Liseden bu yana arkadaş olduğum ve çok samimi olduğumuzu düşündüğüm.arkadasimdan son bir yılda çok sogudugumu ve artık görüşmek istemediğimi fark ettim. Bunun için önceleri kendimi çok kötü hissediyorumdum ona ayıp oluyor hissederse hoş olmaz diye düşündüm hep. Ama şunu fark ettim hayatlarimiz artık çok başka yerlere evrilmis konuştuğumuz şeyler hep onun hayatı ailesinin kardeşlerinin problemleri. Benim zamanım cok sınırlı calisiyorum ve sürekli bize gelmek istiyor. Geçen yaz beni bir ay içinde tam 27 kez aramış
görüşmeme kararı almamdaki en büyük etken maddi konularda sürekli bana sizin bu yaşta su kadar maliniz oldu. Sen ne kadar maaş alıyorsun, dışarda eşimi gorunce selam bile vermeden direk bu araba yerine tank alsaydın demesi beni çok rahatsız etmeye başladı. Kardeşleriyle sürekli aralarında geçen para mevzularini anlatması küçük hesaplar yapması beni çok soğuttu. Onun kalbini kırmadan nasıl görüşmeyi bitireceğim bilmiyorum ben mi kötü düşünüyorum bu sorular normal mi bilmiyorum.