- Katılım
- 28 Ocak 2026
- Mesajlar
- 11
- Emoji Skoru
- 5
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi user000000
- #1
Merhabalar, ben 25 yaşındayım 6 aylık evliyiz çocuk planladığımız için eşim üroloğa gitti ve spermiogram testinde sperm bulunmadığını öğrendik şans eseri. Bir ay arayla iki defa spermiogram verdi ve ikisinde de Azospermi dendi. Kan değerlerine bakıldı Fsh 6.65, testosteron 290. Ultrason çekildi onda da bir testisin atrofik olduğunu öğrendik. Ultrason raporunu eklicem. Şu an genetik testi sonucu bekliyoruz. Bu arada eşimin amcasının ve iki abisinin çocuğu yok fakat en büyük abisinin var. Bulunduğumuz yerdeki doktorlar tüp bebek ve micro tese önerdiler. Üniversite hastanesindeki doktor Acıbadem tansu güdelci ve Bülent tıraş önerdi. Fakat tansu bey içimize sinmedi şimdilik. Bahçeci Bülent Erol da aynı şekilde. Microtese konusunda iyi bir androlog önerisi yapabilecek olan var mıdır?
———GÜNCELLEME——-
Genetik sonuçları temiz çıktı. Başka bir özelde yaptırdığımız spermiyogramda mililitrede 300.000 sperm çıktı. Yani Azospermi değil şiddetli oligospermi sorunu olduğunu öğrendik. Hareket %1 in altında çıktı. Gittiğimiz ürolog 6 aylık bir hormon tedavisi sonucu spermlerin sayı ve hareketlilik olarak artış gösterme olasılığının çok yüksek olduğunu söyledi. Şimdilik klomen ve bir vitamin verdi direkt sperm sağlığı üzerine etki edecek.
———GÜNCELLEME——-
Genetik sonuçları temiz çıktı. Başka bir özelde yaptırdığımız spermiyogramda mililitrede 300.000 sperm çıktı. Yani Azospermi değil şiddetli oligospermi sorunu olduğunu öğrendik. Hareket %1 in altında çıktı. Gittiğimiz ürolog 6 aylık bir hormon tedavisi sonucu spermlerin sayı ve hareketlilik olarak artış gösterme olasılığının çok yüksek olduğunu söyledi. Şimdilik klomen ve bir vitamin verdi direkt sperm sağlığı üzerine etki edecek.
Son düzenleme: