• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tatlı Tarifi Bademli Kedi Dili

Elif

Onur Üyesi
Pro Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
35.167
Emoji Skoru
31.633
Puanlar
1.123
Yaş
62
Yer
Konya
Margarini, vanilya şekerini ve şekeri yumuşak ve beyaz oluncaya dek karıştırın. Yumurtanın beyazını sertleşinceye dek dövüp, karışıma ekleyin. Unu azar azar katın. Kalıbı bir tereyağ parçasıyla iyice sıvayın. Bisküvileri tepsiye dizin. Üzerlerine bademleri serpin. 200 derecedeki fırında 5-6 dakika kadar pişirin.
 
bu kedidili bisküvi nedir. nasıldır. belki gördüğüm bildiğim bişeydir ama kedidili olarak ilkkez duyuyorum.resmi falan varsa koyabilrmisnz.bu aralar çok sık çıkıyo karşıma.
 
Back