- Katılım
- 5 Temmuz 2009
- Mesajlar
- 6.342
- Emoji Skoru
- 77
- Puanlar
- 163
- Yaş
- 37
- Konu Sahibi toprak2828
- #41
Hakikaten sorunlarımız benzermiş
Düşman başına bile vermesin Allah.
Canım sana pek fazla birşey yazamıycam
çünkü kelin ilacı olsa kendi başına sürer :))
Yaşadıklarına çok üzüldüm
dilerim bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın
o sana tüm yaşadıklarını unutturur
bundan sonra rabbim yüzünü güldürsün kardeşim
Düşman başına bile vermesin Allah.
Canım sana pek fazla birşey yazamıycam
çünkü kelin ilacı olsa kendi başına sürer :))
Yaşadıklarına çok üzüldüm
dilerim bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın
o sana tüm yaşadıklarını unutturur
bundan sonra rabbim yüzünü güldürsün kardeşim