Ya sorun arkadaş edinmek değil ki. Arkadaş edinmek dediğiniz de orda burda birileriyle ayak üstü tanışıp lak lak etmek. Bu mu konu sahibinin demek istediği? Onu hepimiz yapıyoruz. Bir markette, kuaförde, hastanede tanışıp hemen kaynaşıyoruz. 7 ceddimize varana kadar bilgi veriyor alıyoruz. Bu önemli değil ki. Şimdi sokağa çıksam manavda, markette, otobüste en az 5 kişiyle konuşur sohbet ederim. Peki ya sonrası? Evine alabileceğin, evine gidebileceğin, güvenilir, kafa dengi, nazını çeken bir arkadaş edinmek çok zor. Merhaba merhabadan öteye gitmiyor ilişkiler. İftar yemeği, senelik buluşmalar falan bazen de gruptan karar verip bir yerde toplaşıp oturduğumuz kadın grubu var. Herkesin işi gücü kendine özel meşgaleleri var. Oturmuş arkadaş kitlesi var. Biz de oturup güzel vakit geçiriyoruz tamam ama o orada kalıyor. Yaşlarımız daha genç olsaydı, lise gibi üniversite gibi ya da en azından 30 yaşından küçük olsaydık eminim çok daha samimi bağlar kurabilirdik. Bakıyorum kadınlar benden önce tanışmışlar senelerdir tanışıyorlar ama sadece ayda yılda bir bulup oturuyorlar. Sonra herkes normal hayatına devam ediyor.
Evim tam merkezde. Çok da kolay bir yerde. Ben de cömert, sıcak kanlı biriyim. Kaç kez evime davet ettim topluca, bizim oraya illa ki yolunuz düşer bana da gelin teklifsiz dedim. Gelen giden yok. Açıkçası onlar da davet etmedi. Ben de boşverdim artık. Zaten buraya da alıştım. Artık arkadaş aramıyorum kendime yetiyorum. Kendimle tüm gün geziyorum dolaşıyorum kahvemi de yapıp keyifle içiyorum. Sanırım insan kendine yetmeli bi noktada. Maalesef benim en yakın dostlarım çok uzakta. kimi yurt dışına taşındı kimi memlekette kaldı. En yakın 4 dostum var hepsinden uzağım şu an. İyi ki internet var da ordan konuşuyoruz..