Ayrıldım

DuyguUtcu

BarışTuna
Pro Üye
22 Temmuz 2013
1.667
362
Çok kötüyüm kızlar.. göz yaşlarımdan zor görüyorum ekranı..
Lütfen kırıcı yorumlar yapmayın, hiç kimseye laf yetiştirecek ve kendimi ifade edecek halim yok. Hayata nasıl devam edicem ben? hem de 2. kez yüzük atarak? Annem daha bilmiyor..

kızın biriyle cafede otururlarken gördüm. üstelik evde sanıyordum.. mesajlarıma cevap vermedi. Hiç kendimi küçültmek istemedim.. hemen eve geldim.. ne yapacağımı bilmiyorum.. yüzüğümü fırlattım arkadaş aldı.. yüzüğüm flan yanmda yok. sevgililer gününde aldğı kolye falan hepsini attım..

Konuyu toparlamak istiyorum..
Yakın arkadaşımla bi yere gitmek durumunda kaldım dün, işlek bi cadde üzerindeydi gittiğimiz dükkan..
Biraz da özensizdim çünkü dinlenebildiğim tek gün cumartesi pazar oluyor.. Arabadan indik dükkana yürürken Akın'ın çokca bulunduğu bi cafeyi gösterdim, çok güzel olduğunu anlatıyorum.. Önce arkadaşım sonra ben fark ettik.. Akın ve yanındaki kızı.. Gördüklerime inanamadım.. Direkt olarak gözümden yaşlar indi.. İyi göründüğümden emin olsaydım eminim yanlarına giderdim ama mantıklı davranmak zorundaydım, orada ne olursa olsun bizi rezil edemezdim..
Yüzüğüm, klyem ne varsa fırlattım.. Arkadaşım da toplayıcılığımı yaptı.. Şuan da yüzüğüm parmağımda değil, baştan söyleyeyim aramız düzeldi..
Arabaya bindiğimde arayabildim.. Ama açmadı.
Eve geldikten sonra aklıma ilk burası geldi.. Tek sırdaşım sizler ve yakın arkadaşım..
Arkadaşım ona msjlar atmış.. Tutuştu tabi.. Hemen ablasını, eniştesini ve o kızı alıp getirmiş. Ağız birliği etmişler sanki ama sanırım o kızla arasında bir şey olsa kız o kadar laf yemezdi, o kadar gurursuz davranmazdı.. Güya o kız ondan hoşlanıyormuş, bizimki de aralarında bir şey olamayacağını anlatıyormuş.
Denk gelmişler, buluşmamışlar. Akın da evdeyim diye yalan söylemek istemediği için açmamış telefonu.
Bu olay bana bi sakinleştirici iğneye, sevgililer günü hediyesi kolyesine, büyük bi hayal kırıklığına patladı.. Yalvardı anne babasının kulağına gitmesin, aramıza soğukluk girmesin diye. Anneme de yalvardı.. Çok soğudum doğrusu.. İnandım ama yine de büyük hayal kırıklığı oldu benim için. İlişkimiz devam etse de ona da söyledim.. Yeniden güvenene kadar yüzüğünü takmıycam. Herkese çok teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Shanna

Bana yeni düşmanlar lazım , eskileri hayranım oldu
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Ocak 2013
5.329
3.655
Canım benim biliyorum çok zor ama kendini yıpratma :KK43: Öncelikle sorun ne anlat :26:
 

mortishya

Üye
Kayıtlı Üye
8 Mart 2011
2.281
347
Çok kötüyüm kızlar.. göz yaşlarımdan zor görüyorum ekranı..
Lütfen kırıcı yorumlar yapmayın, hiç kimseye laf yetiştirecek ve kendimi ifade edecek halim yok. Hayata nasıl devam edicem ben? hem de 2. kez yüzük atarak? Annem daha bilmiyor..

Geçmiş olsun canım bende 2 gün önce 2 yıllık erk arkadaşımdan ayrıldım..şuan aynı şeyleri hissediyoruz..yüzük atmak falan konusuna takılma lütfen bunlar türk halkının absürd baskıları dayatmaları..sakıncası yoksa neden ayrıldınız?
 

Chantell

Bir prenses annesi ^
Kayıtlı Üye
11 Mart 2011
327
67
çok şaşırdım Duygucum :/ hakkında hayırlısı böyledir belki sebebi neydi özel değilse paylaşır mısın?
 

seherben

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
9 Nisan 2014
22
2
Çok kötüyüm kızlar.. göz yaşlarımdan zor görüyorum ekranı..
Lütfen kırıcı yorumlar yapmayın, hiç kimseye laf yetiştirecek ve kendimi ifade edecek halim yok. Hayata nasıl devam edicem ben? hem de 2. kez yüzük atarak? Annem daha bilmiyor..


zamanla alışırsın hhiç bir şey için üzülmeye değmez yaşamaya bak
 

belki1gun

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Mart 2009
264
48
Çok kötüyüm kızlar.. göz yaşlarımdan zor görüyorum ekranı..
Lütfen kırıcı yorumlar yapmayın, hiç kimseye laf yetiştirecek ve kendimi ifade edecek halim yok. Hayata nasıl devam edicem ben? hem de 2. kez yüzük atarak? Annem daha bilmiyor..

:KK43:(( aglama. Ya da agla. Seninle beraber benim de canim yandi. Bu hissi biliyorum

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

izguben

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2013
6.163
6.861
neden ayrıldınız... zor durum cidden Allah dayanma gücü versin size:26::26:
 

Ahuu14

Yarabbim büyüksün...
Kayıtlı Üye
28 Şubat 2014
3.358
2.862
Çok üzüldüm takip ederdim konularını gayet iyiydiniz ne oldu birden


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
 

RaspberrySyrup

Kara Murat benim!
Kayıtlı Üye
27 Mart 2014
1.154
589
Oha çok şaşırdım konularınızı biliyordum,özel değilse sebebi nedir? Sakin olun lütfen..

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

RaspberrySyrup

Kara Murat benim!
Kayıtlı Üye
27 Mart 2014
1.154
589
Oha çok şaşırdım konularınızı biliyordum,özel değilse sebebi nedir? Sakin olun lütfen..
Edit:ya belki de bir şey yoktur ortada,galiba evde olduğunu sandığınızdan bu fevrilik,sakin olun.
Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.



Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

belki1gun

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Mart 2009
264
48
Canim hele bi dur sakin ol. Olayin aslini ogren. Ve eger gercekten boyle bi durm varsa vakur karsila. Bagirma cagirma. Sakin aglama bile. Avcunun icine koyuver yuzugu. Hayatina devam et.

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

Lacivert.

tartıda 53ü görene kadar!
Kayıtlı Üye
1 Ocak 2009
1.648
47
Çok kötüyüm kızlar.. göz yaşlarımdan zor görüyorum ekranı..
Lütfen kırıcı yorumlar yapmayın, hiç kimseye laf yetiştirecek ve kendimi ifade edecek halim yok. Hayata nasıl devam edicem ben? hem de 2. kez yüzük atarak? Annem daha bilmiyor..

kızın biriyle cafede otururlarken gördüm. üstelik evde sanıyordum.. mesajlarıma cevap vermedi. Hiç kendimi küçültmek istemedim.. hemen eve geldim.. ne yapacağımı bilmiyorum.. yüzüğümü fırlattım arkadaş aldı.. yüzüğüm flan yanmda yok. sevgililer gününde aldğı kolye falan hepsini attım..

oha inanmıyorum ya şok oldum şu an

ya bu erkekler manyak mı ya..

e peki emin misin ne bileyim belki farklı bi durum vardır, aldattığına emin misin ki, bir konuşmalısın
 

hannesli

Desert Rose
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2013
5.856
9.869
Belki arkadasidir sadece siz kizarsiniz diye söylememiştir? Hic konustunuz sordunux mu

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.