Sansliymissiniz uzaklaştığı içinEvet malesef bir taraf başını alıp gidince diğer taraf arkasından baka kalıyor bir de sen bir şey anlatamaz olursun hava atıyor gibi olmamak için. Benim bir arkadaşım vardı durumu iyi değildi benim durumum ona göre daha iyiydi düzenim vardı benim ev düzemime karışırdı kendi evi bile yoktu evi bile derken depo gibi bir yerde yaşıyordu. Ayakkabıları koyduğum yere kadar karışırdı kendisi düzensiz biriydi yani akıl da istemiyordum ama o sürekli akıl vermeye çalışırdı akıl istesem akıl almak istediğim insandan isterdim kendisinden değil ama bilmediği anlamadığı her şeye yorum yapmaya çalışırdı beni çok bunaltırdı. Bir de spora gider kendini yaşam koçu ilan ederdi arkadaşlarıma da kendini öyle tanıtırdı ben de rencide olmasın diye bir şey diyemezdim. Çevrem de inanırdı bana kendine bakman lazım işi gücü bırak dinlen falan derdi sanki ben kuru ekmek yiyormuşum gibi kan değerleri kan değerleri diye tuttururdu benim kan değerlerim iyidir beslenmeme dikkat ederim, bir gün bu psikoloja gitti kanına bakmışlar bütün değerler yerlerde bir de bana beslenme tavsiyesi verirdi aklınca bende bir şey demezdim üzülmesin diye sonunda kendiliğinden uzaklaştı benden bende rahatladım.
Evet hislerle alakalı gerçekten bana geldiğinde sorduğu sorularda hep bir şeyler ters gibi kıskançlık olduğunu düşünmek istemiyorum ama o benden gidince nedense hasta gibi oluyorum arayıp sana geleceğim dediğinde başlıyor modum düşmeyeBi yerden sonra iyi gelmeyen herkesi siliyorsun ve ben şuna inanıyorum biriyle arkadaken ondan kıskanclık vb hisler seziyosan dogrudur , o yüzden ayıp olur yanlıs olur diye dusunmeden arkadaslıgını kes ben öyle yaptım bi arkadasıma artık görüşmek istemiyorum bana cok bencil geliyosun dedim ve görüsmedim yani