Herkese selamlar,
Birkaç ay önce eşimin azospermi olduğumu öğrendikten sonra arayışa girerek en sağlam proflardan birine randevu alıp muayene olduk.
Genetik testleri vs yaptırdık. Hepsi temiz çıktı. Sadece detaylı sperm testinde daha kök hücre aşamasında kalındığı yazıyordu. Yani erken matürasyon arrest dedi doktor. Direkt mikro tese dedi. İlaç fayda etmez dedi
Sizlerinde tavsiyesiyle a life Hastanesi'ne de bir görünelim dedik geçen ay ve sonuç sd2 ve bolca spermatit aşaması tespit edildi. Yani 11 aşamadan 9. Da olduğumuzu öğrendik. İlaç ile çıkış olacağını söyledi Mesut hoca . İlaçları yeni aldık. Gelişmelerden ayrıca haber vereceğim.
Yani profa güvenip ameliyat olsaydık inanın büyük problem yaşayacaktık.
Eşimin hormonları normaldi, ultrason bulguları, hacimler falan hep normal çıktı. Sebepsiz azospermiydi yani. Şu anda sd2 aşamasındaymışız.
Sakın pes etmeyin. İnanın böyle güzel haberler alınca moral motivasyonda ekleniyor ve herşey yoluna giriyor
Birkaç ay önce eşimin azospermi olduğumu öğrendikten sonra arayışa girerek en sağlam proflardan birine randevu alıp muayene olduk.
Genetik testleri vs yaptırdık. Hepsi temiz çıktı. Sadece detaylı sperm testinde daha kök hücre aşamasında kalındığı yazıyordu. Yani erken matürasyon arrest dedi doktor. Direkt mikro tese dedi. İlaç fayda etmez dedi
Sizlerinde tavsiyesiyle a life Hastanesi'ne de bir görünelim dedik geçen ay ve sonuç sd2 ve bolca spermatit aşaması tespit edildi. Yani 11 aşamadan 9. Da olduğumuzu öğrendik. İlaç ile çıkış olacağını söyledi Mesut hoca . İlaçları yeni aldık. Gelişmelerden ayrıca haber vereceğim.
Yani profa güvenip ameliyat olsaydık inanın büyük problem yaşayacaktık.
Eşimin hormonları normaldi, ultrason bulguları, hacimler falan hep normal çıktı. Sebepsiz azospermiydi yani. Şu anda sd2 aşamasındaymışız.
Sakın pes etmeyin. İnanın böyle güzel haberler alınca moral motivasyonda ekleniyor ve herşey yoluna giriyor