaşlık. Yaşla, konumla, onunla bununla alakası yok. Arkadaşlık kurmak isteyen kuruyor.

Çok güzel özetlemişsiniz. Ayak üstü herkes herkesle konuşuyor. Ben evime davet edebileceğim evine giderken güvenilir mi acaba diye tereddüt etmeyeceğim arkadaş grubundan bahsetmiştim. Bir de yaşa takıldığım söylenmiş ama örneğin ben bekarım ve gezmek, günübirlik bile olsa bir yerlere gitmek istiyorum. Şimdi iki çocuklu bir kadın düşünelim, gel bir kaç gün bir yerlere kaçalım desem ne diyorsun mahh akşam akşam çocuğu uyutuyorum deyip telefonu kapatacak. Aslında yaşıttan da ziyade aynı durumları paylaştığımız demek istiyorum.
Bakın burda bahsettiğim iki arkadaş çocuklu. Birinin 8 birinin 3.5 yaşında bebeleri var. Çevremdeki insanların %80’i çocuklu. Çocuklu insanlar da çocuktan uzaklaşıp nefes almak istiyor ara sıra. Anayım ben ana diye ortalıklarda gezip kendini çocuğa adayan, çocuktan başka dünyası olmayan insanlar değillerse bu dediklerinizi çocuklu insanlarla da yapabilirsiniz. Ben yapıyorum. Kimse çocuğumu iki gece babasına bırakamam demiyor. Ya da en kötü ihtimal çocuğu da alıp gidiyoruz ki bu da korkunç değil. Gayet eğlenceli geçebiliyor zaman zaman.
 
Üç yıla yakındır kimse yok. Gerçekten aceleci miyim? Gerçekten çok sıkılıyorum. Hani tamam kendi kendimize yetelim ama kendi kendime yetmek zorunda kalmaktan da çok sıkıldım.
Bence arkadaşlıkta kriter arama kaç yaşındasın bilmiyorum ama arkadaşlıkta yaş bence çok önemli değil ben 29um 40 yaşında kankilerim var. Mesela tek tip arkadaş edinenler genelde tek kalıyor, aynı yaşlarda aynı hayat deneyim ve seviyesinde arkadaşlık kuranlar mesela bu şekilde arkadaş çevren olduğunda kopmalar daha fazla oluyor çünkü hayat akışında dengeler değişiyor halbuki en başta çeşit çeşit meslek yaş vs arkadaşlık kurulsa o akışta o bağ kopmuyor. Hem işten hep kurstan hem memleketinden insan edinmeye bak, yaşına takılmaz. Evli küçük çocuklı olur bi gün çıkamaz sen gidersin kahve sohbet yaparsın diğer gün o çıkar vs gibi. Kendini kapatma nasıl olsa yapamaz diye.
65 yaşında bile arkadaşım var benim üniversiteden dışarda buluşur kahve içeriz mesela😄
 
Ya sorun arkadaş edinmek değil ki. Arkadaş edinmek dediğiniz de orda burda birileriyle ayak üstü tanışıp lak lak etmek. Bu mu konu sahibinin demek istediği? Onu hepimiz yapıyoruz. Bir markette, kuaförde, hastanede tanışıp hemen kaynaşıyoruz. 7 ceddimize varana kadar bilgi veriyor alıyoruz. Bu önemli değil ki. Şimdi sokağa çıksam manavda, markette, otobüste en az 5 kişiyle konuşur sohbet ederim. Peki ya sonrası? Evine alabileceğin, evine gidebileceğin, güvenilir, kafa dengi, nazını çeken bir arkadaş edinmek çok zor. Merhaba merhabadan öteye gitmiyor ilişkiler. İftar yemeği, senelik buluşmalar falan bazen de gruptan karar verip bir yerde toplaşıp oturduğumuz kadın grubu var. Herkesin işi gücü kendine özel meşgaleleri var. Oturmuş arkadaş kitlesi var. Biz de oturup güzel vakit geçiriyoruz tamam ama o orada kalıyor. Yaşlarımız daha genç olsaydı, lise gibi üniversite gibi ya da en azından 30 yaşından küçük olsaydık eminim çok daha samimi bağlar kurabilirdik. Bakıyorum kadınlar benden önce tanışmışlar senelerdir tanışıyorlar ama sadece ayda yılda bir bulup oturuyorlar. Sonra herkes normal hayatına devam ediyor.

Evim tam merkezde. Çok da kolay bir yerde. Ben de cömert, sıcak kanlı biriyim. Kaç kez evime davet ettim topluca, bizim oraya illa ki yolunuz düşer bana da gelin teklifsiz dedim. Gelen giden yok. Açıkçası onlar da davet etmedi. Ben de boşverdim artık. Zaten buraya da alıştım. Artık arkadaş aramıyorum kendime yetiyorum. Kendimle tüm gün geziyorum dolaşıyorum kahvemi de yapıp keyifle içiyorum. Sanırım insan kendine yetmeli bi noktada. Maalesef benim en yakın dostlarım çok uzakta. kimi yurt dışına taşındı kimi memlekette kaldı. En yakın 4 dostum var hepsinden uzağım şu an. İyi ki internet var da ordan konuşuyoruz..
Belkide enerjiniz tutmuyodur yada sizi çok meşgul yoğun tempoda sanıyolardır. Bi kere bende tanıştığım birini bu sebepten çağaramamıştım sonra bi baktım aslında öyle biri değilmiş. Enerjisi yoğun ve zamansız biri gibiydi
 
belediye kursları , spor salonları ,
konu komşuyu ev daveti
 
Bence arkadaşlıkta kriter arama kaç yaşındasın bilmiyorum ama arkadaşlıkta yaş bence çok önemli değil ben 29um 40 yaşında kankilerim var. Mesela tek tip arkadaş edinenler genelde tek kalıyor, aynı yaşlarda aynı hayat deneyim ve seviyesinde arkadaşlık kuranlar mesela bu şekilde arkadaş çevren olduğunda kopmalar daha fazla oluyor çünkü hayat akışında dengeler değişiyor halbuki en başta çeşit çeşit meslek yaş vs arkadaşlık kurulsa o akışta o bağ kopmuyor. Hem işten hep kurstan hem memleketinden insan edinmeye bak, yaşına takılmaz. Evli küçük çocuklı olur bi gün çıkamaz sen gidersin kahve sohbet yaparsın diğer gün o çıkar vs gibi. Kendini kapatma nasıl olsa yapamaz diye.
65 yaşında bile arkadaşım var benim üniversiteden dışarda buluşur kahve içeriz mesela😄
Ya işte ablalar abiler var dediğim gibi ama abla abi olarak kalıyor yani. Bir de bilirsiniz iş yeri biraz da kurtlar sofrası gibidir hele de karşında işin uzman kurdu olmuş kıdemliler varsa. Buna rağmen tabi ki sohbet ediyorum tabi ki konuşuyorum işte işle ilgili bir etkinlik olunca bir araya geliyorum falan filan ama dostum diye sarılacağın birine dönüşmüyor yani.
 
belediye kursları , spor salonları ,
konu komşuyu ev daveti
Spor salonuna gidiyorum baya zamandır tık yok. Kurslar iş saatleri ile çakışıyor. 1+1'lerin olduğu bir apartta kalıyorum ve sanki seçilmiş gibi tüm komşularım erkek.
 
Buna asla katılmıyorum
85 doğumluyum ve sürekli yeni arkadaşlarım oluyor
35 yıllık arkadaşlarım da var, altı aydır tanıdığım ama hadi gel kahve içelim dediğimde benimle dertleşecek arkadaşlarım da var
Bu sizin yeteneğiniz ile ilgili
nasıl beceriyorsunuz biraz anlatırmısınız
 
84lüyüm canım yeni arkadaş istemiyor. Ramazandan sonra aktivite olsun diye pilatese yazılacağım inşallah. Onun dışında kimse bulaşmasın. Var olanlar yetiyor bana.

Hiç yoksa yakın ile gidip etkinliklere katılmak mantıklı olabilir.

İlla yaşıt da lazım değil aslında. Eski işyerimde annemle yaşıt abla ile oturup kalkıyorduk. Daha önceki iş yerimde de öyle iki abla ile konuşur sohbet ederdik. Abla ve abilerle yemeklere gittiğimiz çok oldu. Çok da güzeldi…

Şimdiki yerde de ilk önce çok büyük gruptaydık. İş ortamı çıkar ortamına dönünce sınır çizmek zorunda kaldım. Kullanıldığımı hissettim. Yoruldum.

Kısacası
Abla abilerle de takılın diyorum, çok farklı bir deneyim oluyor
 
nasıl beceriyorsunuz biraz anlatırmısınız
İçgüdüsel
Birinin iyi niyetli olduğunu hissedersem, temiz yüzlü ise ve fettan değilse small talk yapıyorum önce
Karşı tarafı dinliyorum, sadece kendim konuşmuyorum
Güler yüz ve pozitif enerji önemli
Yargılamıyorum
Ortak noktalar da varsa aaa bak şuna gidebiliriz gibi bişey diyince olay akıyor zaten
 
Bir de insan kendini yenileyen bir şey
Bir çalışma vardı bununla ilgili, her yedi yılda bir sosyal çevremiz değişiyormuş
Çünkü biz değişiyoruz
Herkes bizimle yedi yılın sonuna gelemiyor
Görüşmeler azalıyor
 
İçgüdüsel
Birinin iyi niyetli olduğunu hissedersem, temiz yüzlü ise ve fettan değilse small talk yapıyorum önce
Karşı tarafı dinliyorum, sadece kendim konuşmuyorum
Güler yüz ve pozitif enerji önemli
Yargılamıyorum
Ortak noktalar da varsa aaa bak şuna gidebiliriz gibi bişey diyince olay akıyor zaten
bende de tanışma konuşma aşamalarında sıkıntı yok. çok arkadaşım vardır tanıdığım çoktur .ama ilerisi yok. ilerletemiyorum. yakın arkadaşım yok malesef
 
bende de tanışma konuşma aşamalarında sıkıntı yok. çok arkadaşım vardır tanıdığım çoktur .ama ilerisi yok. ilerletemiyorum. yakın arkadaşım yok malesef
Mesela biriyle derin bir şey ya da mahrem bir şey konuşamıyor musunuz
Paylaşım arttıkça bağ da artıyor
 
Back
X